URTEKO PLANA OSATZEKO.

Irakasleak hobetzeko planaren 2000.

LaLegea30/2015,9irailalanbide heziketako Sistema arautzen duena, enplegurako lan munduan, atalean.22.3dioenez, estatuko enplegu zerbitzu publikoarena, autonomia-erkidegoen proposamenak aintzat hartuta, egingo du.Urteko plana osatzeko.trebakuntza-jarduera garatzeko metodologia eta ematen den irudian dago técnico-didáctica batera.

  • Urteko Plana egitea eta helburua

    Elurteko Plana helburuakprogramatu da, eman eta ebaluatu eta eguneratzeko ikastaroak irakasleentzako trebakuntza teknikoa, lanbide-heziketaren esparruan.

    Aipatutako Planak gauzatzen Espainiako zentroen bidez (CRN)ikastaro horiei dagokien proposamena, ikasleak hautatzeko, aukeratu direnei jakinaraztea, baita eman, jarraipena eta ebaluazioa prestakuntza ekintza bakoitzari.

    Dibulgazioa

    Web orrian emango da argitara (autonomia-erkidegoak eta zabalkundea emateko SEPE baten bidez, eta beharrezkotzat jotzen diren baliabideen bidez, CRN.

  • Urteko Plana prestatzeko eskaria jaso zuen lanbide heziketako honakoen bidez:

    • Prestakuntza ikastaroen arduradunak diren proposamenak CRN eta autonomia-erkidegoek, dagozkien eskuduntza profesionala edo arlo profesionala (familiako Egoitzan.
    • Lanbide heziketako joera berriak identifikatzea.
    • Teknologia berriak eta berritzaileak dakartzaten materiak, tresnak, prozesu industrialak, baliabide didaktikoak, eduki eta metodologietan … berriak
    • Europako batasunak emandako jarraibideak (ingurumena babesteko alegia, biodibertsitatea, lan-arriskuen prebentzioa, informazioaren eta komunikazioaren teknologiak, kalitate …), eta politikak aplikatzeko, eta aukera berdintasunerako neurriak sustatzea da, minusbaliatuen integrazioa, autonomia pertsonala sustatzeari eta mendekotasun-egoeran dauden pertsonen arreta, emakumearen aurkako indarkeriaren aurkako lana eta bizitza pertsonala, familia-bizitza eta lana.

    Koordinazio eta jarraipen Batzordeak aztertu diren hitzarmenen proposamenak CRN CRN, onartu edo ezetsi.

  • Ikastaroen helburuak (irakasleen hobekuntza teknikoak

    Helburuaprestakuntza-ekintza horien ahalmen teknikoa garatzea da hezitzaileen prestakuntza profesionala, gaitasunak hobetzeko eta ugaritzeko profesionaltasun didaktikoak.

    Helburu espezifikoaklortu nahi den urteko planean Irakasleak osatzeko dira:

    lanbide gaitasunak edo ezagupenak eguneratzea • hezitzaileen lana espezialitate batean eragina duten irakasleekin.

    irakasleei Prestakuntza •, teoriko zein praktikoki, teknologia berrien arloetan, nolabaiteko prestakuntza edo berrikuntza eta joera berriak dituzten eremuetan (enplegua sustatzeko lehentasunezko.

    Osatu behar den prestakuntza teorikoa eta praktikoa, lanbide berriak • edo espezialitateak.

    benetako esperientzia hartzea • inguruneetan.

    sustapen eta garapen profesionala • nahiak Asetzeko irakasleei, capacitándoles lanbidean hobeto betetzeko.

    Ikastaroen edukia

    Irakasleen trebakuntza ikastaroak (lanbide heziketaren esparruan lan teoriko eta praktikoak dira berariazko edukiak berritzaileak (CRN kalifikatutako arean. teknika pedagogikoak eguneratzeko ikastaroak Ere antolatzen dira trebetasunak eta gaitasunak bultzatuko duten teknika berriak erabiltzea, prozesu berritzaileak edo Lehentasunezko arloak.

    Irakasleen hobekuntza ikastaroak (erregistroa

    Aplikazioan grabatuko du SEPE SILCOI FSILBD korporatiboa PTF ikastaroek, kudeaketaren modalitatean (05) Lan-planak. Autonomia-erkidegoei dagokie ikasleei alta eman, eta ikasleen prestakuntza ekintzak hasi grabatzen ebaluazio positiboarekin amaitu.

  • Langileei zuzenduta dago bereziki, ikastaro hauek daude: irakasle, lanbide heziketako irakasle eta enplegurako lanbide heziketako adituen arabera, hitzarmenetan Lan-planak irudia.2017-2018CRN sarearekin.

