Traducción automática
El presente sitio Web está traducido a varias lenguas españolas oficiales en sus respectivos territorios, de conformidad con lo establecido en el artículo 3 de la Constitución Española de 1978 y sus Estatutos de Autonomía.
Las lenguas son el catalán, el euskera, gallego, valenciano, inglés y francés. Se advierte que, con carácter general, puede existir un desfase entre la versión en castellano y en las otras lenguas, derivado del proceso de traducción a las mismas.
Informació del SEPE a Melilla
Orientació

Convocatòries 2023
Convocatòries de formació en la Ciutat Autònoma de Melilla.
Convocatòries 2023
Convocatòries de formació en la Ciutat Autònoma de Melilla.
Empreses

Subvenció contractació indefinida Ceuta i Melilla (RD 660 / 2023 , de 18 de juliol)
Convocatòries de formació en la Ciutat Autònoma de Melilla.
Planes d'Ocupació

Pla d'Ocupació 3 º sector (ONG) 2024
Convocatòries de formació en la Ciutat Autònoma de Melilla.
Pla d'Ocupació 3 º sector (ONG) 2023
Convocatòries de formació en la Ciutat Autònoma de Melilla.
Pla d'Ocupació CAM 2023
Convocatòries de formació en la Ciutat Autònoma de Melilla.
Pla d'Ocupació DG 2023
Convocatòries de formació en la Ciutat Autònoma de Melilla.
Pla d'Ocupació DG 2023
Convocatòries de formació en la Ciutat Autònoma de Melilla.
Formació per a l'ocupació en l'àmbit laboral a Melilla

Inscripció d'entitats.
Inscripció d'entitats en modalitat presencial
Convocatòries 2025
Convocatòries de formació en la Ciutat Autònoma de Melilla.
Històrics de Convocatòries
Informació sobre convocatòries passades.
Programes Experienciales d'Ocupació i Formació (ant. Escoles Taller i Taller d'Ocupació)

Convocatòria 2024
Convocatòria de programes experienciales d'ocupació i formació.
Històric de convocatòries
Informació sobre convocatòries passades.
Programes MRR components 23 .I 2 . Suport a dones en l'àmbit rural i urbà

Programes MRR component 23 .I 2
Suport a dones en l'àmbit rural i urbà
Planes de Empleo de la Delegación del Gobierno. Selección de Candidatos
- Llistat d'ocupacions PDF: 686 KB
- Modificació dels criteris de selecció dels candidats PDF: 168 KB
- Criteri de selecció de candidats PDF: 228 KB
- Document d'Al·legacions PDF: 84 KB
Listas DEFINITIVAS de sustitución por vacante o renuncia. Planes de Empleo Delegación del Gobierno
- 07/08/2023 - Llistat definitiu de substitucions de les ocupacions: obrer, prefectura equipe d'obra, tècnic en Ed. Infantil, Maestro/a de Primària, Auxiliar Enfermeria, Infermeres/us (NOU) PDF: 417 KB
- 19/06/2023 - Llistat Definitiu de substitucions publicades el 14/06/2023 PDF: 309 KB
- 02/06/2023 - Llistat Definitiu del llistat de substitucions publicades el 22/05/2023 PDF: 424 KB
- 02/05/2023 - Correcció d'errors de llistes definitives de substitució publicades el 19/04/2023 PDF: 185 KB
- 26/04/2023 - Comunicación horario y fecha de presentación (IMPORTANTE) PDF: 494 KB
- 26/04/2023 - Listado definitivo de sustituciones del listado de 19/04/2023 PDF: 455 KB
- 25/04/2023 - Corrección de errores resolución definitiva de 24/04/2023 PDF: 174 KB
- 24/04/2023 - Comunicación horario y fecha presentación de documentación PDF: 68 KB
- 24/04/2023 - Listado Definitivo del listado de sustituciones publicadas el 12/04/2023 PDF: 455 KB
- 19/04/2023 - Corrección de errores de lista definitivas de suplentes ocupación Auxiliar de Conservación en Lengua Inglesa PDF: 232 KB
- 17/04/2023 - Comunicación de horario y fecha presentación documentación PDF: 109 KB
- 17/04/2023 - Listado Definitivo del listado de sustituciones publicado el 05/04/2023 PDF: 548 KB
- 13/04/2023 - Comunicació de presentació PDF: 478 KB
- 13/04/2023 - Listado Definitivo del listado de sustituciones publicado el 31/03/2023 PDF: 708 KB
- 22/03/2023 - Listado Definitivo de sustituciones de dos ocupaciones PDF: 328 KB
Listas PROVISIONALES de sustitución por vacante o renuncia. Planes de empleo Delegación del Gobierno
- 31 / 07 / 23 Llistat provisional de substitucions de les ocupacions: Obrer, Prefectura d'Equip d'Obra, Tècnic Superior en Educació Infantil, Maestro/a de Primària, Auxiliar d'Infermeria, Infermeres/us. (NOU) PDF: 389 KB
- 14 / 06 / 23 - Llistat provisional de substitucions de l'ocupació: Tècnic superior administratiu, en general (NOU) PDF: 309 KB
- 22/05/2023 - Llistat Provisional de substitucions de les ocupacions: Mosso de càrrega, infermers de cures generals, educador social, netejadors (NOU) PDF: 410 KB
- 19/04/2023 - Llistat Provisional de substitucions de les ocupacions: celador, neteja i ordenança PDF: 475 KB
- 12/04/2023 - Llistat Provisional de substitucions de diverses ocupacions PDF: 438 KB
- 05/04/2023 - Llistat Provisional de substitucions de diverses ocupacions PDF: 526 KB
- 31/03/2023 - Llistat Provisonal de substitucions d'onze ocupacions PDF: 689 KB
- 15/03/2023 - Llistat Provisional de substitucions de dos ocupacions PDF: 327 KB
Listas Provisionales Delegación del Gobierno
- Nota Aclaridora: Presentació de documentació en el període d'al·legacions PDF: 76 KB
- 24/01/2023 - Ofertas de Empleo de ocupaciones con cupo de Discapacidad PDF: 1 MB
- 11/01/2023 - Ofertas de Empleo de ocupaciones sin cupo de Discapacidad PDF: 476 KB
- 21/12/2022 - Oferta Equipo de Prevención PDF: 384 KB
Listas Definitivas Delegación del Gobierno
