Traducción automática
El presente sitio Web está traducido a varias lenguas españolas oficiales en sus respectivos territorios, de conformidad con lo establecido en el artículo 3 de la Constitución Española de 1978 y sus Estatutos de Autonomía.
Las lenguas son el catalán, el euskera, gallego, valenciano, inglés y francés. Se advierte que, con carácter general, puede existir un desfase entre la versión en castellano y en las otras lenguas, derivado del proceso de traducción a las mismas.
Accións Formativas de Teleformación
Accións formativas para persoas afectadas por un ERTE
O Servizo Público de Emprego Estatal (SEPE) levou a cabo a contratación dun servizo que ten por obxecto impartir accións formativas en modalidade de teleformación sobre competencias para a transformación dixital e ecolóxica, que se dirixe á recualificación de . 125 100 persoas traballadoras que estivesen ou estean afectadas por un ERTE.
Trátase dunha formación totalmente gratuíta que ten como obxectivo mellorar as competencias profesionais no ámbito das novas tecnoloxías, a sustentabilidade e o medioambiente.
Enmárcase dentro do proxecto «Formación para a recualificación de persoas traballadoras que estivesen ou estean afectadas por un ERTE», incluído no Investimento 3 , «Adquisición de novas competencias para a transformación dixital, verde e produtiva» do Compoñente 23 «Novas políticas públicas para un mercado de traballo dinámico, resiliente e inclusivo» do Plan Nacional de Recuperación, Transformación e Resiliencia (PRTR), e finánciase mediante recursos financeiros provenientes do Mecanismo de Recuperación e Resiliencia.
O servizo contratado dá cobertura ao colectivo ao que se dirixe no cincuenta e dúas provincias españolas. Se estás interesado ou interesada nesta formación pode informase directamente os teléfonos e webs que atoparás na táboa seguinte:
Accións formativas para persoas afectadas por un ERTE
O Servizo Público de Emprego Estatal (SEPE) levou a cabo a contratación dun servizo que ten por obxecto impartir accións formativas en modalidade de teleformación sobre competencias para a transformación dixital e ecolóxica, que se dirixe á recualificación de . 125 100 persoas traballadoras que estivesen ou estean afectadas por un ERTE.
Trátase dunha formación totalmente gratuíta que ten como obxectivo mellorar as competencias profesionais no ámbito das novas tecnoloxías, a sustentabilidade e o medioambiente.
Enmárcase dentro do proxecto «Formación para a recualificación de persoas traballadoras que estivesen ou estean afectadas por un ERTE», incluído no Investimento 3 , «Adquisición de novas competencias para a transformación dixital, verde e produtiva» do Compoñente 23 «Novas políticas públicas para un mercado de traballo dinámico, resiliente e inclusivo» do Plan Nacional de Recuperación, Transformación e Resiliencia (PRTR), e finánciase mediante recursos financeiros provenientes do Mecanismo de Recuperación e Resiliencia.
O servizo contratado dá cobertura ao colectivo ao que se dirixe no cincuenta e dúas provincias españolas. Se estás interesado ou interesada nesta formación pode informase directamente os teléfonos e webs que atoparás na táboa seguinte:
Para solicitar autorización ou inscribirse, as entidades de formación teñen que:
- Ter o seu domicilio social (ou fiscal no caso de empresario individual) en calquera Comunidade Autónoma. E, ademais, incluír como centros de formación cos que subscribisen a realización das sesións presenciais na modalidade de teleformación (de tutoría e avaliación final de módulo formativo para as especialidades de Certificado Profesional; de avaliación final para as especialidades formativas non dirixidas á obtención de Certificados Profesionais cando así quede establecido no seu programa formativo).
- Cubrir e presentar por medios electrónicos, a través de asede electrónica do Servizo Público de Emprego Estatal , tanto a solicitude de acreditación, como a Declaración Responsable de inscrición.
Poderán presentar estes trámites, tanto os interesados como aqueloutras persoas (apoderados, representantes…) que actúen no seu nome e que dispoñan de habilitación para representar a terceiros, sempre que acrediten esta representación, segundo establece o artigo 5 da Lei 39 / 2015 , de de 1 outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
Para presentar os trámites de acreditación ou inscrición na modalidade de teleformación, é requisito imprescindible dispor de DNI electrónico, certificado dixital en vigor admitido polas Administracións Públicas ou unha clave permanente proporcionada pola plataforma Cl@ve, e acompañalos da documentación acreditativa esixida en cada caso.
