Traducción automática
El presente sitio Web está traducido a varias lenguas españolas oficiales en sus respectivos territorios, de conformidad con lo establecido en el artículo 3 de la Constitución Española de 1978 y sus Estatutos de Autonomía.
Las lenguas son el catalán, el euskera, gallego, valenciano, inglés y francés. Se advierte que, con carácter general, puede existir un desfase entre la versión en castellano y en las otras lenguas, derivado del proceso de traducción a las mismas.
Zerbitzuen gutuna estatuko enplegu-zerbitzu publikoa
-
Aurkezpena
-
Estatuko enplegu zerbitzu publikoaren antolaketa eta egitura
-
Eskaintzen ditugun zerbitzuak
-
Herritarren eskubideak SEPE dagokionez
-
Parte hartzeko dituzten moduak
-
Kalitate-konpromisoak
-
Kalitate-adierazleak
-
Zuzentze-neurriak betetzen ez badira, konpromisoak
-
Kexak eta iradokizunak aurkezteko modua
-
Kalitatea segurtatzeko neurriak, berdintasuna, lan-osasuna, zerbitzuaren eskuragarritasuna eta ingurumenaren babesa
-
Eskuragarritasuna errazteko neurriak gure zerbitzuak
-
Kartaren ardura duen unitatea
-
Helbideak eta telefonoak
-
Zerbitzuen arauetan seperen
Aurkezpena
2013an, lehen zerbitzu-karta argitaratuta, Estatuko Enplegu Zerbitzu Publikoak beste urrats bat eman zuen eskaintzen ditugun zerbitzuen kalitatea hobetzeko konpromisoan.
Konpromiso hori kudeaketa modernizatzeko prozesuan agertu da azken urteotan, eta, horrekin batera, EFQM eta EVAM kalitate-kudeaketako ereduen bidez bulego periferiko guztietan egindako diagnostikoen ondoriozko hobekuntzek aukera eman dute herritarrentzako lorpen nabariak lortzeko: zerbitzuak kanal alternatibo, elektroniko eta telefonikoen bidez emateak, aurretiko hitzorduaren sistemaren bidez bulegoetara joaten diren erabiltzaileen kopurua antolatzeak eta kudeaketari arintasuna eta azkartasuna ekarri dioten prozesu eta baliabide informatikoak hobetzeak gure historiako zerbitzu-eskari handienari aurre egitea ahalbidetu dute, eta, aldi berean, emaitza hobeak lortu dituzte, giza baliabideak eta baliabide materialak nabarmen murriztuta.
Lehenengo Zerbitzuen Kartan jasotako kalitate-konpromisoek isla zuzena izan zuten gure helburu estrategiko eta operatiboetan; hala, Estatuko Enplegu Zerbitzu Publikoa osatzen duten pertsonen ahalegin zuzenari esker, erabiltzaileen gogobetetzean eragin zuzena duten adierazle gehienak hobetu ahal izan dira.
Zerbitzuen Karta Estatuko Enplegu Zerbitzu Publikoaren etengabeko hobekuntzaren barne-kudeaketako tresna eta eragile garrantzitsua bihurtu da, eta konpromisoak eta edukiak aldian behin berrikustea eskatzen du, Espainiako erakundearen eta gizartearen errealitate berrira egokitzeko.
Estatuko Enplegu Zerbitzu Publikoko zuzendari nagusia
Estatuko enplegu zerbitzu publikoaren antolaketa eta egitura
Estatuko Enplegu Zerbitzu Publikoa (SEPE) gaur egun Lan eta Gizarte Ekonomia Ministerioari atxikitako erakunde autonomoa da. Enpleguari buruzko Legearen testu bategina onartzen duen urriaren 23ko 3/2015 Legegintzako Errege Dekretuan eratzen eta definitzen da, Enplegu Sistema Nazionaleko Enplegu Zerbitzu Publiko Autonomikoekin batera, eta haren egitura Estatuko Enplegu Zerbitzu Publikoaren egitura organikoa eta parte-hartze instituzionalekoa onartzen duen abuztuaren 2ko 1383/2008 Errege Dekretuan arautzen da. Beraz, SEPE Enplegu Sistema Nazionalaren parte da, eta 2003tik desagertutako Enpleguko Institutu Nazionalaren (INEM) funtzioak bere gain hartzen ditu.
