Sede electrónica

Traducción automática

El presente sitio Web está traducido a varias lenguas españolas oficiales en sus respectivos territorios, de conformidad con lo establecido en el artículo 3 de la Constitución Española de 1978 y sus Estatutos de Autonomía.

Las lenguas son el catalán, el euskera, gallego, valenciano, inglés y francés. Se advierte que, con carácter general, puede existir un desfase entre la versión en castellano y en las otras lenguas, derivado del proceso de traducción a las mismas.

Feiras e eventos EURES en España

Eventos EURES 2024 en Europa

Puedes consultar aquí
la página en inglés
sobre los Días Europeos del Empleo

 

Consulta aquí
el calendario de eventos
de la Red EURES
en la web de la Comisión

 

 

Eventos EURES 2024

Esta información
no está adaptada a lectura fácil

Eventos EURES 2024

 

Maio 2024

Foro de Emprego da Universitat Politècnica de València (UPV)Data: 29 e 30 de maio de . 2024 Hora: 10 : 00 – 18 : 00 h 

 

Outubro 2023

Webinar: Vivir e Traballar en España. Data: 24 de outubro. Horario: 12 ; 00 - 13 : 30  

Webinario: Integración laboral en Alemaña: procura de formación ou emprego, candidatura e mundo laboral.Data: 24 e 26 de outubro

Organizado por EURES Bélxica, España e Portugal. Work in Flanders. Iberian Job Days. Webinar o 16 de outubro de . 2023 Horario: 16 : 00 h a : 17 30 h CEST. Proceso de selección o 7 de novembro en .. Madrid

Organizado por EURES España e EURES Irlanda. Irish Recruitment Day in España. Data: 10 de outubro. Lugar: Málaga

Seminario sobre “A mobilidade dos traballadores entre Portugal e España e os seus dereitos de Seguridade Social: estratexias de coordinación, cooperación e control”. Lugar: Coimbra. Data: 10 de outubro de . 2023 Horario: 08 : 45 h a : 17 00 h (horario portugués).

EURES España participa en AUDITIONS DISNEYLAND PARIS OCTOBRE 2023 .Mirabel&Characters & Parade. Días: 7 de outubro en e Madrid 9 de outubro en . Málaga Horario: 9 : 00 h

Nova edición do Programa de mentorazgo intersectorial REBECA by EURAXESS. Sesión informativa o 5 de outubro ás 12 : 00 CEST.  A inscrición e detalles da sesión podédelos atopar aquí

EURES España participa no Madrid MotorStudent. Data: 5 de outubro de . 2023 Lugar: Circuíto do Xarama ( Madrid )

Eventos EURES 2023

 

Novembro 2023

Webinar EURES-T Andalucía -Algarve"O dereito ao traballo no Algarve de extracomunitari@s residentes en " Andalucía . Data: 29 de novembro de . 2023 Hora: 11 : 30 – 13 : 30 h (ESP)

EURES España participa no evento “Level Up Your Career! - Gaming and Infographics - Opportunities in Belgium and abroad”a través da plataforma de EURES EOJD. Martes 28 de novembro de h 10 a h. 16 Evento cancelado  

Segunda Feira de Emprego e Emprendimiento nel Burgo de Osma- Soria . Data: 21 de novembro. Horario: 09 : 00 a : 14 00 h

 

Taller en liña. Traballar en Portugal. Data:  10 de novembro. Horario: 11 : 00 a : 12 30 h                                               

 

Outubro 2023

Webinar: Vivir e Traballar en España. Data: 24 de outubro. Horario: 12 ; 00 - 13 : 30  

Webinario: Integración laboral en Alemaña: procura de formación ou emprego, candidatura e mundo laboral.Data: 24 e 26 de outubro

Organizado por EURES Bélxica, España e Portugal. Work in Flanders. Iberian Job Days. Webinar o 16 de outubro de . 2023 Horario: 16 : 00 h a : 17 30 h CEST. Proceso de selección o 7 de novembro en .. Madrid

Organizado por EURES España e EURES Irlanda. Irish Recruitment Day in España. Data: 10 de outubro. Lugar: Málaga

Seminario sobre “A mobilidade dos traballadores entre Portugal e España e os seus dereitos de Seguridade Social: estratexias de coordinación, cooperación e control”. Lugar: Coimbra. Data: 10 de outubro de . 2023 Horario: 08 : 45 h a : 17 00 h (horario portugués).