- 22/03/2023 - Correcció d'errors de llista definitiva de l'ocupació infermeria de cures (NOU) PDF: 222 KB
- 17/02/2023 - Comunicació de Presentació Planes d'Ocupació (IMPORTANT!) PDF: 500 KB
- 28 / 12 / 22 - Información aportada por la Delegación del Gobierno, sobre el lugar y documentación a presentar por los candidatos PDF: 102 KB
- 01/03/2023 - Correcció d'errors causa de denegació en Llistes Definitives ofertes d'ocupació d'ocupacions amb contingent de Discapacitat (NOU) PDF: 142 KB
- 20/02/2023 - Correcció d'errors de les Llistes Definitives Ofertes d'Ocupació d'ocupacions amb contingent de Discapacitat PDF: 232 KB
- 17/02/2023 - Llistes Definitives Ofertes d'ocupació d'ocupacions amb contingent de Discapacitat PDF: 1 MB
- 06/02/2023 - Correcció d'errors llesta definitiva ofertes d'ocupació sense contingent de discapacitat PDF: 227 KB
- 01/02/2023 - Llistes Definitives Ofertes d'ocupació d'ocupacions sense contingent de discapacitat PDF: 565 KB
- 28 / 12 / 22 - Oferix Equip de Prevenció PDF: 346 KB
Planes d'Ocupació CAM. Selecció de candidats
- Criteris de selecció de candidats PDF: 110 KB
- Document d'Al·legacions PDF: 88 KB
Listas provisionales CAM
- 27 / 12 / 22 - Ofertes Diverses II PDF: 1007 KB
- 14 / 12 / 22 - Ofertes Vàries PDF: 713 KB
- 12 / 12 / 22 - Oferix Equip de Prevenció PDF: 344 KB
- 12 / 12 / 22 - Oferix Equip de Coordinació PDF: 343 KB
Listas definitivas CAM
- 30 / 12 / 22 - Informació de la modificació comunicada per la CAM sobre el lloc i dates de presentació, de totes les ocupacions excepte l'equip de prevenció i coordinació PDF: 145 KB
- 05/01/2023 – Llistes definitives de les Ofertes publicades el 27/12/2022 . PDF: 1 MB
- 23/12/2022 - Llistes definitives d'Ofertes diverses publicades el 14/12/2022 PDF: 786 KB
- 19/12/2022 - Informació aportada per la CAM, sobre el lloc i data de presentació, així com documentació necessària per a la contractació dels equips de coordinació i prevenció PDF: 110 KB
- 19/12/2022 - Oferix Equip de Coordinació i Prevenció PDF: 457 KB
11/05/2023 - PROJECTE MMR
PERSONES
Persones seleccionades per a participar en un projecte integrat d'inserció laboral a través d'itineraris individualitzats i personalitzats per al programa "Recolze a Dones en l'àmbit rural i urbà" dins de la inversió 2 del component 23 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
Lloc de presentació: CEME (plaça 1 º de maig s/n)
Data de Presentació:En el termini de 15 dies a partir del de 17 maig de 2023 .
Hores de Presentació: De 9 00 . a 14 00 . hores.
19/04/2023 - PROYECTO MMR
PERSONAS
Las personas indicadas a continuación han sido seleccionadas para participar en un proyecto integrado de inserción laboral a través de itinerarios individualizados y personalizados para el programa “Nuevos proyectos territoriales para el reequilibrio y la equidad colectivos vulnerables” dentro de la inversión 4 del componente 23 del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia.
Lugar de presentación: GESTLABOR HOSTELERÍA SL - C/ Cándido Lobera, 2, 1º B
Fechas y horas de Presentación:
- 27 DE ABRIL DE 2023: 1º GRUPO del N.º 1 al 15. Sesión de información y sensibilización. Hora: 09:30 a 11:30
- 27 DE ABRIL DE 2023: 2º GRUPO del N.º 16 al 25. Sesión de información y sensibilización. Hora: 11:30 a 13:30
- 28 DE ABRIL DE 2023: 3º GRUPO del N.º 26 al 40. Sesión de información y sensibilización. Hora: 09:30 a 11:30
- 28 DE ABRIL DE 2023: 4º GRUPO del N.º 41 al 50. Sesión de información y sensibilización. Hora: 11:30 a 13:30
10/04/203 PROYECTO MRR
PERSONAS
Personas seleccionadas para participar en un proyecto integrado de inserción laboral a través de itinerarios individualizados y personalizados para el programa “Apoyo a Mujeres en el ámbito rural y urbano” dentro de la inversión 2 del componente 23 del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia.
Lugar de presentación: CEME (plaza 1º de mayo s/n)
Fecha de Presentación: A partir del 13 de abril de 2023.
Horas de Presentación: De 9:00h a 14:00 horas.
24/03/2023 PROYECTO MRR
PERSONAS
Selección de personas para participar en un proyecto integrado de inserción laboral a través de itinerarios individualizados y personalizados para el programa “Nuevos proyectos territoriales para el reequilibrio y la equidad colectivos vulnerables” dentro de la inversión 4 del componente 23 del Plan de recuperación, Transformación y Resiliencia,
Lugar de presentación: Gestlabor Hostelería SL - C/ Cándido Lobera, 2, 1ºB
Fecha de Presentación:
27 DE MARZO: 1º GRUPO del N.º 1 al 15. SESIÓN DE INFORMACIÓN Y SENSIBILIZACIÓN. Hora: 09:00 a 11:00.
28 DE MARZO: 2º GRUPO del N.º 16 al 30. SESIÓN DE INFORMACIÓN Y SENSIBILIZACIÓN. Hora: 09:00 a 11:00.
Horas de Presentación: De 9:00h a 11:00 horas.
15/03/2023 PROYECTO MRR
PERSONAS
Personas seleccionadas para participar en un proyecto integrado de inserción laboral a través de itinerarios individualizados y personalizados para el programa “Apoyo a Mujeres en el ámbito rural y urbano” dentro de la inversión 2 del componente 23 del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia.
Lugar de presentación: CEME (plaza 1º de mayo s/n)
Fecha de Presentación: En el plazo de 15 días a partir del 17 de marzo de 2023.
Horas de Presentación: De 9.00 a 14.00 horas.