Enpleguaren Sistema nazionala da egiturak, neurri eta ekintza sustatzeko eta garatzeko beharrezkoak diren enplegu-politika eta burutzapena konfiguratzen deszentralizatua eta hainbat errealitate araberako. Oinarrizko zutabeak hauek dira, beraz, estatuko enplegu zerbitzu publikoak (SEPE) eta enplegu-zerbitzu publikoek autonomia-erkidegoen baitan, baina enplegu Sistema nazionalaren arteko koordinazioa indartu nahi dira parte hartzen duten eragile guztiekin lan-merkatuan.
Estatuko enplegu zerbitzu publikoak kudeatzeko eskumena du langabezia-prestazioak, bai eta haien jarraipena egitea, antolatu eta garatzeko programak eta neurriak, enplegu-politikak eta koordinatzea lurralde-sarea.
Por otro lado, los Servicios de Empleo Autonómicos son competentes para gestionar la atención a personas desempleadas u ocupadas y a las empresas.
Sare hori osatzeko, hainbat erakunde eta entitate laguntzen dituzten enplegu-zerbitzu publikoek zerbitzuen enplegurako aktibatzeko politikak, hala nola, enplegu-agentziak prestakuntza zentro eta entitateen, tokiko korporazioak, enpresaburuen elkarteak eta sindikatuak irabazi-asmorik gabeko erakundeak eta beste erakunde laguntzaileak. enplegu eta prestakuntza-Programa desberdinetan koordinatzen eta sustatzen ditu estatuko enplegu zerbitzu publikoak kudeatzen dira, autonomia erkidegoen parte-hartzea behar da, kasu gehienetan, hainbat erakunde eta entitate.
Enplegu Sistema nazionalaren koordinazioa egingo da, nagusiki, honako tresna hauek:
- Espainiako Estrategia enplegurako Laguntza Aktiboa 2021 - 2024 (-prozesuan autonomia-erkidegoekin egindako eraketa parte-hartzailea eta gizarte-eragileen).
- Enplegu politikako urteko planen bidez.
- Informazio-Sistema enplegu-zerbitzu publikoek.
Espainiako Estrategia berri batekin enplegurako Laguntza Aktiboa, autonomia-erkidegoekin egindako eraketa parte-hartzailea sustatu nahi da, eta gizarte-eragileen enpleguko politika aktiboen enplegu Sistema nazionalaren kohesio eta gobernantza-esparruaren barruan, pertsonen eta enpresetan orientándolas oinarritutako ikuspegiari, emaitzak lortzera, koherenteak eta berrikuntza eta iraunkortasuna ebaluatu gaitasunak eta eraldaketa digitalaren enplegu-zerbitzu publikoek.
Xedea
Enplegu-politika garatzen laguntzea, langabezia-babes sistema kudeatzea eta bermatzea, lan-merkatuari buruzko informazioa sartzea lortzeko eta lan-merkatuan irautea langileen eta enpresen giza kapitalaren hobekuntza, enplegu zerbitzu publikoen lankidetza autonomikoak eta gainerako agente lan-eremutik.
Ikuspena
Bikaintasun-maila lortu dugu gure zerbitzuak herritarrei, teknologiak aprobetxatuz, eta horren aitzindaria izateko enplegu Sistema nazionalaren ekarpena kalitatea handitzeko lan-merkatutik.
Balioak
Zerbitzuei betetzeko agindutako lortzea eta, gure ikuspegia bikaina eta erreferentzia-erakunde gisa zerbitzu horiek emateko, regimos digu printzipioak hauek dira:
- Kultura herritarrei zerbitzu emateko.
- Berritzeko gaitasuna
- Gardentasuna.
- Lan-merkatuaren gainerako eragileekin lankidetza.
- Erakundeko langileekin konpromisoa.
- Kudeaketaren kalitatea.
Funtzioak
Gure funtzio nagusiak hauek dira:
- Planifikatzea eta sustatzea da ardatz dituzten enplegu-politiketarako proposamenak pertsonen behar eta enpresak: lanbide-orientazioa banakako ibilbideak eta pertsonalizatuak, enplegurako lanbide-heziketaren bidez, enplegua sustatzeko programak, etab.