EURES España participa en AUDITIONS DISNEYLAND PARIS OCTOBRE 2023 .Mirabel&Characters & Parade. Días: 7 de outubro en e Madrid 9 de outubro en . Málaga Horario: 9 : 00 h

Nova edición do Programa de mentorazgo intersectorial REBECA by EURAXESS. Sesión informativa o 5 de outubro ás 12 : 00 CEST.  A inscrición e detalles da sesión podédelos atopar aquí

EURES España participa no Madrid MotorStudent. Data: 5 de outubro de . 2023 Lugar: Circuíto do Xarama ( Madrid )

 

Setembro 2023

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA  "Ofertas de emprego en Países Baixos" Data: 18 de setembro

Xornada lúdico-formativapara dar a coñecer os programas de formación e emprego para jovenes da Unión Europea. Data: 22 de setembro. Lugar: Praza do Concello de Valencia

 

 

Xullo  2023

Intervención de EURES España en el Programa de radio MADRID TRABAJA "Ofertas de empleo en Noruega en el ámbito sociosanitario"Fecha: 26  de julio

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA "Ofertas de emprego en Laponia para a tempada de inverno" Data: 10  de xullo

Canso da calor?. Working in Finland. Webinar informativo sobre as ofertas de emprego para Finlandia e o proceso de selección. Data: 27 de xullo ás 10 : 00 h

EURES-T Andalucía -Algarve ten o pracer de anunciar o lanzamento da 1 ª Newsletterxunto coa primeira emisión radiofónica na canle de radio da Eurociudad do Guadiana
Para máis información podedes consultar a páxina web de EURES Transfronteirizo Andalucía -Algarve

Evento online: Make it in Germany – European Online Job Day. Fecha: 5 julio

WEBINAR.Particularidades transfronterizas España-Portugal en materia de teletrabajo e igualdad,organizado por el EURES Transfronterizo Andalucía -Algarve a través del socio la Confederación de Empresario de Andalucía (CEA). Fecha: 4 julio, de 10 : 00 a 12 : 00  h

 

Xuño 2023

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA "Ofertas de emprego para electricistas e farmacéuticos en Noruega" Data: 26  de xuño

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA "Oportunidade de traballo para investigadores en " Andalucía   Data: 12  de maio

Intervención de EURES España no posto da Axencia de Emprego de Emprego en a 2 ª Feira de Emprego do Retiro ( Madrid ) Data: 8  de xuño de 10 17 a h. Lugar: Pavillón Cecilio Rodríguez. Paseo Uruguai, 5 (Parque do Retiro). Entrada por Porta de , Granada fronte a avenida de Menéndez Pelayo, 67 . 

 

WEBINAR.Mobilidade transfronteiriza de traballadores extracomunitarios. España-Portugal. Data: 21  de xuño, de : 10 00 a : 12 30 h

 

 

Maio 2023

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA "Oportunidade de traballo en Finlandia para auxiliares de enfermaría e axuda a domicilio" Data: 29  de maio

Ofertas EURESno I Semana de orientación, emprego e posgraos UCAM.Lugar: Claustro do Mosteiro dos Jerónimos (Guadalupe, Murcia ). Data: 18 de maio

Ofertas EURESen o Foro de emprego UPV. Lugar: Campus de Beira ( Valencia ). Data: 17 e 18 de maio

