Traducción automática
El presente sitio Web está traducido a varias lenguas españolas oficiales en sus respectivos territorios, de conformidad con lo establecido en el artículo 3 de la Constitución Española de 1978 y sus Estatutos de Autonomía.
Las lenguas son el catalán, el euskera, gallego, valenciano, inglés y francés. Se advierte que, con carácter general, puede existir un desfase entre la versión en castellano y en las otras lenguas, derivado del proceso de traducción a las mismas.
Cantabria
Deialdiak Cantabria
Hemen ikus ditzakezu
laguntza-deialdiak eta jarduera guztiak
eskatu ditzakezu
en la Euskal Autonomia erkidegoko- Cantabria .
Egunetik egunera dezakezu
batekoa bazara
.Gazte bermea Sistema nazionala
eta bizi garen Cantabria .
Autonomia erkidegoa:lurraldeetako izena da banatzen da, eta Espainia. Adibidez, Andalucía , Galicia edo Comunidad de Madrid .
Gazte bermea Sistema nazionala:fitxategi bat da guztiak agertzen dira zehaztutako gazte bermea gazteen proiektua.
Gazteak kontratatzeko diru-laguntzak
Gazteak kontratatzeko laguntzak dira
denbora
laguntzeko obrak eta eraberritzeak
herri edo hirietan
garatzeko edo gizarte proiektuak.
Diru-laguntzak: diru-kopuruak dira duten gastu konkretuetarako edo proiektuak egiteko.
Proiektu sozialetan: proiektu horiek pertsonen bizi kalitatea hobetzen dutela.
Hemen gehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.
Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Euskal autonomia erkidegoko Cantabria
Norentzako da laguntza hori?
Udalak eta bestelako tokiko erakundeak.
Eska daiteke …
Aurrera 1 maiatzaren 2019
eta arte 1 urtarrilaren 2020
Eskaintzeko diru-laguntzak
lantegi-eskoletan programak
eta lanbide-etxeak
Diru-laguntzak dira jarduerak eskaintzea.
barne hartzen dituzten ikastaroak eta praktikak enpresetan
gazteentzako:
-
baino gutxiago dute 30 urte
-
eta ez dute asko lan egiteko trebetasunak.
Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.
Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Euskal autonomia erkidegoko Cantabria
Norentzako da laguntza hori?
Erakunde eta enpresa espezializatuak
Eska daiteke …
Aurrera 1 otsailaren 2019
eta arte 2020
Ordaintzeko diru-laguntzak
lan autonomoa-kuota
Kuota ordaintzeko laguntzak dira
hilabete guztiak
dira langile autonomoak
ordaindu behar Gizarte Segurantza.
Langile autonomoak: lan egiten duten pertsonak dira.
Gizarte segurantza: babes-sistema da, osasun-, lana edo familia-bizitza estaltzen dituen espainiar guztiek eta, eta guztion ordaintzen dugun.
Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.
Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Euskal autonomia erkidegoko Cantabria
Norentzako da laguntza hori?
Lan egiten ez duten gazteak
eta oso goiz hasten dira lanean
langile autonomoak gisa.
Eska daiteke …
Aurrera 7 uztailaren 2014
Diru-laguntzak
enpresetan praktikak egiteko
Dira eskaintzeko laguntzak
enpresetan praktikak gazte
ikasketak amaitu dutela
edo lortu dute
profesionaltasun-ziurtagiriak.
Profesionaltasun-ziurtagiria: esaten duten tituluak dira pertsona batek, trebezia batzuk zehatzak. Adibidez, janaria nola erabili eta egosi.
Hemen gehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.
Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Euskal autonomia erkidegoko Cantabria
Norentzako da laguntza hori?
Erakunde eta enpresak
Eska daiteke …
Aurrera 1 ekainaren 2019
eta arte 2020
Eman izena hemen
gazte bermea Sistema
Enpresek, web orrian sar zaitezke zure profila
honen bidez, lotura
Egiaztatu hemen
zure dokumentuak ESTATUKO ENPLEGU ZERBITZU PUBLIKOA
baliozkoak direla
Zerbitzu publikoa
Edo Estatuko Enplegu
ESTATUKO ENPLEGU ZERBITZU PUBLIKOA:-zerbitzua da.
administrazioa
Arduratzen den espainiako
gai kasu egiteko.
zerikusia duten
espainiako lan
espainiarren eta.