- Langabezia-prestazioen eskubidea kudeatzea eta kontrolatzea, pertsonen babeserako.
- Ikerketak, azterketak eta analisiak egin ahal izango dira, estatu-eremukoak, berriz, lan-merkatuaren egoerari buruzko eta, beraz, hori hobetzeko neurriak.
Hona hemen funtzio horiek zerbitzu bat eskaintzeko modu proaktiboan, aldez aurretik egindako Arin berriei eta horiek hasiko da.
Lurralde-egitura eta organikoa
ESTATUKO ENPLEGU ZERBITZU PUBLIKOA da, honako hauez osatua:
- Zerbitzu zentralak.
- Lurralde-sare bat osatzen dute:
- 17 Lurralde-koordinazioak.
- 52 Probintzia-Zuzendaritza.
- Bulego-sare zabala prestazio, banatuta 50 probintzia, Ceuta eta Melilla, aurrez aurre, kudeatzen diren langabezia-prestazioen trukatzen dira, eta fisikoki enplegu-zerbitzu publikoek duten autonomia-erkidegoetako. Ceuta eta Melilla beren baitan dituzten bulegoak ere kudeaketak enplegua eta prestakuntza.
Parte-hartze instituzional egitura organikoa eta estatuko enplegu zerbitzu publikoaren zehazten da:
Errege dekretuaren arabera 1383 / 2008 , 1 de agosto, por el que se aprueba la estructura orgánica y de participación institucional del Servicio Público de Empleo Estatal, estos órganos son:
- Kontseilu nagusia. hogeita lau kide Ditu, administrazio publikoaren ordezkaritza parekidea, enpresa-erakundeek eta sindikatuek ageri ez diren erakundeen aurrean ordezkaritza instituzionala.
- Batzorde Betearazle Nagusian osatzen dute. 12 kide-ordezkaritza parekidea estatuko administrazio orokorraren, enpresa-erakundeek eta sindikatuek parte hartzen duten Kontseilu nagusia.
- Las Comisiones Ejecutivas Territoriales. De ámbito autonómico, son los órganos territoriales de participación institucional en el Servicio Público de Empleo Estatal. Se componen dekide estatuko enplegu zerbitzu publikoaren ordezkaritza parekidea enpresaburuen erakundeek eta erakunde sindikal adierazgarrienekin ere, estatu mailan.
Eskaintzen ditugun zerbitzuak
Informazioa
Informazio orokorra eta betebeharrei buruz laguntza pertsonalizatua lortzeko langabeziagatiko prestazioen eta, gainera, formatu elektronikoan buruzko informazioa eman da, eta lan-eskaintza publikoak eta pribatuak (www.empleate.gob.es), enplegurako lanbide-prestakuntza-neurriak eta beste neurri batzuk lanbide-prestakuntza, pizgarriak eta eskuragarri dauden baliabideen kontratazioa sustatzeko ekimen ekintzaile eta laguntzak, bestelako lotutako ESTATUKO ENPLEGU ZERBITZU PUBLIKOA (www.sepe.es), eta bulego gisa nazionala europako sarearen koordinazioa EURES, europako lan-merkatuari buruzko informazioa ematen eta lan eta bizi baldintzen beste herrialde batzuetan.
Información institucional: mugimendu buruzko estatistikak erregistratu, kontratazioa eta -prestazioak lan buruzko informazioa eta lan-merkatuaren egoera eta joerak egindako Lanbideen behatokia.
Kudeaketa
Onuradunaren arabera burutuko den mota hauek bereiz ditzakegu:
Herritarrentzako zerbitzuak
- Ordaindu eta izapidetzea:
- Kotizaziopeko langabezia-prestazioak.
- Langabeziagatiko.
- Gizarteratzeko errenta aktiboa (RAI).
- Langabezia-sorospena, nekazaritza eta basogintzakoa, Nekazaritza-Errenta ( Andalucía eta Extremadura ).
- Ohiz kanpoko langabezia-sorospena (EGARRIA).