Online, Recruitment event. Building Ireland. Jobs in construction and engineering. Fecha: 11 Mayo                                                                               

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA "Formación dual en Alemaña en mecánica e electricidade industrial" Data: 8 de maio

Foro de Emprego da UCLM 3  Lugar: Antiga Fábrica de Armas en . Toledo Data: 4 de maio de 2023

Abril 2023

Infoday Gaming and Infographics - Opportunities in Belgium and abroad.  Podedes consultar o programa en Une carrière dans lle gaming et l'infographie en Belgique, en Europe, au Canada ou au Québec | Axenda (leforem.be)  Esta xornada desenvolverase en inglés e/ou francés. Para participar é necesario rexistrarse  👉 Cycle de conférence : Infoday Gaming & infographics  - 27 avril 2023 (office.com). Xoves, 27  de abril, 9 : 30 h a : 16 00 h

Feira Internacional de Emprego de . Granada Meeting Point.  Lugar: Palacio de Congresos de .  Granada Mércores, 26 de abril,   9 h a h 14 / 16 h a h. 20

Foro de Emprego UCMpleo. Lugar: Madrid . Cidade Universitaria. Edificio de Estudantes da Universidade Complutense. Avda Complutense, 1 . Dias: 18 , 19 e 20 de abril

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA  "Oportunidade de traballo para as campañas agrícolas en Países Baixos"Data: 17 abril

Semana da Empregabilidade ( 2023 ) - COIE da UNED.  Lugar: Madrid . Facultade Ciencias Políticas e Socioloxía. Rúa Obispo Trejo, 2 . Días: do 17 20 ao de abril

Marzo 2023

Sesión informativa "A Rede EURES: Procura de oportunidades laborais en Europa". Lugar: Colexio de Enxeñeiros Técnicos de Obras Públicas de , Madrid Rúa Ayala, 88 , Madrid . Mércores, 29 de marzo, ás 12 h. Público:Colexiados previa inscrición aquí.

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA  "Ofertas de emprego en Alemaña para traballos de tempada en hostalaría e para condutores de autobús" Data: 27 marzo

Sesión informativa sobre EURES: Emprego en Europa. 23 , 24 e 25 de marzo. Horario: 12 : 00 - 13 : 00

Lugar:Aula 2023 . IFEMA MADRID

CHEFS X SWEDEN 2023 (Summer Season)

Sevilla , 21 de marzo- Madrid , 23 de marzo

DISNEYLAND PARIS. PARADE AUDITIONS. Barcelona   15 de marzo 2023 . Horario 9 h. 

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA  "Ofertas de emprego en Suecia: CHEFS X SWEDEN 2023 " Data: 13  marzo

Seize the Summer with EURES 2023
A maior feira de emprego virtual no sector turístico, da hostalaría e a animación de Europa. Data: 9 de marzo

Febrero 2023

A Axencia para o Emprego de programou Madrid un Evento informativo EURES, en modalidade en liña “Empregabilidade, recursos máis útiles e relevantes para primeiros empregos en Europa, conselleiros EURES e recursos dispoñibles na web da AEM” Data: 28  de febreiro. Horario: 12 h a h. 14

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA  " 70 Postos de traballo para unha granxa de mariscos en Noruega"Data: 27  febreiro

Organizado por EURES España y EURES Irlanda. European Job Days: Careers in Retail and Childcare. Irish Recruitment Day in Seville Fecha: 23 de febrero

Organizado por EURES España e EURS Noruega: Work in Norway | EURES - European Job Days. Data: 16 de febreiro

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA  "Dúas feiras de emprego para traballar en Irlanda e Norueguesa"Data: 13 febreiro

Eventos EURES 2022

Enero 2023

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA  Animadores turísticos en Data: Baleares 30 de xaneiro

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA Feira de emprego para traballar en Noruega  Data: 16  de xaneiro

Decembro 2022

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA "Oportunidades de emprego para profesionais sanitarios españois en Francia"  Data: 19  de decembro