  • Ikasleak hautatzeaikastaro horietan parte hartuko ditu ikasleei emateko baldintzak betetzen dituzten zentroak.

    Hautaketa irizpideak

    Eskaerak egiteko, Ikastetxeetako irakasleak dira hautatutakoen zerrenda, honako irizpide hauek kontuan izanda:

    • Gaur egun ematen dituzten irakasleak lehentasuna duten prestakuntza-ekintzak.
    • Ikastaroa langabezian (beste kolektibo batez hasten dira irakasleek irudian.
    • Eduki akademikoa eta profesionala duen profila egokitzea (alegia.
    • Ikastaroak ematen dituzten eskola-orduak guztira eta lanbide heziketan azken urteotan.
    • 2005Eko urteko ibilbide profesionala duen prestakuntzaren egokitasuna

    Ikastaroetan parte hartu

  • Eskaerak jasotzea

    Programatutako ikastaroetara joateko Plana, alegia, interesatuek eskari-inprimakia bete ahal izan zuen CRN urlan.

    Al personal fitxan sartu harremanetarako datuak bete behar dira, eta emailea izango duen mugikorra posta elektronikoaren zentroko eskatzailearekin harremanetan jarri.

    Aukera emateko eskatzen duten guztiei, gehienez hiru urte emango al irakaslea eska dezake, baina bi ikastaro joan ahal izango da urtean.

    Ezgaitasun maila edo handiagoa duten pertsonak eta irudian33eskaeran adierazten dute (partaidetza eraginkorra bermatzeko beharrezko egokitzapenak eta doiketak ikastaroan.

    Eskaera epea

    Ikasleen hautaketa egin ahal izateko moduko CRN joko da, jasotzen diren eskaeren15hasiera-datak baino egun batzuk lehenago, maila bakoitzeko.

  • Diploma

    Ikasle batek egingo du ekintzetan parte hartuko da ikastaroa amaitu duzunean, ez al du irudian75ikastaroaren iraupenaren%. era berean, prestakuntzako ekintzetan teleprestakuntza modalitatean ez dela amaitu duten ikasleak gutxienez egin dituzten ekintza irudian75aldizkako kontrolen% zehar ikasten jarraitzeko, alegia.

    Diploma emango da ikastaroa egin duten lan guztiei SEPE aprobetxamenduarekin. ikastaroa amaitu Den kasuetan ez da motibazioa dutenak edo ezin da parte hartu, edo aprobetxamendu egokia izatea, irakasleak bakarrik joan izanaren ziurtagiria jasoko dute.

  • Irakasleentzako dauden laguntzak

    Laguntza horiek bat datoz ezarritakoa.TAS / aginduak718/2008egitea7martxoaerrege dekretua garatzen duena.395/2007,23martxoan, lanbide-heziketako azpisistema arautzen duenak - enplegurako, eskaintza eta prestakuntzaren arloan diru laguntzak emateko oinarrietan ezartzen diren herri finantzaketa.

    Garraio gastuak, mantenukoak zein ostatukoak izan dituzten irakasleentzat

    Ii. Eranskinaegozpen irizpideak, eta kostu finantzakorrak.f atala)Garraio gastuak, mantenu eta ostatu hartzen duten langileei, egindako trebakuntza-jarduerakTAS / aginduak718/2008egitea7martxoaerrege dekretua garatzen duena.395/2007,23martxoan, lanbide-heziketako azpisistema arautzen duenak - enplegurako, eskaintza eta prestakuntzaren arloan diru laguntzak emateko oinarrietan ezartzen diren herri finantzaketa.

  • Hori dela eta, tresna eta sistemak ezartzea sustatu SEPE kalitatearen etengabeko hobekuntza prestakuntza ekintzetan ematen duten ikastetxeetan, kalitatearen ebaluazioaren bidez, irizpideak eta adierazleak zehaztuko den arabera.Ebazpena27apirila2009(estatuko enplegu zerbitzu publikoa, eta, argitaratzen duena ebaluaketa galdetegien enplegurako prestakuntza ekintzak.

    Ikasleen prestakuntza, emaitzak aztertu eta ebaluatzeko galdera-sorta "kalitatea" ikastaroa egin da (koordinatzaileak eta ikasleek prestakuntza emango diete centros.nacionales@sepe.es ikastaroa amaitu zuten astebeteko epean.

    Urteko Plana ebaluatzea

    Urtero, plana egin eta baloratuko da MTEySS MEFP Sare bakoitzaren CRN txostenak oinarri hartuta.