ZER DA SEPE - XEDEA, IKUSPEGIA, BALOREAK

SEPE

Estatuko Enplegu Zerbitzu Publikoa, SEPE, Estatuko Administrazio Orokorraren organismo autonomo bat da, gaur egun Enplegu eta GizarteSegurantzaMinisterioaren menpe dagoena; bere helburua da Enplegu Politiken programak eta neurriak antolatzea, garatzea eta jarraitzea, enpleguaren abenduaren 16ko 56/2003 Legean ezarritakoaren eremuan.

SEPEren osaketa honakoa da:

  • Zenbait Zerbitzu Zentral.
  • 52 Probintzia Zuzendaritza, Ceuta eta Melilla barne.
  • Espainiako 50 probintzietan, Ceuta eta Melillan barne, banatutako bulegoen sare zabala; horietatik, aurrez aurreko arretaren bitartez langabeziagatiko prestazioak kudeatzen dira. Ceuta eta Melillakoetan enplegu- eta prestakuntza-izapideak ere kudeatzen dira.
  • Arreta telematikoko sare bat (RATEL), 52 bulego birtualekin.

Gure zerbitzuak honakoei zuzenduta daude:

  • Langabe nahiz lanean diren pertsona langileei.
  • Negozio-ideia bat duten pertsona ekintzaileei.
  • Enpresei.
  • Enplegu politikaren garapena laguntzea, langabeziagatiko babes-sistema kudeatzea eta lan-merkatuari buruzko informazioa bermatzea, Erkidegoetako Enplegu Zerbitzu Publikoen eta lan-arloko beste agenteen laguntzarekin, herritarrak laneratzeko, lan-merkatuan iraunarazteko eta enpresen giza kapitala hobetzea lortzeko xedearekin.

  • Kudeaketaren bikaintasuna lortzeko gure herritarrei zerbitzuak, teknologiak berriak baliatuz, Enplegu Sistema nazionalaren buru duen eta kalitatea handitzeko lanak (lan merkatua.

  • SEPE printzipioak hartu behar duen zehazten duten balioak erdiesteko lortu nahi diren helburuak hauexek dira:

    • Herritarrei kultur zerbitzuak: Hau da, gizartearentzat eta SEPE. zerbitzu publikorako bokazioa Duen erakundeko pertsonen gogobetetze-maila areagotzen duten erabiltzaileek ordaindu du. erakundearen Jarduera guztia, bezeroen beharrei eta ikertu behar zuten centrarse satisfacerlas, lana bideratzeko modurik eraginkorrena.
    • Berritzeko gaitasuna: Balio erantsia duten langileek urteko SEPE bertan jartzen dute; izan ere, errealitate berrira eta berrikuntza lan bilaketan orientatzeko behartzen tratamenduan lanean. Hartara, erakundeak izan ditzakeen aldaketak islatzen dute, erabiltzaileek automatikoa.
    • Beste eragile hauekin batera: Herritarrei zerbitzurik onena eskaintzeko helburuarekin. irudian, SEPE, zerbitzu publikoa denez, lana eta gainerako eragile batzuekiko elkarlana bultzatzen zuten beste erakundeekiko koordinazioa hobetzen, bai europa mailan.
    • Erakundeko langileek konpromisoa: Talde handiarekin, SEPE zerbitzu publikorako bokazioa du. herritarrak Zerbitzu egokia al da ondo, giza baliabideen kudeaketa, komunikazioa oinarriak hauek dira: gardentasuna antolakuntzan, antolakundeko pertsonen konpromisoaren eta garapen profesionalean. garrantzi handia eman behar al Erakundeak talde-lana, lankidetza eta lan-baldintzak hobetzea.
    • Kalitatearen kudeaketa: Kalitatearen bidez lortzen da gainerako lurrak balio eraman egiten al. hori eraginkorra da Zerbitzua ematen, garaiz, eta modu arduratsu eta etengabeko hobekuntza eta ekimena. horren Kalitatea da, bezeroen beharrak eta hautemandako kalitatea ebaluatzeko izaten dute.