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA "Emprego en Irlanda para enfermeiros, coidadores de anciáns e mestres de infantil"  Data: 12 de decembro

Recrutamento:Work in Malta - Benvidos a Malta!Data: 1 de decembro 

Novembro 2022

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA "Formación Dual en Dinamarca"  Data: 29 de novembro

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA "Ofertas de emprego en Bulgaria"  Data: 21 de novembro

"O futuro dos mozos: formación, emprego e oportunidades"evento organizado pola asociación de mozas europeístas federalistas de . Madrid Lugar: Biblioteca Municipal Eugenio Trías de . Madrid Horario: 16 : 00 a : 19 30 h. Necesaria inscrición previa. Data: 18  de novembro

Organizado por EURES España e EURES Irlanda. European Job Days: “Benvidos a Irlanda” 2022 . Irish Recruitment Day inSpain . Data: 17 de novembro

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. "Benvidos a Malta". Feira Virtual de Emprego o 1 día de decembro. Data: 14  de novembro

Intervención de EURES España no EOJD "Living and working in Baltic Countries"organizado por EURES Latvia, Estonia e Lithuania. Horario: 10 h a h. 13 Data: 11 de novembro

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Benvidos a Irlandia. Data: 7 de novembro

Reunión Informativa para Sanitarios: o Sistema de Saúde en Francia:

Lugar: Dirección Territorial de Labora ( Valencia ) Data: 2 novembro

Outubro 2022

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Oportunidade de emprego e formación en Alemaña en coidados xeriátricos. Data: 24 de outubro

Workshop: Organizado por EURES España Vivir y Trabajar en Irlanda - Living and Working in Ireland. Online meeting– Thursday 20 th October 2022 - 12 : 00 h (CET)

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Taller “Condiciones de Vida e Traballo en Irlanda” para o 20 de outubro e "Feira de emprego en  Madrid para traballar en Irlanda". Data: 17  de outubro

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Ofertas de emprego en Finlandia e da tempada de inverno nos países nórdicos. Data: 10 de outubro

Auditions - Characters & Parade. Spain – Madrid 08 october – Sevilla 15 october - 2022

Participación de EURES España na Feira de Emprego Cruz Vermella 2022 . Jerez de la Frontera. Data: 5 outubro

Setembro 2022

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Oportunidades laborais no sector hoteleiro de e Baleares Estepona. Data: 26  setembro

Procura de Emprego en Europa. Evento en liña de información organizado pola Axencia para o Emprego de  . Madrid Xoves  22  de setembro de : 12 00 A : 14 00 h

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Oportunidades de emprego para traballar en países nórdicos-bálticos. Data: 19  setembro

Encontro con l´AP-HP. Necesidades de contratación no sector sanitario francés, normativas e criterios para solicitar ofertas de emprego. Evento ourganizado por EURES España e EURES Francia. Idioma: francés. Venres 16  de setembro ás 13 h

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Ofertas de emprego en Alemaña para construción, educación infantil e condutores, entre outras. Data: 12 setembro

Xullo 2022

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Ofertas de emprego en Irlanda para traballar nunha cadea de supermercados. Data: 18  xullo

A Axencia para o Emprego de programou Madrid dous eventos informativos en liña EURES

  • Procura de Emprego en Europa ( 7 de xullo)
  • Formación, Prácticas e Voluntariado en Europa ( 14 de xullo)

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Ofertas de emprego en Austria para albaneis, técnicos de construción e enxeñeiros. Data: 11  xullo

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Oferta de emprego para traballar en Dinamarca en atención a persoas dependentesData: 4 xullo

Xuño 2022

Participación de EURES España no Salon de l'emploi, da formation et de l'entreprenariat en . Barcelona Data: 30  xuño

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Como podes optar a postos 650 de traballo nunha empresa de cruceiros de Chipre? Data: 27  xuño

NAVARRA JOBS: VIII FEIRA DE EMPREGO E TALENTO DE . NAVARRA 23 de xuño

Webinario En liña: RETORNO A ESPAÑA TRAS O BREXIT. Mércores 22 de xuño, ás 11 : 00 h.