ORIENTACIÓN PROFESIONAL PARA EL EMPLEO Y ASISTENCIA PARA EL AUTOEMPLEO. (OPEA)
01/03/2023 PROPUESTA PROVISIONAL DE CONCESIÓN DE SUBVENCIONES 2023 PARA LA REALIZACIÓN DE ACCIONES DE ORIENTACIÓN PROFESIONAL PARA EL EMPLEO Y ASISTENCIA PARA EL AUTOEMPLEO A ENTIDADES COLABORADORAS SIN ÁNIMO DE LUCRO
Se publica la propuesta provisional de las entidades que han realizado la solicitud en relación a la Resolución de 29 de diciembre 2022 del Servicio Público de Empleo Estatal, por la que se aprueba por procedimiento de trámite anticipado, la convocatoria de subvenciones en régimen deconcurrencia competitiva, para la realización de acciones de orientación profesional para el empleo y asistencia para el autoempleo, a entidades colaboradoras sin ánimo de lucro para el año 2023 en el territorio de Melilla.
Acceso a los documentos:
21/02/2023 - PROJECTE MRR
PERSONES
Persones seleccionades per a participar en un projecte integrat d'inserció laboral a través d'itineraris individualitzats i personalitzats per al programa “Recolze a Dones en l'àmbit rural i urbà” dins de la inversió 2 del component 23 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
- Lloc de presentació: CEME (Plaça 1 º de maig s/n)
- Dates de presentació: En el termini de 15 dies a partir de la present publicació
- Hores de presentació:de 09 00 : h a 14 hores
02/01/2023 - PROJECTE MRR
PERSONES
Les persones indicades a continuació han sigut seleccionades per a participar en un projecte integrat d'inserció laboral a través d'itineraris individualitzats i personalitzats per al programa “Nous projectes territorials per al reequilibri i l'equitat col·lectius vulnerables” dins de la inversió 4 del component 23 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
- Lloc de presentació: ACADÈMIA SOCE .C/ Comandante García Morato, 17
- Dates de Presentació:
- Setmana de l'a 2 el de 5 gener 2023 : 1 º GRUP del Nº 1 al 20 . Hora 09 : 00 h a 13 00 : h
- Setmana de el 9 a el 13 de gener 2023 : 2 º GRUP del Nº 21 al 40 . Hora 09 : 00 h a 13 00 : h
- Setmana de el 16 a el 20 de gener 2023 : 3 º GRUP del Nº 41 al 60 . Hora 09 : 00 h a 13 00 : h
22/12/2022 - PROJECTE MRR
PERSONES
Les persones indicades a continuació han sigut seleccionades per a participar en un projecte integrat d'inserció laboral a través d'itineraris individualitzats i personalitzats per al programa “Nous projectes territorials per al reequilibri i l'equitat col·lectius vulnerables” dins de la inversió 4 del component 23 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
D'ALEPH INICIATIVA I ORGANITZACIÓ, SL:
- Lloc de presentació:D’ALEPH INICIATIVA I ORGANITZACIÓ, S. a. Av. de la Democràcia, 15 - Baix Esq.
- Dates de Presentació: 28 DE DESEMBRE. Hora: 11 a 12 i de 16 17 a h.
INGEUS, SL:
- Lloc de presentació:INGEUS, SL – Av. De la Democràcia, 15 – Baix Esq.
- Dates de Presentació: 27 DE DESEMBRE. Hora: 11 a 12 i de 16 17 a h.
19/12/2022 - PROJECTE MMR
PERSONES
Selecció de persones per a participar en un projecte integrat d'inserció laboral a través d'itineraris individualitzats i personalitzats per al programa “Nous projectes territorials per al reequilibri i l'equitat col·lectius vulnerables” dins de la inversió 4 del component 23 del Pla de recuperació, Transformació i Resiliència,
Lugar de presentación:Academia SOCE - C/ Comandante García Morato, 17
Data de Presentació: 21 de desembre: hora: 09 : 00 h a 13 00 : h
15/12/2022 - CANVI DE LES OCUPACIONS PER Als PLANES D'OCUPACIÓ DE LA DELEGACIÓ DEL GOVERN.
Com realitzar el canvi de les ocupacions registrades prèviament en el SEPE.
Per a canviar les ocupacions, si té cl@ve o firma electrònica, ho pot fer des de la seua casa seguint el manual "CANVIAR OCUPACIONS", que pot descarregar-se punxant ací.
Si necessita ajuda per a canviar les ocupacions pot acudir als Punts de Suport Digital de les oficines del SEPE, sol·licitant torn.
Pots consultar les ocupacionsací.
07/12/2022 - ELECCIÓ DE LES OCUPACIONS DELS PLANES D'OCUPACIÓ DE LA CAM
Canvi en les ocupacions registrades en el SEPE per a optar als llocs del Pla d'Ocupació de la CAM.
S'obri el termini per a possibilitar que els demandants d'ocupació opten per les ocupacions que s'arrepleguen en les ofertes d'ocupació de la CAM, per a donar compliment a l'arreplegat en el punt Dotzé de la Resolució del de 14 setembre del 2022 .
El Termini per a canviar les ocupacions sol·licitades: Des del 7 dijous fins al 11 diumenge de desembre.
Com sol·licitar el canvi en les ocupacions:
1 . Per a canviar les ocupacions, si té cl@ve o firma electrònica, ho pot fer des de la seua casa seguint el manual “CANVIAR OCUPACIONS” que pot descarregar-se punxant ací.
Si necessita ajuda, per a canviar les ocupacions pot acudir als Punts de Suport Digital de les oficines del SEPE.
2 . Per a triar l'orde de preferència ha d'envíar un correu a la bústia dp 52 planescam@sepe.esindicant el seu nom i DNI, rebrà un correu amb l'enllaç del qüestionari que ha d'omplir.
• Es podran sol·licitar 6 ocupacions, entre les quals s'oferixen en el Pla d'Ocupació. S'ordenaran per orde de preferència de l'a 1 el 6 , donant 1 l'a l'ocupació per la qual s'està més interessat i 6 a la qual menys li interessa.
• Haurà de complir el requisit de titulació que s'exigix per a l'ocupació que es trie.
A la persona que puga ser seleccionada en diverses ocupacions, per complir els requisits establits en cada oferta, se li assignarà l'ocupació en l'orde de preferència triat. De no realitzar canvis en les ocupacions, se li assignarà l'ocupació que aparega en primer lloc en les ocupacions en les quals en el seu moment es va inscriure.
Pots consultar les ocupacions ací.