- Ordainketa izapidetzea ordaindu eta langabezia-prestazioa: metatua Ordainketa aldez aurretik, metatutako kotizaziopeko prestazioa, jatorrizko herrialdera itzultzeko (APRE).
- Izen-ematea bilatzen laguntzeko enplegu-eskaintzak eta enplegu-eskaintzak eta curriculum vitae-a sartzea errazteko, lurralde Enplegu-atari Bakarra” eta “ Empléate, EURES sarea(Europako enplegu-zerbitzuen Sarea), gure web orrian.
- Prestazioak edo diru-ziurtagiriak eman.
- Sinadura elektronikoa identifikatzeko eta erregistratzeko CL@VE administrazioarekin izapideak prestazio-bulegoetan seperen, probintzia-zuzendaritzetan eta Zerbitzu zentralak.
- Telefono bidezko laguntza-kudeatzeko gure zerbitzu elektronikoak.
Ekintzaileentzako zerbitzuak
- Ordaindu eta ordainketa izapidetzea metatua langabezia-prestazioa: Kapitalizazio (edo ordainketa bakarra) enplegu autonomoa sustatzeko.
Gazteentzako zerbitzu
- Gazte bermea Sistema nazionalaren erregistroan izena ematea.
- Telefono bidezko laguntza eta informazio-zerbitzua.
Zerbitzuak enpresentzat
- Erakunde inskribatu emango dituzten prestakuntza-arloko prestakuntza-estatuko enplegu zerbitzu publikoaren kudeaketa.
- Enplegu-agentziak buruzko informazio orokorra kudeatzea gauzatzen duten jardueraren lan egiten duten agentziak estatu osoan.
- Ofrecer un espacio libre y gratuito para publicar sus ofertas de empleo, así como la búsqueda de profesionales a través de nuestra web en el Enplegu-atari Bakarra.
- Europako batasunetik kanpoko langileak kontratatzeko katalogoa erabiliz okupazioak Estaldura Zaila.
- Langile autonomoen kontratu erregistratu Ekonomikoki Mendeko (TAED).
- Bide elektronikoa erabilita egindako komunikazioa erraztea, eta lan-kontratazioaren Contrat@ aplikazioaren bidez euskarri da enpresen betebeharrak bete behar dituzte, alta eskatu eta aldaketak eta agiriak erantsi aplikazio horren bitartez.
- Bide elektronikoa erabilita egindako komunikazioa erraztea, ziurtagiriak eta enpresa-jarduera aldizkako langile finko baten eraginpean edo lan-kontratua etenda edo lanaldi-murrizketa-prozedura baten bidez enplegu-erregulazioko Certific@ aplikazioaren bidez 2 euskarri den enpresen betebeharrak bete behar dituzte.
- Enpresen baimena ematea 50 langile ziurtagirien bidez, salbuespenak salbuespen, neurri alternatiboak bete erreserba-kuota 2 % en favor de personas con discapacidad, cuando la empresa disponga de centros de trabajo en más de una comunidad autónoma y cuya plantilla no alcance el 85 langile guztien% autonomia-erkidego bakar batean.
- Enplegurako lanbide-trebakuntza kudeatzeko estatuko enpleguan prestatzeko estatuko fundazioarekin elkarlanean.
Zerbitzu administrazio publikoentzat eta irabazi-asmorik gabeko erakundeak
- Herri-administrazioen eta erregistratu eta zabalkundea emateko duten irabazi-asmorik gabeko erakundeak, EURES España-kide edo bazkideak izan eskatu, baimendutakoak enplegu zerbitzu publikoak bere egoitza soziala.
- Arloan diru laguntzak ematea lankidetza estatuko administrazioko organo eta irabazi-asmorik gabeko erakundeak kontratatu duten langabeak eta interes orokorreko edo gizarte-zerbitzuak obrak egin.
- Toki-korporazioei dirulaguntzak emateko modua kudeatzea enplegua sustatzeko Programa.
- Martxan jartzeko diru-laguntzak ematen eskoletako programetan, lanbide-etxeak eta tailerrak eremuan, enplegu-estatuko enplegu zerbitzu publikoaren kudeaketa.
