Sede electrónica

Traducción automática

El presente sitio Web está traducido a varias lenguas españolas oficiales en sus respectivos territorios, de conformidad con lo establecido en el artículo 3 de la Constitución Española de 1978 y sus Estatutos de Autonomía.

Las lenguas son el catalán, el euskera, gallego, valenciano, inglés y francés. Se advierte que, con carácter general, puede existir un desfase entre la versión en castellano y en las otras lenguas, derivado del proceso de traducción a las mismas.

Quero cambiar o banco onde me ingresan o paro, que debo facer?

Imagen lectura fácil Lectura fácil

Se queres cambiar a entidade bancaria na que estás a percibir a túa prestación, debes comunicalo ao Servizo Público de Emprego Estatal (SEPE). Tes que facilitar o código ÍAN (Código Internacional de Conta Bancaria) e ser titular da conta na que desexas cobrar.

Podes solicitar a modificación a través de Internet na Sede Electrónica do SEPE, na seguinte dirección: https://sede.sepe.gob.es se dispós de certificado dixital, DNI electrónico ou usuario e contrasinal cl@ve.

Tamén poderás realizar esta xestión chamando ao teléfono de atención á cidadanía, sempre que a sucursal da conta na que desexes cobrar non pertenza a unha provincia distinta daquela na que estabas a cobrar e non sexa unha banca en liña.

Así mesmo, poderás cambiar a conta na túa oficina de prestacións (previo pedimento de día en Internet ou chamando ao teléfono de cita previa).