Documents
NO SERÀ NECESSARI APORTAR el DNI, padró o titulacions universitàries o no universitàries, perquè el SEPE, en aplicació de l'article 28 . 2 de la Llei 39 / 2015 , de 1 de octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, els consultarà per mitjans electrònics, excepte en els següents casos:
A. Quan en el qüestionari s'assenyale que s'oposen al fet que el SEPE consulte a altres administracions. Hauran d'enviar pel correu dp 52 planescam@sepe.es, la documentació anterior.
En eixe cas és necessari aportar la documentació acreditativa que s'assenyala en el qüestionari i s'indica a dalt. Haurà d'escriure en el correu el seu nom, DNI i la frase “adjunt el meu DNI, padró actualitzat i títols universitaris i/o no universitaris dels estudis realitzats”, adjuntarà en pdf els documents.
B. Quan les titulacions universitàries i/o no universitàries que es tinguen siguen anteriors a l'any 1992 . S'entregaran també en el correu dp 52 planescam@sepe.es. Haurà d'escriure en el correu el seu nom, DNI i la frase “adjunt els meus títols anteriors a l'any 1992 ”. Adjuntarà un pdf amb els títols que li servisquen per a accedir a les ocupacions que li interessen.
C. Quan l'ocupació que li interesse requerix carnet de conducció que no han sigut entregats en el SEPE. S'escriurà al correu dp 52 planescam@sepe.es, el següent text “adjunt en pdf els carnets de conduir que necessite per a l'ocupació que m'interessa”, a més posarà el seu nom, cognoms i DNI, com a arxius adjunts, no oblide afegir la còpia del document que necessita entregar.
07/12/2022 - PLANES D'OCUPACIÓ CAM
Publicació de les ocupacions que es demanden en el Pla d'Ocupació de la Ciutat Autònoma de Melilla.
En compliment de l'establit en el punt Dotzé de la resolució de 14 de setembre del del 2022 Servici Públic d'Ocupació Estatal a Melilla, per la qual s'aprova la convocatòria, en règim de concurrència competitiva, per a la concessió de subvencions en l'àmbit de la col·laboració amb les corporacions locals per a la contractació de treballadors aturats en la realització d'obres i servicis d'interés general i social en el territori de la ciutat autònoma de melilla per a l'exercici 2022 , una vegada rebudes les ofertes d'ocupació per a cobrir els llocs de treball dins del denominat “pla d'ocupació de la Ciutat Autònoma de Melilla. Programació 2022 ”, es publiquen les ocupacions oferides, amb indicació del codi i nom de l'ocupació, nombre de llocs que s'oferixen i titulació exigida per a poder accedir a cadascun d'ells. Pot consultar-les descarregant EL LLISTAT D'OCUPACIONS PLANES D'OCUPACIÓ 2022 .
02/12/2022 - PROJECTE MMR
PERSONES
Selecció de persones per a participar en un projecte integrat d'inserció laboral a través d'itineraris individualitzats i personalitzats per al programa “Nous projectes territorials per al reequilibri i l'equitat col·lectius vulnerables” dins de la inversió 4 del component 23 del Pla de recuperació, Transformació i Resiliència,
Lugar de presentación:Gestlabor Hostelería SL - C/ Cándido Lobera, 2 , 1 ºB.
Data de Presentació:
12 de desembre: 1 º Grup del N.º 1 al 15 . Sessió d'informació i sensibilització. Hora: 09 : 30 a 11 : 30
13 de desembre: 2 º Grup del N.º 16 al 30 . Sessió d'informació i sensibilització. Hora: 09 : 30 a 11 : 30
14 de desembre: 3 º Grup del N.º 31 al 45 . Sessió d'informació i sensibilització. Hora: 09 : 30 a 11 : 30
15 de desembre: 4 º Grup del N.º 46 al 60 . Sessió d'informació i sensibilització. Hora: 09 : 30 a 11 : 30
DATA: 24/11/2022 PERSONES TERMINI PER A SOL·LICITAR PARTICIPAR EN ELS CURSOS DE FORMACIÓ DEL 2022 SUBVENCIONATS PEL SEPE DE MELILLA.
El Termini de presentacióde les sol·licituds finalitzarà el 27 diumenge de novembre ( 22 : 00 hores).
Participació en els cursos de Formació.Per a poder participar en els cursos de formació, els aturats que estiguen interessats, hauran d'escriure, utilitzant un correu personal, a la bústia dp 52 cursosformacionmelilla 2022 @sepe.es, indicant en l'ASSUMPTE: “CURSOS DE FORMACIÓ” i en el cos del correu, el seu nom i cognoms, DNI/NIE i la frase "vull participar en els cursos de formació de l'any 2022 ".
Rebran un correu de contestació en el qual s'indicarà l'accés a un qüestionari que hauran d'emplenar. A més d'emplenar el qüestionari, les persones interessades, hauran de respondre, al correu rebut, afegint, els arxius corresponents a la còpia del DNI i de la certificació acadèmica, necessària per a poder accedir al curs de formació del seu interés.
No podran participar en la selecció les persones aturades que no complisquen els requisits acadèmics que s'indiquen en cadascun dels cursos o que no hagen sol·licitat participar en esta convocatòria.