- Enplegurako lanbide-heziketako ekintzak kudeatzea, lur ureztapenekin prestakuntza espezialitateen Katalogoa lotuta ez dauden profesionaltasun-ziurtagiriak eskaintza ekimenetan, enpresek programatutako prestakuntza, txandakako prestakuntza, prestakuntza zabalik tropako eta itsas armadako militarra, bai eta askatasunik gabe dauden pertsonak.
- Datu-base oinarri bat izaten dute batera sortutako eta enplegu-zerbitzu publiko guztiak trebatzeko eta lan-bitartekotza.
- Prestazioak edo diru-ziurtagiriak eskuratzeko.
- Esate Baterako, Bulego nazionala europako sarearen koordinazioa EURES buruzko informazioa eman, eta europako lan-merkatuari buruzko lan eta bizi baldintzen beste herrialde batzuetan.
Dira Ceuta eta Melilla hiri autonomoetakoprestamos también los servicios relacionados con el empleo y la formación ya que, en estas ciudades, no está transferida la gestión de las políticas activas de empleo. Son los siguientes:
- Erreserbak egitea enplegu eskatzaileak.
- Orientazioa: Diseinua eta prestakuntza ibilbide pertsonalizatuak enpleguari buruzko enplegu eta orientazio eta autoenplegua.
- Lan-bitartekotza: Kudeaketa-eskariak eta enplegu-eskaintzak, bai espainian, europako gainerako herrialdeetan.
- Prestakuntza:
- Prestakuntza-ekintzak eskaini lotuta ez dauden profesionaltasun-ziurtagiriak lortzeko.
- Formación en alternancia con el empleo a través de las Escuelas Taller y Casas de Oficios y de los Talleres de Empleo.
- Egiaztatu eta prestakuntza-zentroak: gestión de los inskribatu ziurtagiria lortzeko prozesuak eta izen-prestakuntza zentro eta entitateen erregistroa eta prestakuntza zentro eta entitateen estatuko.
- Kudeatu behar diren baimen-eskabideak prestakuntza-jardueraren prestakuntza- eta ikaskuntza-kontratuak, bai eta kontrola eta jarraipena egitea, eta horien prestakuntza ziurtagiriak emanen ditu, eta diploma.
- Enplegua sustatzea:
- Informatu eta enplegua sustatzeko laguntzak eta diru-laguntzak kudeatzea, hain zuzen ere, pertsona ezgaituak enplegu-enklabeak eta barne, enplegurako laguntzak egonkorra, lan-munduan sartzeko, bai eta enplegu zentro berezietan.
- Enpresen baimena ematea 50 langile ziurtagirien bidez, salbuespenak salbuespen, neurri alternatiboak bete erreserba-kuota 2 urritasunen bat duten pertsonen aldeko%.
- Informatu eta diru-laguntzak kudeatzea kontratazioa sustatzeko langabeak, tokiko korporazioak, erakunde publikoak eta irabazi-asmorik gabeko erakundeak.
- Diru-laguntzak kudeatzea a ondoriozko gizarte-segurantzako kuoten kapitalizazioaren langabezia prestazioak.
Zerbitzuak emateko kanal
Aurrez aurrekoa
Prestazio-bulegoetan erantzungo dizugu-eskariak langabezia-prestazioen informazioa eta errekonozimendua.
Ceuta eta Melilla bulegoetan bakarrik ematen, gainera, zerikusia duten zerbitzuak, lan-bitartekaritza orientazioa, enplegurako lanbide-heziketa eta beste enplegu-politika aktiboak, zeren eta espainiako gainerako informazio hau bulegoetan eskaintzen da zerbitzu publikoen enplegu autonomia-erkidegoek, bulegoen partekatzen den espazio fisikoa
Azter dezan modu bulegoetara estatuko enplegu zerbitzu publikoaren prestazio izan beharko, aldez aurreko hitzordurik eskatu ahal izango dute telefono-zerbitzuaren bidez edo gure webgunearen bidez.
Telefono
Telefono-zerbitzua bidez eskaintzen da, hiru zenbaki ere sar daiteke zenbaki finkoak normalak edo sailkatutako probintziaka (ikus atal hau: helbideak eta telefonoak):
- Aurretiko zita zerbitzua: 91 273 83 84
- Herritarren arreta-zerbitzuak: 91 273 83 83
- Bulego aurkitzea.
