Sede electrónica

Cobro o paro/subsidio, que é a revisión ou revogación administrativa do meu expediente?

O procedemento de revogación ou revisión supón a rectificación, en calquera momento, de oficio ou por solicitude da persoa interesada, dos erros materiais, de feito ou aritméticos derivados dos seus actos.

Se o Servizo Público de Emprego Estatal (SEPE) detecta circunstancias que modifican a prestación que vostede ten recoñecida (o período, a contía ou calquera outro aspecto que afecte á este prestación), incluída a súa aprobación completa, poderá iniciar o procedemento de revogación.

Este procedemento iníciase mediante unha notificación na que se lle informa sobre os feitos e fundamentos de dereito polos que procede a revisión administrativa, os seus efectos, a modificación do período en que se percibe a prestación e da súa contía, e no seu caso, a devolución da prestación que percibise indebidamente.

Cando a revisión supoña a revogación total da prestación, por resultar indebidamente recoñecida, comunicaráselle que se procede á suspensión do cobro como medida cautelar. Dispón dun prazo de dez días para alegar o que estime oportuno en defensa dos seus intereses. Transcorrido este prazo e estudadas as súas alegacións, se as houbo, o SEPE procederá a ditar resolución.

Se non está de acordo con a resolución adoptada, poderá presentar unha reclamación previa ante o Servizo Público de Emprego Estatal (SEPE), no prazo de trinta días desde a notificación da resolución.