KALITATEAREN ETA TREBAKUNTZAREN EBALUAZIOA

Lanbide heziketako sistema erabiltzeko prestakuntza langabeei zuzenduta dago lan arloan dituzten langileei eta enpleguko politika aktiboak eta nagusietako bat baliabide publikoekin finantzatutako. enplegurako lanbide heziketaren arloan Eskumenak dituzten administrazioak dira (Egoera, eskumena duen araudia, eta autonomia-erkidegoek dituzte eskumenak.

Etengabeko prestakuntzaren ebaluazioan eragina ezagutzeko egindako lana (eskuratu eta mantentzea, enpresen lehiakortasuna hobetzea, langileen prestakuntza hobetzeko, lan-merkatuaren beharretara egokitzea (prestakuntza-ekintzak eta langile eta baliabide ekonomikoak baliabideen eraginkortasuna.

Sistema hori ebaluatzeko artikuluan arautzen da21legea30/2015,9irailean, hiru ebaluazio-maila ezarri diren osagarriak:

  • Urteko Planaren kalitatea ebaluatzeko, inpaktua, efikazia eta efizientzia elkarrekin (lanbide heziketako sistema (enplegurako lan munduan, koordinatu, estatuko enplegu zerbitzu publikoarena, organoen edo erakundeen parte-hartzearekin eta autonomia-erkidegoetako enpresa eta sindikatuetako ordezkari gehiago. Plan horrek prestakuntzaren ebaluazioa antolatu du bere langile eta enpresentzat kudeatua.
  • Etengabeko ebaluazioa eta kudeatzeko eskumena duten organoen erantzukizuna, enplegurako lanbide heziketaren programazio eta kontroleko dagozkien arloetan.
  • Kanpoko ebaluazioak egiteko beharrezkoak diren aurrez definitutako helburu eta adierazle zehatzen erantzuteko, kanpoko erakunde independenteek egiten al enplegurako lanbide heziketako sistema. halaber, administrazio guztiek egin dute ebaluazio eta prestakuntzaren kalitateari buruzko inpaktua.

Estatuko enplegu zerbitzu publikoak honako lan-ildo abiarazi ditu lanerako lanbide-heziketa ebaluatzeko:

  • Estatuko enplegu zerbitzu publikoaren kalitatea sustatzen du, lanerako prestakuntza eskaintzak prestakuntza ekintzen jarraipena eta ebaluazioa egiten du, bere eskumenen arloan, bere eragingarritasunari eta egokitasunari etengabe bermatzeko (lan-merkatuaren beharretara.

    Horretarako, informazio sistema elektroniko eta berariazko prozedura bat garatu da, eta parte-hartzaileak izateko, gogobetetze-inkesta online betetzea (kalitateari buruzko galdera-sorta), emandako trebakuntzaren kalitatea neurtzea ahalbidetzen duten kontuan hartuta, besteak beste, prestakuntza ekintzetan parte hartu dutenen iritziz, araudiak ezartzen duen bezala (lanbide heziketako sistema erabiltzea.

    Aukera honek sistema elektronikoa zerrenda irekiagoa, eraginkorra, eraginkorra eta kalitatezkoa SEPE eta herritarren artean, eta beharrezko kontrol-elementuak ezarri behar bezala zaintzeko galdetegiak bete.

  • Koordinatzaile Nazionala (Sistema hori erabiltzeko, estatuko enplegu zerbitzu publikoari, eta autonomia erkidegoetako organo eskudunek Estatuko eta fundazioaren laguntzarekin para la formación en el Empleo, lantaldeak sortu kalitatea ebaluatzeko plana urtero prestatzea, eragina, alegia (eraginkortasuna eta enplegurako lanbide heziketako sistema baterako lan-eremuan.

    Ezarritako arauaren arabera, urteko planak Ebaluatzea (urteko enplegurako lanbide heziketako sistema bateratu egiten duen urteko txostena (Sistema nazionalaren Kontseilu Orokorra aplikatu behar Lan aholku-emailea, enplegurako lanbide heziketaren arloan, administrazio publikoek eta eragile sozialek parte hartzen dute bertan.

    Legearen esparruan hartutako urteko ikuspegia30/2015,9irailean, urteko planak eta helburuak ebaluatzeko sistema propioa izan behar (ikusi:

    a) langileen prestakuntza hobetzeko lanean eta bizitzan zehar bere ibilbide profesional eta gaitasunak hobetzeko langabeak enplegu eta prestakuntza eta haien garapen profesionala eta pertsonala.

    b) enpresen lehiakortasuna eta produktibitatea hobetzen laguntzea.

    c) eskakizunei Erantzutea (lan merkatua eta enpresen beharretara eta gaitasunak ematea langileei, ezagutzak eta jardunbide egokiak.

    d) langileen enplegagarritasuna hobetzea, batez ere arazo handienak dituztenei edo mantentze lana (lan munduan.

    e) duten langileek eskuratutako lanbide-gaitasunak Sustatzea, bai eta prestakuntza prozesuen bitartez lan-esperientzia, diren egiaztatzeko.

    f) langileak partaide egitea hurbildu eta informazioaren eta komunikazioaren teknologien abantailak, horretarako dagoen arrail digitala murrizteko eta horien irisgarritasuna bermatzeko.