Living & Working in Slovenia. Organizado por EURES España e EURES Slovenia. Idioma: inglés. Martes 21 de xuño ás 13 h

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. NH Hoteis busca a persoal de limpeza e cociña para traballar en Países Baixos. Data: 20  xuño

Living & Working in Spain. Organizado por EURES España y EURES Irlanda. Idioma: inglés. Jueves 16 de junio

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Oferta de emprego para traballar en gardarías infantís en Irlanda.Data:  13 xuño

Feira Internacional de Emprego de . Granada Xoves. 9 de xuño.

A Axencia para o Emprego do Concello de , Madrid membro da Rede EURES, participa na 1 ª Feira de Emprego de Retiro en . Madrid Mércores, 8 de xuño, de h. 10 a h.. 14

Living & Working In TheNetherlands . Organizado por EURES España e EURES Países Baixos. Idioma: inglés. Mércores 8 de xuño, 10 : 30 h.

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. EURES: Que axudas teñen as persoas que queiran traballar en Europa?.Data:  6 xuño

Living and Working in Slovakia. Organizado por EURES España-EURES Eslovaquia. Idioma: inglés. Jueves  2  de junio

EURES España participa nasXornadas de Emprego e Emprendimiento do Concello de Alcobendas ( Madrid ). 1 e 2 de xuño.

Xuño 2022

Participación de EURES España no Salon de l'emploi, da formation et de l'entreprenariat en . Barcelona Data: 30  xuño

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Como podes optar a postos 650 de traballo nunha empresa de cruceiros de Chipre? Data: 27  xuño

NAVARRA JOBS: VIII FEIRA DE EMPREGO E TALENTO DE . NAVARRA 23 de xuño

Webinario En liña: RETORNO A ESPAÑA TRAS O BREXIT. Mércores 22 de xuño, ás 11 : 00 h.

Living & Working in Slovenia. Organizado por EURES España e EURES Slovenia. Idioma: inglés. Martes 21 de xuño ás 13 h

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. NH Hoteis busca a persoal de limpeza e cociña para traballar en Países Baixos. Data: 20  xuño

Living & Working in Spain. Organizado por EURES España y EURES Irlanda. Idioma: inglés. Jueves 16 de junio

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Oferta de emprego para traballar en gardarías infantís en Irlanda.Data:  13 xuño

Feira Internacional de Emprego de . Granada Xoves. 9 de xuño.

A Axencia para o Emprego do Concello de , Madrid membro da Rede EURES, participa na 1 ª Feira de Emprego de Retiro en . Madrid Mércores, 8 de xuño, de h. 10 a h.. 14

Living & Working In TheNetherlands . Organizado por EURES España e EURES Países Baixos. Idioma: inglés. Mércores 8 de xuño, 10 : 30 h.

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. EURES: Que axudas teñen as persoas que queiran traballar en Europa?.Data:  6 xuño

Living and Working in Slovakia. Organizado por EURES España-EURES Eslovaquia. Idioma: inglés. Jueves  2  de junio

EURES España participa nasXornadas de Emprego e Emprendimiento do Concello de Alcobendas ( Madrid ). 1 e 2 de xuño.

Maio  2022

Living and Working in Malta. Organizado por EURES España-Eures Malta. Idioma: inglés. Martes 31 de mayo.

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Oferta de emprego para mecánicos industriais en Tortosa ( Tarragona ).Data:  30 maio

EURES España participa no VIII Feira de Emprego de Collado-Villalba( Madrid ). Mércores 25 de maio.

 

Living and Working in Croacia. Organizado por EURES España-Eures Croacia. Idioma: inglés. Martes 24 de mayo.