- Ziurtagiriak eskatzeko prestazioak edo diru-laguntzak.
- Langabezia-prestazioen zerbitzua: informazio orokorra, batez ere, langabezia-prestazioak, ustez, informazio eskaera eta bateragarritasuna kotizaziopeko prestazio-, banku-helbideratzea aldatzeko eta bajen jakinarazpena irteera-prestazioa eta atzerrira.
- Ayuda edo izapideak egiteko web orriak: www.sepe.es,Seperen egoitza elektronikoaetaEmpléate ataria.
- Enpresentzako arreta zerbitzuak: 91 273 83 85 .
- Certific@ zerbitzua 2 egin behar direnean.
- Enplegua erregulatzeko espedienteak aurretiazko komunikazioa.
- Contrat@ zerbitzua komunikaziorako internet-kontratuak.
- Aintzatesteari buruzko informazio ofiziala lanbide-esperientzia.
- Altak, enpresen eskaintzak profesionalak ekartzen eta bilatzen (“ Empléate Ataria ”).
- Ayuda edo izapideak egiteko web orrian.
Se pueden consultar los números provincializados correspondientes a cada servicio en el helbideak eta telefonoak atala.
Elektronikoa
A través de nuestra Sede electrónica (https://sede.sepe.gob.es) pueden realizarse los siguientes trámites:
Pertsona
- Eskaera egin eta diru-laguntza ematea onartzeko direnak.
- Kotizaziopeko prestazioa eta -subsidioak eskatu.
- Prestazioen ziurtagiriak eskuratzea.
- Aurretiko Hitzordua Eskatu seperen bulegoetan azter dezan.
- Datuak kontsultatu eta ordainagiriak.
- Simulazio bat egin kalkuluak egiteko prestazioak.
- Langabezi sariaren sei hiletik behin luzapena egitea.
- Errentak urteko deklarazioa egitea (egiteko gorako sorospena 52 / 55 urte).
- Banku-datuak aldatu.
- Datu pertsonalak, aldaerak adierazteko, horiek errenta eta famili unitateko kide guztiak.
- Baja eman langabezia prestazioak.
- Atzera egitea, eta bertan aurkeztutako eskabideen.
- Dokumentu elektronikoen egiaztatzea.
- Lana bilatzea.
- Eskari-izapideak (soilik Ceuta eta Melilla).
- Solicitud de concesión de subvenciones para el establecimiento de trabajadores autónomos (Sólo para utilizar por los trabajadores empleadores de las ciudades autónomas de Ceuta y Melilla).
- Eskaintzen enplegu-zerbitzu publikoek.
- Kontratuen datuak kontsultatzea langile bati.
- Sortzeko diru-laguntzen emakida-eskaera eta lanpostuen mantentze-lana, pertsona ezinduentzako enplegu-zentro bereziak eta kalifikazioa eta erregistroa.
- Ikastaro-bilatzailea, ziurtagiriak, espezialitateak eta zentro.
- Kalitateari buruzko galdera-sorta.
- Zentro-bilatzailea egiteko baimendutako trebakuntza-kontratuak eta ikaskuntza.
- Gora jotzeko errekurtsoak.
- Aparteko berrikuspen errekurtsoak.
Beste izapide batzuk eta prozedurak
- Kexak eta iradokizunak.
Enpresak
- Komunikazio-lan-kontratuak.
- Langile autonomoen kontratuen erregistroa ekonomikoki mendeko (TAED).
- Eskabide Telematikoa (Contrat@).
- Certific@ 2 .
- Kudeaketa eta ordainketa prestazioak.
- Jarduera-aldiak-komunikazioa.
- Komunikazio-Enpresako ziurtagiriak.
- Hasierako alta-komunikazioa enplegu-erregulazioko zerbitzurako enplegatzaileen arabera.
- Ziurtagiriak eta enpresa-enpresaburuak edo enpresarioa.
- Jarduera kontrolatzea izan.
- Aldez aurreko datu-transmisioa, kaleratze kolektiboei buruzko lan-harremana etetea eta lanaldi-murrizketa aipatzen den ESS/ 982 / 2013 .