CURSOS DE FORMACIÓN APROBADOS:
FAMÍLIA PROFESSIONAL: COMERÇ I MÀRQUETING | ||||
CODI | NOM | NIVELL | PLACES | REQUISITS |
COMT 07 | GESTIÓ BÀSICA D'ALMACEN | 2 | 15 | • Títol d'Educació Secundària Obligatòria (ESO) o nivell equivalent a efectes acadèmics o professionals. Certificat de professionalitat nivell 1 de comerç. |
COML 03 | LOGÍSTICA INTEGRAL | 3 | 15 | • Titulación en Bachiller, formación profesional de grado superior o equivalente. Conocimientos informáticos a nivel de usuario. |
COMT 02 | GESTIÓ DEL PUNT DE VENDA DE MODA | 2 | 30 | • Títol d'Educació Secundària Obligatòria (ESO) o nivell equivalent a efectes acadèmics o professionals. Quan l'aspirant al curs no posseïsca el nivell acadèmic indicat demostrarà coneixements suficients a través d'una prova d'accés |
FAMÍLIA PROFESSIONAL: INFORMÀTICA I COMUNICACIONS | ||||
CODI | NOM | NIVELL | PLACES | REQUISITS |
IFTC 36 | EXCEL AVANÇAT | 2 | 15 | • Graduat escolar, ESO o equivalent. Coneixements ofimàtics |
IFTC 37 | FERRAMENTES WEB 2 . 0 | 2 | 30 | • Graduat escolar, ESO o equivalent. Coneixements d'informàtica i ofimàtics. |
IFCI 17 | TÈCNIC EN PROGRAMARI OFIMÀTIC | 3 | 45 | • Ciclo formativo de grado superior o FP-II (preferentemente rama de informática) •BUP, Batxiller o equivalent, amb coneixements de sistema operatiu i programari de base • Coneixements d'un sistema operatiu (Windows) Coneixements d'aplicacions ofimàtiques |
FAMÍLIA PROFESSIONAL: ADMINISTRACIÓ I GESTIÓ | ||||
CODI | NOM | NIVELL | PLACES | REQUISITS |
ADGD 01 | TÈCNIQUES DE QUALITAT I MILLORA CONTÍNUA EN L'EXCEL·LÈNCIA EMPRESARIAL | 3 | 15 | • FP Cicle Superior en branques tècniques •Preferiblement haver estat en algun departament tècnic o de producció d'una empresa |
FAMÍLIA PROFESSIONAL: SERVICIS SOCIOCULTURALS I A la COMUNITAT | ||||
CODI | NOM | NIVELL | PLACES | REQUISITS |
SSCG 18 | ATENCIÓ INTEGRAL I CENTRADA EN LA PERSONA PER A PROFESSIONALS D'ATENCIÓ CONTINUADA EN CENTRES I DOMICILIÀRIA. | 1 | 30 | • No s'exigix cap requisit per a accedir a la formació, encara que s'han de posseir les habilitats/habilitats de comunicació lingüística suficients que permeten cursar amb aprofitament la formació. |
SSCE 20 | COMPETÈNCIES DIG. PER A FORM I TUTORS | 2 | 15 | • Formadores, tutores de formación profesional para el empleo. Conocimientos de informática a nivel de usuario. |
SSCE 03 | ANGLÉS B 1 | 2 | 15 | • Edat: 16 anys complits •Nivell acadèmic o de coneixements generals mínim: segon curs d'educació secundària obligatòria (ESO) o nivell equivalent a efectes acadèmics o professionals • Nivell de coneixement de la llengua anglesa: nivell A 2 acreditat o contrastable mitjançant prova específica de nivell |
SSCE 28 Exp | PROGRAMA ELEMENTAL DE LLENGUA I MATEMÀTICA | 1 | 225 | • No es requerixen estudis ni requisits previs |
Data: 23/11/2022 Centres de Formació
PROPOSTA PROVISIONAL DE LA SUBDIRECCIÓ PROVINCIAL DE PRESTACIONS D'APROBACION DELS CURSOS DE FORMACIÓ CORRESPONENTS A l'ANY 2022
Es publica la relació d'activitats formatives aprovades als centres de formació que han participat en la convocatòria resolució de 14 de octubre de 2022 , de la Direcció Provincial del Servici Públic d'Ocupació Estatal de Melilla, per la qual s'aprova la convocatòria per a la concessió de subvencions públiques en el marc del subsistema de formació professional per a l'ocupació, dirigides prioritàriament als treballadors aturats, en aplicació de la Llei 30 / 2015 , de 9 de setembre, per la qual es regula el Sistema de Formació Professional per a l'Ocupació en l'àmbit laboral i en el Reial decret 694 / 2017 , de 3 de juliol, que la desenvolupa, en l'àmbit territorial de la Direcció Provincial de Melilla per a l'exercici 2022 , l'extracte del qual s'ha publicat en el Butlletí Oficial de l'Estat del dia 18 d'octubre de 2022 .
Per a consultar els cursos aprovats a cada entitat, punxa ací.
Els centres formatius disposen de 4 dies naturals per a la presentació de les al·legacions oportunes, des del dia de la publicació d'esta proposta.
08/11/2022- PERSONAS: NUEVO SERVICIO PARA LOS TRÁMITES DE DEMANDA Y PRESTACIONES.
Se activa el funcionamiento de PUNTOS DE AYUDA DIGITAL para la realización online de los trámites que los desempleados inscritos como demandantes de empleo necesiten. Se ofrecerá ayuda a todos los usuarios que, tengan cl@ve o certificado digital y móvil con datos.
En cada oficina, se ha instalado un PUNTO DE AYUDA DIGITAL, en el que poder gestionar de forma rápida y sencilla sus trámites de demanda o prestaciones.
Para recibir este servicio, tan sólo tendrán que personarse en la oficina del SEPE que ofrezca la ayuda en el trámite que necesita, y solicitar TURNO.
Aprende a solicitar turno pinchando aquí .
Los trámites que ofrece el PUNTO DE AYUDA DIGITAL de cada oficina, a continuación y también podrán consultarse en las oficinas.
NO TE OLVIDES EN CASA TU MÓVIL CON ACCESO A INTERNET, TU CL@VE O TU CERTIFICADO DIGITAL
TRÁMITES OFRECIDOS EN LOS PUNTOS DE AYUDA DIGITAL, MANUALES DE APOYO.
Te ofrecemos manuales de como hacer tú solo los trámites de demanda y prestaciones que se ofrecen en el PUNTO DE AYUDA DIGITAL.
Si necesitas AYUDA, ven a nuestras oficinas. Un funcionario te ayudará a realizar el trámite que necesites.
El funcionario te ofrecerá el manual para que puedas consultarlo las veces que lo necesites en tu domicilio. Si se le olvida al funcionario, PÍDESELO, lo hemos preparado para ti. También los puedes consultar en nuestra página web.
Acude al punto de ayuda digital siempre que lo necesites.