Unha vez tramitados, o Rexistro electrónico competente emitirá automaticamente un resgardo asinado electronicamente, que precisará a data e hora de presentación, un número de entrada no rexistro e, cando cumpra, o prazo máximo establecido por normativa para a resolución e notificación deste procedemento, así como os efectos que poida producir o silencio administrativo. Este xustificante ten validez a efectos do inicio do cómputo de prazos para a Administración e non prexulga a admisión definitiva da mesma se concorrese algunha das causas de rexeitamento establecidas no artigo 29 . 1 do Real Decreto 1671 / 2009 , de de 6 novembro.
As Administracións competentes notificarán por medios electrónicos aos interesados as resolucións e actos administrativos que afecten os seus dereitos e intereses no lugar que estes e sinalasen para ese efecto, de acordo con o previsto na Lei 39 / 2015 de de 1 outubro.
Documentación a presentar
Os documentos a presentar son os que se detallan a seguir:
- Modelo de Proxecto Formativo PDF: 186 Kb
- Modelo de Planificación didáctica PDF: 32 Kb
- Modelo de Programación didáctica PDF: 46 Kb
- Modelo de datos para o seguimento de accións formativas impartidas en modalidade de teleformación. Novembro 2019 PDF: 1 , 02 MB
- Acordo de colaboración para realizar as sesións presenciais en teleformación. Novembro, 2019 PDF: 431 Kb
- Autoevaluación do servizo web de seguimento de accións formativas impartidas en modalidade de teleformación. Novembro 2016 ZIP: 22 , 9 Mb
Autorización de accións formativas vinculadas a Certificados Profesionais
No ámbito das diferentes Comunidades Autónomas, as empresas e centros de formación acreditados para a modalidade de teleformación poden impartir accións formativas non financiadas con fondos públicos sobre aqueles Certificados Profesionais nos que se atopen autorizados cumprindo, entre outras, estas obrigas:
- Ter previamente autorizadas pola Administración autonómica competente cada unha das accións formativas que vaian impartir mediante a iniciativa privada e comunicar ao este organismo, o inicio destas con antelación á súa data de comezo.
- Ter accesibles e actualizados para a súa obtención por Administración autonómica competente os datos de seguimento contidos no seu servizo web, conforme ao modelo e protocolos de transmisión establecidos no anexo V da Orde TMS/ 369 / 2019 , de de 28 marzo.
- Someterse ás actuacións de seguimento e control e ás auditorías de calidade que, sobre as accións formativas así autorizadas, efectúe A Administración Autónomica competente.
- Remitir á Administración Autónomica competente a documentación do proceso de avaliación, con base na que este organismo certificará a formación superada polo alumnado participante nas accións formativas cuxa impartición autorizase.
Estas solicitudes de autorización ou comunicacións de inicio referir# a accións formativas que se impartan mediante teleformación con fondos non públicos tramitaranse a través de asede electrónica do Servizo Público de Emprego Estatal, e deberán ser presentadas por medios electrónicos ante o este organismo.
Poderán presentar a solicitude de autorización e a comunicación de inicio tanto os interesados, como aqueloutras persoas (apoderados, representantes, …) que actúen no seu nome e que dispoñan de habilitación para representar a terceiros, sempre que acrediten esta representación, segundo o artigo 5 da Lei 39 / 2015 , de de 1 outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
Para realizar a presentación da solicitude de autorización ou da comunicación de inicio, é requisito imprescindible dispor de DNI electrónico, certificado dixital en vigor admitido polas Administracións Públicas ou unha clave permanente proporcionada pola plataforma Cl@ve, e acompañala da documentación acreditativa esixida en cada unha delas.
Unha vez tramitada, o rexistro electrónico da Administración Autonómica competente emitirá automaticamente un resgardo asinado electronicamente, que precisará a data e hora de presentación, un número de entrada de rexistro e o prazo máximo establecido por normativa para a resolución e notificación da autorización solicitada, así como dos efectos que poida producir o silencio administrativo.
Este xustificante ten validez para efectos de inicio do cómputo de prazos para a Administración e non prexulga a admisión definitiva da mesma se concorrese algunha das causas de rexeitamento establecidas no artigo 29 . 1 do Real Decreto 1671 / 2009 , de de 6 novembro.
O Servizo Público de Emprego Estatal notificará por medios electrónicos aos interesados as resolucións e actos administrativos que afecten os seus dereitos e intereses no lugar que estes sinalasen para ese efecto, de acordo con o previsto na Lei 39 / 2015 , de de 1 outubro.