Traducción automática
El presente sitio Web está traducido a varias lenguas españolas oficiales en sus respectivos territorios, de conformidad con lo establecido en el artículo 3 de la Constitución Española de 1978 y sus Estatutos de Autonomía.
Las lenguas son el catalán, el euskera, gallego, valenciano, inglés y francés. Se advierte que, con carácter general, puede existir un desfase entre la versión en castellano y en las otras lenguas, derivado del proceso de traducción a las mismas.
Cataluña
Kataluniako deialdiak
Hemen ikus ditzakezu
laguntza-deialdiak eta jarduera guztiak
eskatu ditzakezu
en la Euskal Autonomia erkidegoko katalunia.
Egunetik egunera dezakezu
batekoa bazara
. Gazte bermea Sistema nazionala
eta vives katalunian.
Autonomia erkidegoa:lurraldeetako izena da banatzen da, eta Espainia. Adibidez, Andalucía , Galicia edo Comunidad de Madrid .
Gazte bermea Sistema nazionala:fitxategi bat da guztiak agertzen dira zehaztutako gazte bermea gazteen proiektua.
Programa Vives Emprendes
Animatzeko jarduerak dira
gazteak
a enpresa propioak sortzea.
Adibidez,
horretarako, ikastaroak, laguntza edo laguntza ematea da.
Hemen gehiago jakin dezakezu
programari buruz.
Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Acción Contra el Hambre taldeko erakundeak
Norentzako da laguntza hori?
Gazteak
Eska daiteke …Aurrera 1 urtarrilaren 2019
eta arte 30 maiatzaren 2022
Noves Oportunitats Programa
Dira diru-laguntzak ikastaroak eskaintzeko
edo ikasketa-programak.
Diru-laguntzak: diru-kopuruak dira duten gastu konkretuetarako edo proiektuak egiteko.
Hemen gehiago jakin dezakezu
programari buruz.
Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Euskal autonomia erkidegoko Cataluña
Norentzako da laguntza hori?
Erakunde espezializatuak
Eska daiteke …
Aurrera 2 urtarrilaren 2019
eta arte 30 uztailaren 2022
TLN Mobilicat Programa
Emandako diru-laguntzak dira praktika eskaintzeko
beste herrialde batzuetako enpresetan
. Europako batasuneko.
Europako batasuna: europako herrialde antolatzea da garrantzitsuena.
Hemen gehiago jakin dezakezu
programari buruz.
Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Euskal autonomia erkidegoko Cataluña
Norentzako da laguntza hori?
Erakunde espezializatuak
Eska daiteke …
Aurrera 10 irailaren 2018
eta arte 15 urriaren 2019
Gazteen Ocupació Referent Programa
Kontratatzeko emandako diru-laguntzak dira.
Hemen gehiago jakin dezakezu
programari buruz.
Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Euskal autonomia erkidegoko Cataluña
Norentzako da laguntza hori?
Enpresak eta bestelako erakundeak
Eska daiteke …
Aurrera 17 abenduaren 2018
eta arte 31 abenduaren 2019
Singulars proiektua
Kontratatzeko emandako diru-laguntzak dira.
Hemen gehiago jakin dezakezu
programari buruz.
Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Euskal autonomia erkidegoko Cataluña
Norentzako da laguntza hori?
Enpresak eta bestelako erakundeak
Eska daiteke …
Aurrera 15 urriaren 2018
eta arte 31 abenduaren 2019
Eman izena hemen
gazte bermea Sistema
Enpresek, web orrian sar zaitezke zure profila
honen bidez, lotura
Egiaztatu hemen
zure dokumentuak ESTATUKO ENPLEGU ZERBITZU PUBLIKOA
baliozkoak direla
Zerbitzu publikoa
Edo Estatuko Enplegu
ESTATUKO ENPLEGU ZERBITZU PUBLIKOA:-zerbitzua da.
administrazioa
Arduratzen den espainiako
gai kasu egiteko.
zerikusia duten
espainiako lan
espainiarren eta.