PRESTACIONES: Manuales explicativos de los trámites online | |||
---|---|---|---|
TRÁMITE | MANUAL | PUNTO DIGITAL / RATEL |
|
1. Solicito mi prestación y reconozca su prestación contributiva | ![]() |
No | |
2. Solicite su prestación o subsidio por desempleo | ![]() |
No / RATEL | |
3. Realice la prórroga de su subsidio (cada 6 meses) | ![]() |
No / RATEL | |
4. Presento mi pre-solicitud individual de prestaciones por desempleo | No | ||
5. Mi certificado sobre situación prestación | ![]() |
Dirección Provincial / RATEL | |
6. Mi certificado sobre prestación atual | ![]() |
Dirección Provincial / RATEL | |
7. Certificado IRPF | ![]() |
Dirección Provincial / RATEL | |
8. Certificado importes anuales | ![]() |
Dirección Provincial / RATEL | |
9. Certificado situación importes por periodos | ![]() |
Dirección Provincial / RATEL | |
10. Modifico mis datos bancarios | ![]() |
Dirección Provincial / RATEL | |
11. Comunico la variación de situación personal, familiar, laboral o de rentas | No | ||
12. Gestiono la documentación para mi prestación. | No | ||
13. Doy de baja mi prestación. | No | ||
14. Mi declaración de la renta (para mayores de 52 años) | No | ||
15. Desestimiento de mi solicitud | No | ||
16. Verifico los documentos electrónicos | No | ||
17. Calculo mi prestación | No | ||
18. Consulte los datos y recibo de su prestación | ![]() |
Oficina Prestaciones / RATEL | |
19. Pida cita previa para ser atendido | No |
También podrás llamar a RATEL al teléfono 952990798 parara recibir información y realizar los siguientes trámites relativos a RATEL.
Si no tienes móvil con internet, seguimos atendiéndote presencialmente, pidiendo cita previa, entrando aquí.
19/10/2022 - PROYECTO MMR
Peronas seleccionadas para participar en un proyecto integrado de inserción laboral a través de itinerarios individualizados y personalizados para el programa “Nuevos proyectos territoriales para el reequilibrio y la equidad colectivos vulnerables” dentro de la inversión 4 del componente 23 del Plan de recuperación, Transformación y Resiliencia,
Lugar de presentación: Gestlabor Hostelería SL - C/ Cándido Lobera, 2, 1ºB.
Fecha de Presentación:
20 de octubre: 1º Grupo del N.º 1 al 15. Sesión de información y sensibilización. Hora: 13:00h a 15:00h.
24 de octubre: 2º Grupo del N.º 16 al 30. Sesión de información y sensibilización. Hora: 13:00 a 15:00.
25 de octubre: 3º Grupo del N.º 31 al 45. Sesión de información y sensibilización. Hora: 13:00 a 15:00.
26 de octubre: 4º Grupo del N.º 46 al 60. Sesión de información y sensibilización. Hora: 13:00 a 15:00.
17/10/2022 - PERSONAS
PLAZO PARA SOLICITAR PARTICIPAR EN LAS ESCUELAS TALLER Y TALLERES DE EMPLEO DEL 2022 SUBVENCIONADAS POR EL SEPE DE MELILLA.
El Plazo de presentación de solicitudes será desde el lunes 17 (9.00 horas) hasta el viernes 21 de octubre (14.00 horas).
Participación en las Actividades de Formación. Para poder participar en los Talleres de Empleo y en la Escuela Taller, los desempleados que estén interesados, deberán escribir con un correo personal, al buzón
dp52ET-TEMelilla2022@sepe.es, indicando en el ASUNTO: “ET-TE 2022” y en el cuerpo del correo, su nombre y apellidos, DNI/NIE y la frase quiero participar en la ET/TE del año 2022.
Recibirán un correo de contestación en el que se indicará el acceso a un cuestionario que deberán cumplimentar. Además de cumplimentar el cuestionario, las personas interesadas, deberán responder, al correo recibido, añadiendo, los archivos correspondientes a la copia del DNI y de la certificación académica, necesaria para cursar el taller de empleo o la Escuela Taller de su interés.
Para participar en las actividades formativas se tiene que cumplir alguno de los siguientes requisitos académicos:
Para certificados de profesionalidad Nivel 1: No se exigen requisitos académicos ni profesionales, aunque se han de poseer las habilidades de comunicación lingüística suficientes que permitan el aprendizaje.
Para certificados de profesionalidad Nivel 2:
- Título de Graduado en Educación Secundaria Obligatoria.
- Certificado de profesionalidad de nivel 2 de otras familias y áreas profesionales.
- Certificado de profesionalidad de nivel 1 de la misma familia y área profesional.
- Cumplir el requisito académico de acceso a los ciclos formativos de grado medio o bien haber superado las correspondientes pruebas de acceso reguladas por las administraciones educativas.
- Tener superada la prueba de acceso a la universidad para mayores de 25 años y/o de 45 años.
- Tener las competencias clave necesarias, de acuerdo con lo recogido en el anexo IV del real decreto 34/2008, para cursar con aprovechamiento la formación correspondiente al certificado de profesionalidad.
Para certificados de profesionalidad Nivel 3:
- Título de Bachiller.
- Certificado de profesionalidad de nivel 3 de otras familias y áreas profesionales.
- Certificado de profesionalidad de nivel 2 de la misma familia y área profesional.
- Cumplir el requisito académico de acceso a los ciclos formativos de grado superior o bien haber superado las correspondientes pruebas de acceso reguladas por las administraciones educativas.
- Tener superada la prueba de acceso a la universidad para mayores de 25 años y/o de 45 años.
- Tener las competencias clave necesarias, de acuerdo con lo recogido en el anexo IV del real decreto 34/2008, para cursar con aprovechamiento la formación correspondiente al certificado de profesionalidad.
No podrán participar en la selección las personas desempleadas que no cumplan los requisitos y que no hayan solicitado participar en las Escuelas Taller y Talleres de Empleo correspondientes al 2022.
Las Escuelas taller van destinadas a menores de 25 años, mientras que los Talleres de Empleo, van destinados a mayores de 25 años y pretenden que el alumnado participante alcance la certificación de profesionalidad correspondiente.
A la Fundación Socio Cultural y Deportiva de la Federación Melillense de Fútbol, se le ha autorizado el Taller de Empleo ayuda a jóvenes en dificultades y con desarraigo social, en el que se impartirá la especialidad Formativa: “Dinamización de actividades de tiempo libre educativo infantil y juvenil NIVEL 2”, asignándosele la cantidad solicitada de 189.238,50 euros.
A la Ciudad Autónoma de Melilla, en concreto, a la Consejería Hacienda, Empleo y Comercio, se le ha autorizado el Taller de Empleo Prestación de servicios a personas con dependencias asistenciales, en el que se impartirán dos especialidades “Promoción e intervención socioeducativa con personas con discapacidades NIVEL 3” y “Atención socio sanitaria a personas con dependencias asistenciales en instituciones NIVEL 2”, con una asignación la cantidad solicitada de 411.915,00 euros para ambos Talleres y la Escuela Taller del Patrimonio Artístico y Cultural con una subvención de 413.645,76, para la impartición de las siguientes especialidades “Talla de elementos decorativos en madera NIVEL 2” y “Arreglos y adaptaciones de prendas y artículos en textil y piel, cortinaje y complementos de decoración NIVEL 1”
14/10/2022 - EMPRESAS Y PERSONAS
PROPUESTA PROVISIONAL DE LA SUBDIRECCIÓN PROVINCIAL DE PRESTACIONES DE APROBACION DE LAS ESCUELAS TALLER Y TALLERES DE EMPLEO DE MELILLA 2022
Accede a ella pinchando aquí.
