Egoitza elektronikoa

Traducción automática

El presente sitio Web está traducido a varias lenguas españolas oficiales en sus respectivos territorios, de conformidad con lo establecido en el artículo 3 de la Constitución Española de 1978 y sus Estatutos de Autonomía.

Las lenguas son el catalán, el euskera, gallego, valenciano, inglés y francés. Se advierte que, con carácter general, puede existir un desfase entre la versión en castellano y en las otras lenguas, derivado del proceso de traducción a las mismas.

Lanbide heziketako Sistema lan-eremuan erabiltzeko

2015

Gobernuak bultzatutako berrikuntzak agintaldiaren hasieratik, gure helburuetako bat egin behar dute aldaketa horiek eredu produktibo iraunkor bat sortu eta espainian hazkunde bidean jartzeko, enplegu egonkorra eta kalitatezkoa.

Lehiakortasun-ingurune batean, gero eta gehiago eskatzen duten langileak prestatzeko, eredu produktibo bat da enplegurako lanbide heziketako sistemaren arrakasta izatea. Horretarako, langileen prestakuntza, laguntzeko sistema bat eskuratzeko, mantentzeko lana utzi eta irudian, eta garapen pertsonala eta profesionala sustatzen duen gaitasunean. Sustatuko duen sistema bat eskuratu eta eguneratzeko ezagutzak, horrek etorkizuneko langileen enplegu egonkorra eta kalitatezkoa eta enpresen lehiakortasunaren eta de la economía española.

Urteko egungo legean jasotako erregulazioa egiten interes orokorraren eta eraldaketa integrala bermatzen duen sistema da; sistemak koherentzia eta egonkortasun zehatza. Aldaketa horrek lau helburu estrategiko ditu:

  • ekitaldian langileen prestakuntzarako eskubidea bermatzeko, langile eta langabeentzat, eta bereziki, ahulenak.
  • Benetako ekarpena prestakuntzak enpresen lehiakortasuna.
  • Negoziazio kolektiboa suspertzeko, ekoizpen-sistema eskakizunetara egokitzea prestakuntza-eskaintza.
  • Gardentasuna eta eraginkortasuna baliabide publikoen kudeaketan.

Azken batean, kultura bat finkatzen da, lanbide heziketako produkzio-sistema horrekin lan egonkorra eta kalitatezkoa sortzeko eta bultzatzeko.