- Alegazioak. etekinak dituzten ZARA:
- Eskabide-prestazioak ERTE COVID- ondorio 19 .
- Eskabide-desafektatutako ERTE-COVID- aldizkako langile finkoak 19 (artikulu 9 . 1 Errege Decreto-ley. 30 / 2020 ).
- Erantzukizunpeko aitorpena, entitate modalitatean prestakuntza teleprestakuntza.
- Inskripzioa aldatzea prestakuntza erakundeen teleprestakuntza modalitatean.
- Kontsulta aurkeztutako izapideak modalitatean teleprestakuntza.
- Erakunde laguntzaileak sartzeko modalitatean teleprestakuntza.
Izapidetze elektronikoa Fundae/SEPE
- Dokumentazioa bidaltzea.
- Erantzukizuneko aitorpena, prestakuntza entitatearen izena emateko prestakuntza emateko beste espezialitate-katalogoan aurreikusitako espezialitateak.
- Hasiera emateko baimen-eskaera. Erregistro elektronikoa.
- Erabiltzailearen eskuliburua, akonpainamendu-laguntzarekin.
- Albisteak.
- Kalifikazio eskaera proiektuen eta enpresen I + e
- Diru-laguntzak emateko eskaera urritasunen bat duten pertsonen kontratazio mugagabea.
- (Sólo para utilizar por los empleadores de las ciudades autónomas de Ceuta y Melilla).
- Sortzeko diru-laguntzen emakida-eskaera eta lanpostuen mantentze-lana, pertsona ezinduentzako enplegu-zentro bereziak eta kalifikazioa eta erregistroa.
- (Sólo para utilizar por los empleadores de las ciudades autónomas de Ceuta y Melilla).
- Salbuespen moduan eta deklaratzeko eskaeraren aplikatzeko baimena ez diren beste neurri batzuk bete daitezen enplegu-betebeharra pertsona ezgaituen alde. (Bakarrik erabili ahal izango duen lan-zentroekin enplegatzaileen autonomia-erkidego bat baino gehiagotan, baldin eta langileak, guztira, autonomia-erkidego bat baino handiagoa ez duten zentroak 85 % del total de la plantilla de la empresa, en cuyo caso se presentaría en dicha comunidad autónoma).
- Neurri alternatiboak justifikazioa.
- Enplegu-agentzia gisa jarduteko erantzukizunpeko adierazpena.
(Bakarrik enplegatze-agentziak).
Beste izapide batzuk eta prozedurak
- Kexak eta iradokizunak.
- Gora jotzeko errekurtsoak.
- Aparteko berrikuspen errekurtsoak.
Los requerimientos técnicos para poder utilizar los servicios que se prestan a través de nuestra Egoitza elektronikoahauek dira:
- Windows Sistema eragilea: 10 .
- Nabigatzaileak: Google Chrome eguneratuta.
- Zazpi segmentuko pantaila artxiboak: Adobe Acrobat Reader.
- Javaren bertsioa: Java 7 update 79 CPUA.
Era berean, administrazio-izapideak egiteko, beharrezkoa da:
- Bitartez. Etengabeko gakoabaimendutako entitate batek emandako edo ziurtagiri digitala edo nan elektronikoa izatea.
Izapidea sinadura behar bada, eragiketa Ziurtagiri Digitalaedo nan elektronikoa erabili beharko duzu AutoFirma Aplikazioa.
Etengabe eguneratzen den dago informazio hori gure Egoitza elektronikoa.
Herritarren eskubideak SEPE dagokionez
Herritarrek dute legean aitortutako eskubideak 39 / 2015 , 1 administrazio prozedura erkidearen, urriaren administrazio publikoetan.
Horien artean, nabarmentzekoa da herritarrek euren harremanetan eskubide hauek dituzte: SEPE
- A buruzko ebazpena eskaera epean langabeziagatik prestazioak edo diru-laguntzak 15 eguneko epean eskaera osoa.
- Informazioa eta orientazioa lortzeko eskubidea egiterakoan, indarrean dauden xedapenen arabera bete behar dituzten baldintzei buruzko gure Eskumenen esparruan.
