Sede electrónica

Traducción automática

El presente sitio Web está traducido a varias lenguas españolas oficiales en sus respectivos territorios, de conformidad con lo establecido en el artículo 3 de la Constitución Española de 1978 y sus Estatutos de Autonomía.

Las lenguas son el catalán, el euskera, gallego, valenciano, inglés y francés. Se advierte que, con carácter general, puede existir un desfase entre la versión en castellano y en las otras lenguas, derivado del proceso de traducción a las mismas.

Feira do Emprego na Era Dixital 2016 (Edición Novembro)

Debido ao éxito da súa estrea en , 2015a Feira do Emprego na Era Dixital ampliou no 2016 número de días do evento celebrándoo en dúas edicións. A primeira delas tivo lugar o 24 e 25 de maio no Pavillón Multiusos do Recinto Feiral da Casa de Campo de Madrid e a segunda celebrouse o 15 e 16 de novembro no Palacio de Cristal do mesmo recinto.Ambas as edicións foron organizadas polo Grupo ADD co patrocinio do Servizo Público de Emprego Estatal (SEPE) e co apoio institucional do Ministerio de Emprego e Seguridade Social e o Concello de Madrid.A feira se conceptúa como un evento dirixido aos departamentos de Recursos Humanos  de empresas tecnolóxicas, polo que nesta feira tanto a oferta como a demanda de emprego é cualificada.Cada unha das dúas edicións de constou 2016 de dúas xornadas diferenciadas: a primeira, un foro "B2B" (negocio-negocio) para profesionais de recursos humanos; a segunda, un foro "B2C" (negocio-consumidor) para candidatos. Ao longo de ambas as xornadas, as empresas participantes puideron establecer contactos comerciais, porse ao día en transformación dixital, establecer contactos con candidatos altamente cualificados e visitantes profesionais e dar a coñecer a súa empresa, os seus produtos, o seu valor engadido e os seus plans de carreira.Para acceder ao evento, todos os visitantes candidatos tiveron que rexistrarse previamente na web da feira. Ao rexistrarse, os candidatos recibiron unha proposta de circuíto “de éxito”, é dicir, un percorrido óptimo cunha serie de empresas que visitar. Pola súa banda, os expositores recibiron unha app que lles permitiu escanear os códigos de barra dos candidatos e clasificalos nun ficheiro na nube que posteriormente a organización fíxolles chegar. Con esta mesma app, os expositores tamén puideron escanear os datos dos visitantes B2B para realizar networking.O SEPE participou cunha caseta no que se informou aos visitantes sobre o organismo, o Portal Único de emprego “Emprégache” , o Observatorio das Ocupacións, as modalidades de contratos e as medidas de fomento do emprego e o emprendimiento. Así mesmo, o SEPE contou coa colaboración de expertos do Ministerio de Emprego e Seguridade Social que informaron e atenderon a todos os interesados na Garantía Xuvenil.Ademais da zona expositiva con casetas, esta edición contou con catro salgas de relatorios e varios espazos nos que se desenvolveron numerosas actividades. Ademais, existiu unha zona exclusiva dedicada á intelixencia artificial.Esta segunda edición de superou 2016 o éxito da primeira, pois nela participaron 153 expositores (109 en formato presencial no recinto e 44 en formato dixital), foi visitada por . 6072 interesados (1.638 profesionais na xornada B2B e 4.182 candidatos na xornada B2C) e realizáronse un total de . 2653 lecturas de currículos.