Plazo de alegaciones: 10 días hábiles desde el día de publicación de la propuesta en esta web.
Plazo para solicitar participar en las ET y TE aprobadas: Se publicará el 17 el plazo y el procedimiento de solicitud en esta web.
14/10/2022 - EMPRESES i PERSONES
CONVOCATÒRIA, EN RÈGIM DE CONCURRÈNCIA COMPETITIVA, PER A la CONCESSIÓ DE SUBVENCIONS PÚBLIQUES EN EL MARC DEL SISTEMA DE FORMACIÓ PROFESSIONAL PER A l'OCUPACIÓ EN L'ÀMBIT LABORAL A MELILLA 2022 .
Publicació de la convocatòria: en la setmana vinent. Pot consultar-se la resolució punxant ací.
Pressupostos: 3 . 000 . 000 €
Termini de presentació de la sol·licitud: 7 dies hàbils des de la publicació del seu extracte en BOE.
Beneficiaris: Entitats de Formació públiques o privades, contemplades en l'article 14 . 2 de la Llei 30 / 2015 , de 9 de setembre que, en la data de presentació de la seua sol·licitud, estiguen inscrites en el corresponent Registre d'Entitats de Formació, per a les especialitats formatives objecte de la formació, en la modalitat presencial, i amb presència en l'àmbit territorial de la Ciutat de Melilla.
Valoració dels cursos sol·licitats: Un òrgan col·legiat estarà compost per deu vocals: sis designats a proposta del Servici Públic d'Ocupació Estatal, dos a proposta de les associacions empresarials i dos a proposta de les organitzacions sindicals, més representatives en l'àmbit estatal. La composició d'aquest òrgan, serà publicat en els tres dies següents a la finalització del termini de presentació de sol·licituds, amb la finalitat de que qui ho considere necessari, present davant la Direcció Provincial del SEPE de Melilla, la recusació de qualsevol dels seus membres, en compliment de l'establit en l'art. 24 de la Llei 40 / 2015 , de 1 de octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.
Destinataris: Amb caràcter prioritari, i amb una participació d'almenys el 80 per 100 respecte del total dels treballadors a formar, els treballadors aturats inscrits en el Servici Públic d'Ocupació Estatal a Melilla. Amb caràcter no prioritari, i amb una participació màxima de fins al 20 per 100 respecte del total dels treballadors a formar, els treballadors ocupats que ho sol·liciten, en el model establit.
Procediment per a participar en els cursos de formació:Els aturats tindran un termini a partir de la publicació en esta web de la relació provisional de cursos autoritzats, per a sol·licitar el curs del seu interés, segons el procediment que se de a conéixer per la Direcció Provincial del SEPE en eixe moment.
A.Formulari per a ofertes de treball dirigides a la contractació treballadors residents.Formulari Verd(Ací).
B.Formulari per a ofertes de treballdirigides a ocupacions de baixa qualificació i difícil cobertura no incloses en el Catàleg de les Ocupacions per a la contractació d'estrangers no residents. (Certificat d'Insuficiència). Formulari Blau. (Ací).
Ajudes per a l'ompliment dels Formularis:
Persones seleccionades per a participar en un projecte integrat d'inserció laboral a través d'itineraris individualitzats i personalitzats per al programa “Recolze a Dones en l'àmbit rural i urbà” dins de la inversió 2 del component 23 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
Lloc de presentació: CENTRE DE FORMACIÓ ÀGORA., C/ Ibañez Marín nº 103 .
Data de Presentació: En el termini de 15 dies a partir de la present publicació.
Horas de Presentación: De 09 : 00 a 14 : 00 horas.
Persones seleccionades per a participar en un projecte integrat d'inserció laboral a través d'itineraris individualitzats i personalitzats per al programa “Recolze a Dones en l'àmbit rural i urbà” dins de la inversió 2 del component 23 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
Lloc de presentació: CENTRE DE FORMACIÓ ÀGORA., C/ Ibañez Marín nº 103 .
Data de Presentació: En el termini de 15 dies a partir de la present publicació.
Hores de Presentació: De 09 00 : a 14 00 : hores.
19/09/2022 Demanda d'Ocupació.
NOVETAT: en el tràmit de REACTIVACIÓ DE L'ALTA/BAIXA en la demanda d'ocupació
A través de la nostra SEU ELECTRONICA online es pot reactivar l'alta i donar de baixa en la demanda.Per a açò, hauràs d'entrar en: “TRAMITES DE DEMANDA D'OCUPACIÓ” (“Actualitzar la meua situació”) També pots accedir mitjançant el QR Tràmit de demanda.
Pots descarregar-te el Manualpunxant l'ací . O a través del QR Manual de Reactivació de la demanda.
Esmanté l'atenció presencial per a est tramite mitjançant la cita prèvia. O amb el següentQR Cita Prèvia
En breu, s'oferirà este tràmit enel PUNT DE SUPORT DIGITALde l'OFICINA DE DEMANDA.
Este procediment pot ser utilitzat per aquelles persones que hagen demanat alta en la bústia de demanda a partir del 01/09/2022 , ja que des de l'estiga 01/09/2022 bústia ha deixat d'estar operatiu.
Este servici NO ÉS VÀLID per a la sol·licitar el PRIMER ALTAcom a demandant d'ocupació.
QuedaANUL·LATla bústia de demanda (dp 52 demanda@sepe.es)
QR Tràmit de demanda
QR Manual Reactivació de la Demanda
QR Cita Prèvia
Persones seleccionades per a participar en un projecte integrat d'inserció laboral a través d'itineraris individualitzats i personalitzats per al programa “Nous projectes territorials per al reequilibri col·lectius vulnerables” dins de la inversió 4 del component 23 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
Lugar de presentación: GESTLABOR HOSTELERÍA SL- C/ Cándido Lobera, 2 , 1 º B.
