Traducción automática
El presente sitio Web está traducido a varias lenguas españolas oficiales en sus respectivos territorios, de conformidad con lo establecido en el artículo 3 de la Constitución Española de 1978 y sus Estatutos de Autonomía.
Las lenguas son el catalán, el euskera, gallego, valenciano, inglés y francés. Se advierte que, con carácter general, puede existir un desfase entre la versión en castellano y en las otras lenguas, derivado del proceso de traducción a las mismas.
Principado de Asturias
Asturiasko deialdiak
Hemen ikus ditzakezu
laguntza-deialdiak eta jarduera guztiak
eskatu ditzakezu
en la Euskal Autonomia erkidegoko asturiasen erdi-erdian daude.
Egunetik egunera dezakezu
batekoa bazara
. Gazte bermea Sistema nazionala
eta vives asturiasen.
Autonomia erkidegoa:lurraldeetako izena da banatzen da, eta Espainia. Adibidez, Andalucía , Galicia edo Comunidad de Madrid .
Gazte bermea Sistema nazionala:fitxategi bat da guztiak agertzen dira zehaztutako gazte bermea gazteen proiektua.
Gazteak kontratatzeko diru-laguntzak
Diru-laguntzak dira praktikaldiko kontratuak.
Diru-laguntzak: diru-kopuruak dira duten gastu konkretuetarako edo proiektuak egiteko.
Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.
Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Euskal autonomia erkidegoko Asturias
Norentzako da laguntza hori?
Udalak
Eska daiteke …
Aurrera 22 irailaren 2017
eta arte 31 martxoaren 2020
Gazteak kontratatzeko diru-laguntzak
Diru-laguntzak dira praktikaldiko kontratuak.
Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.
Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Euskal autonomia erkidegoko Asturias
Norentzako da laguntza hori?
Udalak
Eska daiteke …
Aurrera 4 urriaren 2018
eta arte 31 martxoaren 2021
Gazteak kontratatzeko diru-laguntzak
Diru-laguntzak dira trebakuntza-kontratuak
eta ikaskuntza.
Prestakuntza- eta ikaskuntza-kontratuak: akordioa dela, eta enpresa baten artean ez den pertsona bat oraindik ere lan egiten du lan egiteko eta ikas ezazu lanak egin du lanpostua.
Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.
Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Euskal autonomia erkidegoko Asturias
Norentzako da laguntza hori?
Enpresak
Eska daiteke …
Aurrera 1 abuztuaren 2016
eta arte 31 urriaren 2019
Gazteak kontratatzeko diru-laguntzak
Diru-laguntzak dira trebakuntza-kontratuak
eta ikastea.
Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.
Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Euskal autonomia erkidegoko Asturias
Norentzako da laguntza hori?
Enpresak
Eska daiteke …
Aurrera 1 urriaren 2017
eta arte 31 urriaren 2021
Gazteak kontratatzeko diru-laguntzak
Diru-laguntzak dira trebakuntza-kontratuak
eta ikastea.
Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.
Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Euskal autonomia erkidegoko Asturias
Norentzako da laguntza hori?
Enpresak
Eska daiteke …
Aurrera 1 abenduaren 2017
eta arte 31 urriaren 2020
Ocúpate programak 2018
Diru-laguntzak dira antolatzea eta eskaintzea
gerrnikako programak ikastaroak
eta lan-aukerak.
Programa horiek gazteentzat dira
onartu ez duten.
Programaren helburua
pertsona gazteek uste izatea onartzen da
duprofesionaltasun-ziurtagiria.
Profesionaltasun-ziurtagiria: esaten duten tituluak dira pertsona batek, trebezia batzuk zehatzak. Adibidez, janaria nola erabili eta egosi.
Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.
Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Euskal autonomia erkidegoko Asturias
Norentzako da laguntza hori?
Enpresak
Eska daiteke …
Aurrera 2 abuztuaren 2018
arte 26 uztailaren 2019
Gazteak kontratatzeko diru-laguntzak
Diru-laguntzak dira trebakuntza-kontratuak
eta ikastea.
Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.
Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Euskal autonomia erkidegoko Asturias
Norentzako da laguntza hori?
Enpresak
Eska daiteke …
Aurrera 2 abenduaren 2019
eta arte 31 abenduaren 2019
Lan-aukerak
Dira 52 lanpostuak
praktiketako kontratuak.
Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.
Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Udalak Oviedo
Norentzako da laguntza hori?
Gazteak
Eska daiteke …
Aurrera 2 martxoaren 2020
arte 11 martxoaren 2020
Gazteak kontratatzeko diru-laguntzak
Diru-laguntzak dira praktikaldiko kontratuak.
Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.
Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Euskal autonomia erkidegoko Asturias
Norentzako da laguntza hori?
Udalak
Eska daiteke …
Aurrera 20 maiatzaren 2021
Gazteak kontratatzeko diru-laguntzak
Diru-laguntzak dira praktikaldiko kontratuak.
Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.
Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Euskal autonomia erkidegoko Asturias
Norentzako da laguntza hori?
Udalak
Eska daiteke …
Aurrera 20 maiatzaren 2021
Gazteak kontratatzeko diru-laguntzak
Diru-laguntzak dira praktikaldiko kontratuak.
Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.
Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Euskal autonomia erkidegoko Asturias
Norentzako da laguntza hori?
Udalak
Eska daiteke …
Aurrera 20 maiatzaren 2021
Gazteak kontratatzeko diru-laguntzak
Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.
Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Merkataritza ganbera- Oviedo
Norentzako da laguntza hori?
Enpresak
Eska daiteke …
Aurrera 4 abuztuaren 2021
Merkataritza-ganberak: enpresa-erakundeak dira.
Eman izena hemen
gazte bermea Sistema
Enpresek, web orrian sar zaitezke zure profila
honen bidez, lotura
Egiaztatu hemen
zure dokumentuak ESTATUKO ENPLEGU ZERBITZU PUBLIKOA
baliozkoak direla
Zerbitzu publikoa
Edo Estatuko Enplegu
ESTATUKO ENPLEGU ZERBITZU PUBLIKOA:-zerbitzua da.
administrazioa
Arduratzen den espainiako
gai kasu egiteko.
zerikusia duten
espainiako lan
espainiarren eta.