Aldez aurretiko hitzordua Egoitza elektronikoa

Traducción automática

El presente sitio Web está traducido a varias lenguas españolas oficiales en sus respectivos territorios, de conformidad con lo establecido en el artículo 3 de la Constitución Española de 1978 y sus Estatutos de Autonomía.

Las lenguas son el catalán, el euskera, gallego, valenciano, inglés y francés. Se advierte que, con carácter general, puede existir un desfase entre la versión en castellano y en las otras lenguas, derivado del proceso de traducción a las mismas.

Eskualde Murcia

Eskualde deialdiak Murcia

Hemen ikus ditzakezu
laguntza-deialdiak eta jarduera guztiak
eskatu ditzakezu
en la Euskal Autonomia erkidegokoeskualde Murcia .

Egunetik egunera dezakezu
batekoa bazara
.Gazte bermea Sistema nazionala
eskualdean eta vives Murcia .

Autonomia erkidegoa:lurraldeetako izena da banatzen da, eta Espainia. Adibidez, Andalucía , Galicia edo Comunidad de Madrid .

Gazte bermea Sistema nazionala:fitxategi bat da guztiak agertzen dira zehaztutako gazte bermea gazteen proiektua.

Gazteak kontratatzeko diru-laguntzak

Laguntzak gazte sartu dira
bazkide edo bazkide gisa
gizarte-enpresa horiek.

Diru-laguntzak: diru-kopuruak dira duten gastu konkretuetarako edo proiektuak egiteko.

info icon

Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Eskualdeko autonomia erkidegoa Murcia

Norentzako da laguntza hori?
Kooperatibaketalan-sozietateak

Eska daiteke …
Aurrera 1 urtarrilaren 2019
eta arte 30 irailaren 2019

Kooperatiba: gizarte enpresa-mota bat da.

Lan-sozietatea: gizarte enpresa-mota bat da.

Diru-laguntzak
pertsona gazteek uste egiteko
uste dute eta beren enpresetako

Gazteei laguntzak emateko bihurtzen direnak dira
en langile autonomoak.

Langile autonomoak: lan egiten duten pertsonak dira.

info icon

Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Eskualdeko autonomia erkidegoa Murcia

Norentzako da laguntza hori?
Gazteak

Eska daiteke …
Aurrera 1 urtarrilaren 2017
eta arte 31 abenduaren 2020

Gazteak kontratatzeko diru-laguntzak

Diru-laguntzak dira kontratu mugagabeak.

Kontratu mugagabea: arteko akordioa dela, eta enpresa baten lan egiteko pertsona bat, haren beti.

info icon

Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Eskualdeko autonomia erkidegoa Murcia

Norentzako da laguntza hori?
Enpresak

Eska daiteke …
Aurrera 1 urtarrilaren 2018
eta arte 30 martxoaren 2020

Eskaintzeko diru-laguntzak
ikasketa-programak
eta lan-aukerak

Dira eskaintzeko laguntzak
programak ikastaroak nahasi egiten dituena
eta lan-aukerak.

info icon

Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Eskualdeko autonomia erkidegoa Murcia

Norentzako da laguntza hori?
Erakunde espezializatuak

Eska daiteke …
Aurrera 28 uztailaren 2018
eta arte 19 abenduaren 2019

Eskaintzeko diru-laguntzak
gazteentzako informazio-zerbitzuak

info icon

Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Eskualdeko autonomia erkidegoa Murcia

Norentzako da laguntza hori?
Udalak

Eska daiteke …
Aurrera 1 urtarrilaren 2019
eta arte 1 martxoaren 2020

Gida-baimena lortzeko diru-laguntzak

info icon

Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Eskualdeko autonomia erkidegoa Murcia

Norentzako da laguntza hori?
Enpresa espezializatuak

Eska daiteke …
Aurrera 26 maiatzaren 2018
eta arte 28 otsailaren 2019

Praktikak egiteko diru-laguntzak

info icon

Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Eskualdeko autonomia erkidegoa Murcia