Data de Presentació: Dependrà del Grup (mirar document adjunt)
DONES seleccionades per a participar en un projecte integrat d'inserció laboral a través d'itineraris individualitzats i personalitzats per al programa “Recolze a Dones en l'àmbit rural i urbà” dins de la inversió 2 del component 23 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
Lloc de presentació:PROJECTE MELILLA, SAU C/ Dalia nº 36 . Melilla.
Data de Presentació:A partir de la publicació del present llistat Hores de Presentació: De 9 00 . a 13 00 . hores.
DONES seleccionades per a participar en un projecte integrat d'inserció laboral a través d'itineraris individualitzats i personalitzats per al programa “Recolze a Dones en l'àmbit rural i urbà” dins de la inversió 2 del component 23 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
Lloc de presentació:PROJECTE MELILLA, SAU C/ Dalia nº 36 . Melilla.
Data de Presentació:A partir de la publicació del present llistat Hores de Presentació: De 9 00 . a 13 00 . hores.
03/08/2022 - MUJERES seleccionadas para participar en un proyecto integrado de inserción laboral a través de itinerarios individualizados y personalizados para el programa “Apoyo a Mujeres en el ámbito rural y urbano” dentro de la inversión 2 del componente 23 del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia.
Lugar de presentación: PROYECTO MELILLA, SAU C/ Dalia nº 36. Melilla
Fecha de Presentación: A partir de la publicación del presente listado Horas de Presentación: De 9.00 a 13.00 horas.
Acceso al documento15 juliol 2022 - Es posa a la disposició de les empreses el model de sol·licitudde certificació d'insuficiència de demandants d'ocupació i la bústia d'Informació per a empreses de la DP de Melilla: dp 52 consultes-empresas@sepe.es
Projectes MRR
Consulta el llistat de demandants d'ocupació seleccionats per a participar en el programa C 23 .I 4 - col·lectius vulnerables.
NOUS SERVICIS del SEPE
A partir deldimarts 28 de juny, es podran realitzar en el Punt d'ajuda digital de l'oficina d'ocupació els següents tràmits a través de la web:
- Renovació de la demanda d'ocupació (segellat).
- Veure dades de la demanda d'ocupació.
- Traure justificant de la demanda d'ocupació.
- Obtindre informes de:
- Període ininterromput inscrit com a demandant.
- Ocupacions demandades.
- Situació administrativa.
- Períodes d'inscripció com a demandant.
- Informe negatiu de rebutjos.
Ademas, podrà sol·licitar Atenció presencial amb “TORN sense cita prèvia” per als tràmits:
- Registre. (Direcció Provincial)
- Tràmits a través del PUNT D'AJUDA DIGITAL. (Oficina d'Ocupació)
- OFERTES de Formació (Direcció Provincial) i de Treball (Oficina d'Ocupació)
Pot traure torn presencial escanejant el següent codi QR:

Comunicació Eixida-Retorn Estranger
A partir del de 7 juny de les 2022 comunicacions d'eixida i retorn de l'estranger es presentaran de forma, exclusivament, telemàtica.
Per correu electrònic
Es podran comunicar per correu electrònic, adjuntant el model oficial de comunicació i el passaport complet, en la direcció:
dp 52 salidasextranjero@sepe.es
A través d'un escrit
També es podrà remetre un escrit dirigit a la direcció provincial del SEPE a Melilla a través del punt de registre general de l'administració general de l'estat. És necesesario Certificat Digital.
Documentació
- Model de comunicació PDF: 857 KB
Per a atenció telemàtica web
Tràmits de Demanda d'Ocupació
Tràmits de Demanda d'Ocupació a partir del de 1 setembre 2021 :
Renovació de la demanda: Si desitja renovar presencialment la seua demanda demane CITA PRÈVIA a través d'esta pàgina web, www.sepe.es, en este següent enllaç: https://sede.sepe.gob.es/portalsede/procedimientos-y-servicios/personas/proteccion-por-desempleo/cita-previa.html
*Recorde que també podrà realitzar esta gestió accedint amb cl@ve al tràmit online o cridant al telèfon de RATEL: 952 99 07 98
Expedició de claus: Si desitja realitzar presencialment este tràmit demane CITA PRÈVIA a través d'esta pàgina web, www.sepe.es, en el següent enllaç: https://sede.sepe.gob.es/portalsede/procedimientos-y-servicios/personas/proteccion-por-desempleo/cita-previa.html
Modificació/actualització de dades personals i/o informació general: Si desitja realitzar presencialment este tràmit demane CITA PRÈVIA a través d'esta pàgina web, www.sepe.es, en el següent enllaç: https://sede.sepe.gob.es/portalsede/procedimientos-y-servicios/personas/proteccion-por-desempleo/cita-previa.html
Tramitació de Prestacions
Cita prèvia per la nostra web:https://sede.sepe.gob.es/citaprevia/solicitudcitaprevia.do.
No es podrà duplicar una mateixa sol·licitud per diferents vies (cita prèvia i presolicitud).
Des del de 1 juny d'és 2021 necessari acreditar la BAE davant el nostre organisme. Per a açò, si Un. vol sol·licitar l'acreditació de la BAE per al SEThaurà de manar l'arxiu “sol·licitud acreditació BAE para SIGUEU”, annexat en l'apartat de documentació, a la següent direcció: dp 52 bae@sepe.es.
Documentació
- Guia per a la inscripció de demandants no perceptors (Melilla) PDF: 160 KB
- Fitxa provisional de dades professionals PDF: 158 KB
- Model de Sol·licitud d'Ofertes de Treball PDF: 796 KB
- Model per a la sol·licitud del BAE PDF: 109 KB
Històric Planes d'Ocupació de Melilla
Informació sobre subvencions de la DP de Melilla
Documentació subvenciones de la Direcció Provincial de Melilla
- Proposta provisional de concessió de subvencions 2021 per a la realització d'accions d'orientació professional per a l'ocupació i assistència a l'autoocupació, a entitats col·laboradores sense ànim de lucre PDF: 88 KB
- Annexe Càlculs proposada provisional PDF: 885 KB
- Propuesta provsional de concesión subvenciones 2021 para el programa de Escuelas Taller y Casas de Oficios en el territorio de la Ciudad Autónoma de Melilla PDF: 127 KB
- Proposta provisional de concessió de subvencions 2022 per a la realització d'accions d'orientació professional per a l'ocupació i assistència per a l'autoocupació a entitats col·laboradores sense ànim de lucre PDF: 129 KB
Per a atenció Telefònica:
RATEL: 952 99 07 98 (locució Opció 2 )