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Ofertas de emprego da empresa Novo Nordisk para traballar en Dinamarca.Data:  23 maio

Evento en liña de recrutamento: Health professional, Veterinarians and Teachers for Sweden, organizado por ERUES Suecia. 19 de maio ás 12 : 00 h.

Es Veterenirario/a? Gustaríache traballar en Suecia?EURES España e EURES Suecia organizaron un proceso de selección en para Zaragoza o 18 de maio

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Oportunidades de emprego para educadores infantís en Alemaña.Data:  16 maio

Living and Working inItaly .Organizado por EURES España-Eures Italia. Idioma: inglés. Venres 13 de maio, ás 11  h. de España

Feira de Emprego da Universitat Politécnica de València (UPV). 20 Edición. Valencia . 11 e 12 de maio

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Ofertas de veterinarios para Suecia e de recentemente graduados para a empresa Novo Nordisk en Dinamarca Data:  9 maio

Abril  2022

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Ofertas de emprego para as campañas agrícolas en Bélxica.Data:  25 abril

Taller EN LIÑA organizado por EURES España e EURES Portugal: Vivir e Traballar en Portugal. Xoves 21 de abril 2022 - 11 : 00 CEST

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Oferta de emprego para perruqueiros/as en Noruega, Suecia e Finlandia.Data:  4 abril

Marzo 2022

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Ofertas de emprego en Finlandia, Dinamarca, Noruega e Suecia.Data:  28 marzo

O vindeiro martes 22 de marzo ás 10 : 30 CET (e ata 16 as : 30 ) a rede EURES organiza a 5 ª edición do evento "Seize the Summer with EURES 2022 ". A maior feira de emprego europea virtual no sector turístico e da hostalaría.
Unha feira de emprego en liña para os sectores da hostalaría, catering e actividades relacionadas co sector turístico e hoteleiro, con postos de traballo en países 9 do sur de Europa: Croacia, Chipre, Francia, Grecia, Italia, Malta, Portugal, Eslovenia e España.

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Oferta de emprego en Alemaña para o sector turístico e en hostalaría para a tempada de verán. Data:  21 marzo

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Oferta de emprego en Suecia, Noruega e Dinamarca para a tempada de verán 2022 . Data:  14 marzo

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Seize the Summer. Feira do sector turístico e da hostalaría. Data:  7 marzo

Febreiro 2022

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Traballar en Irlanda no sector sanitario e o 15 de marzo “Jobs in 2022 Ireland ”. Data:  28 febreiro

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Traballar en en Canarias o sector de animación 3 D. Data:  21 febreiro

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Oufertas de emprego en Suecia para traballar no sector da hostalaría e da saúde. Data:  14 febreiro

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. 12 de febreiro. Casting de Disney en . Madrid Data:  7 febreiro

Febreiro 2022

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Traballar en Irlanda no sector sanitario e o 15 de marzo “Jobs in 2022 Ireland ”. Data:  28 febreiro

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Traballar en en Canarias o sector de animación 3 D. Data:  21 febreiro

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Oufertas de emprego en Suecia para traballar no sector da hostalaría e da saúde. Data:  14 febreiro

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. 12 de febreiro. Casting de Disney en . Madrid Data:  7 febreiro

Xaneiro  2022

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Ofertas de emprego en Irlanda xestionadas pola rede EURESData:  31  xaneiro

EURES España e CEBE (Asociación de Científicos Españois en Bélxica) en " Emprego Científico-Técnico en España e Bélxica"  Datas:  27 xaneiro

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. "O Emprego Científico-Técnico en España e Bélxica"Data:  24  xaneiro

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. "Ofertas de emprego para traballar nun resort en Chipre, 1 . 600 postos de traballo en ocupacións 60 diferentes"Data: 17  xaneiro

Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA.  "Oferta de emprego en Finlandia para auxiliares de enfermaría" Data: 10  xaneiro