Norentzako da laguntza hori?
Enpresak

Eska daiteke …
Aurrera 1 ekainaren 2020
eta arte 30 irailaren 2020

Gazteak kontratatzeko diru-laguntzak

Diru-laguntzak dira, kontratu mugagabeak eginez gero.

info icon

Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Eskualdeko autonomia erkidegoa Murcia

Norentzako da laguntza hori?
Enpresak

Eska daiteke …
Aurrera 6 ekainaren 2020
eta arte 30 ekainaren 2020

Praktikak egiteko diru-laguntzak

info icon

Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Eskualdeko autonomia erkidegoa Murcia

Norentzako da laguntza hori?
Langile autonomoak,
enpresa txikiak eta ertainak

Eska daiteke …
Aurrera 31 maiatzaren 2020
eta arte 30 irailaren 2020

Gazteak kontratatzeko diru-laguntzak

Diru-laguntzak dira, kontratu mugagabeak eginez gero.

info icon

Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Eskualdeko autonomia erkidegoa Murcia

Norentzako da laguntza hori?
Enpresak

Eska daiteke …
Aurrera 6 ekainaren 2020
eta arte 30 irailaren 2020

Eskaintzeko diru-laguntzak
ikasketa-programa eta ikastaroak

info icon

Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Eskualdeko autonomia erkidegoa Murcia

Norentzako da laguntza hori?
Enpresa espezializatuak

Eska daiteke …
Aurrera 26 urriaren 2020
eta arte 9 azaroaren 2020

Gazteak kontratatzeko diru-laguntzak

info icon

Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Eskualdeko autonomia erkidegoa Murcia

Norentzako da laguntza hori?
Enpresak

Eska daiteke …
Aurrera 14 apirilaren 2021
eta arte 29 apirilaren 2021

Eskaintzeko diru-laguntzak
ikasketa-programak
eta lan-aukerak

Dira eskaintzeko laguntzak
programak ikastaroak nahasi egiten dituena
eta lan-aukerak.

info icon

Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Eskualdeko autonomia erkidegoa Murcia

Norentzako da laguntza hori?
Enpresa eta administrazio publiko batzuk

Eska daiteke …
Aurrera 26 ekainaren 2021
eta arte 23 uztailaren 2021

Diru-programak eskaintzea
"lana topatzen lagunduko duten
gizarte-bazterketa jasateko arriskuan dauden gazteei

Bazterketa: bizi-baldintza egokietan pobrezia handia.

info icon

Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Eskualdeko autonomia erkidegoa Murcia

Norentzako da laguntza hori?
Irabazi-asmorik gabeko erakundeak

Eska daiteke …
Aurrera 28 abenduaren 2021
eta arte 19 urtarrilaren 2022

Irabazi-asmorik gabeko erakundea: lan egiten duen pertsona-taldeak dira, helburu bat lor dezaten ez dela edo dirua irabazteko.

Praktikak egiteko diru-laguntzak

info icon

Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Eskualdeko autonomia erkidegoa Murcia

Norentzako da laguntza hori?
Enpresak

Eska daiteke …
Aurrera 11 martxoaren 2022
eta arte 30 irailaren 2022

Eurodisea Programa

Diru-laguntzak dira enpresetan praktikak egitea
beste herrialde batzuetakoa Europako batasuneko.

Europako batasuna: europako herrialde antolatzea da garrantzitsuena.

info icon

Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Eskualdeko autonomia erkidegoa Murcia

Norentzako da laguntza hori?
Enpresa eta administrazio publiko batzuk

Eska daiteke …
Aurrera 1 apirilaren 2022

contract icon

Eman izena hemen
gazte bermea Sistema

hands icon

Enpresek, web orrian sar zaitezke zure profila
honen bidez, lotura

document

Egiaztatu hemen
zure dokumentuak ESTATUKO ENPLEGU ZERBITZU PUBLIKOA
baliozkoak direla

Zerbitzu publikoa
Edo Estatuko Enplegu
ESTATUKO ENPLEGU ZERBITZU PUBLIKOA
:-zerbitzua da.
administrazioa
Arduratzen den espainiako
gai kasu egiteko.
zerikusia duten
espainiako lan
espainiarren eta.