PREGUNTAS FRECUENTES SOBRE PRESTACIÓNS POR DESEMPREGO
O contido desta sección é orientativo e non terá efectos vinculantes
Nesta sección atopará unha selección das preguntas máis habituais sobre prestacións que nos transmiten as persoas usuarias do Servizo Público de Emprego Estatal. Dividímola en varios apartados para ordenar mellor o contido desde os requisitos de acceso ás prestacións, ata situacións máis concretas como as relativas ao pago único ou capitalización da prestación por desemprego.
O contido non pode atender aos casos concretos de cada un das persoas perceptoras da prestación. Recomendamos que, se necesita máis información, solicítea a través das canles que pon a disposición da cidadanía o Servizo Público de Emprego Estatal por Internet ou por teléfono .
- ¿Cómo sé si mi solicitud de prestaciones está aprobada o denegada?
- ¿Cómo puedo solicitar a través de Internet la prestación contributiva por desempleo?
- ¿Como solicito o cartón de demanda de emprego?
- ¿Como podo renovar o paro ou o subsidio e que prazo teño para facelo?
- ¿Cando teño que solicitar a prórroga do subsidio por desemprego?
- Quero cambiar o banco onde me ingresan o paro, ¿que debo facer?
- ¿Tengo que ir personalmente a solicitar el paro o subsidio? ¿tengo que pedir cita previa?
- ¿Podo cobrar o paro tras unha baixa voluntaria?
- Se non comunico a miña colocación estando a cobrar unha prestación, ¿que ocorre? ¿non ten xa esa información o Servizo Público de Emprego Estatal?
- Estou a cobrar o paro e esquecín renovar a demanda, ¿que consecuencias podería ter na miña prestación por desemprego?