- , Edozein unetan jakin dezakete prozeduren izapideak zertan diren prozedurak eta zati diren dokumentuen kopiak lortzea.
- Informazio publikoa eskuratzeko, artxiboak eta erregistroak, legean ezarritakoarekin bat etorriz 19 / 2013 , 9 de diciembre, de transparencia, acceso a la información pública y buen gobierno y el resto del Ordenamiento Jurídico.
- Baliabide elektronikoak erabiltzeko laguntza jasotzeko eskubidea, herri-administrazioekin dituzten harremanetan.
- Nan elektronikoa edo beste edozein erabili beharreko sinadura elektronikoaren sistema onartua, administrazio publikoen eremuan eta iragarkien bidez, gure egoitza elektronikoan, edozein izapide mota egiteko prest.
- Eta seguru gordeko direlako bermea jasotako datuak isilpean gure fitxategi, sistema eta aplikazioak, baita informazioaren fidagarritasuna.
- Eskatzen ez dituen agiriak ez aurkezteko eskubidea arauek edo lehendik ere badituen.
Parte hartzeko dituzten moduak
La ciudadanía puede participar y colaborar con el SEPE por las siguientes vías:
- Planteando sus dudas a través del Buzón de contacto disponible en las webs de Portal de Empleo “Empleate”, www.sepe.es y Sede Electrónica.
- A través de las redes sociales en las que el SEPE dispone de perfil: Twiter, Facebook, Linkedin, Flickr y Youtube, así como a través del perfil del Sistema Nacional de Garantía Juvenil en Twitter, Facebook e Instagram.
- Presentando sus quejas y sugerencias tanto por vía electrónica, a través del Buzón de quejas y sugerencias accesible desde la web y la Sede Electrónica, como en papel, mediante los formularios disponibles en todas nuestras dependencias.
- Gogobetetze-inkesten bitartez jasotako zerbitzuei buruz, prestazio-bulegoetan, telefono bidezko eta web-orrian, aldian-aldian egiten diren.
- Presencia y contacto directo con la ciudadanía en foros especializados (Ferias de Empleo, etc.).
- Astean telebista-programan parte hartzen estatuko “ "aquí hay trabajo ” arloko galderei konpontzen enplegu, prestakuntza eta enplegurik ez dutenentzako prestazioak.
Desde una perspectiva institucional, los interlocutores sociales participan en los siguientes órganos consultivos:
- Kontseilu Nagusiak, Batzorde Betearazle Nagusian Eta Batzorde Betearazleak, seperen Lurralde, Probintziako Batzorde Eragileetan, eskualde-kontseiluen eta eskualdeko batzordeek eta probintziako ere parte hartzen dute sindikatuetako eta enpresaburuen elkarteak adierazgarrienak.
- Enplegu Sistema nazionalaren Kontseilu Nagusiak (SEPE osatzen dute Autonomia-Erkidegoetako eta zerbitzuak enplegu) ordezkari bat da, eta, autonomia-erkidego bakoitzeko ordezkari kopuru bera eta estatuko administrazio orokorreko erakundeen, enpresen eta erakunde sindikal adierazgarrienekin ere.
Kalitate-konpromisoak
SEPE emandako zerbitzuei dagokienez, konpromisoa hartzen dugu kalitate-maila hobetu da, zehazki, honako hau:
- Kotizaziopeko prestazio guztiak ordaintzeko hasierako alta, eta hura berrabiaraztea, egoitza elektronikoaren bidez seperen, baino lehen. 10 haien errekonozimendu zuzendua, hilabeteko epean.
- Contestar las consultas electrónicas, relativas a “Contratos y Bonificaciones” y “TAED”, enviadas a través de nuestra web en el plazo de entreetalanegunetan egiten diren.
- Activar el alta de las empresas en el Portal Único de Empleo “Empléate”, en el plazo en el plazo delan-ordu eskatzen da.
- Jendearen eskura jartzea langabeziari dagozkien hileko estatistikak erregistratu, kontratazioa eta langabeziaren ziozko prestazioak 9 h 2 º lanegunetan hilero.
- Jendaurrean jartzea. gure web orrian (www.sepe.es) behar diren azterlanak eta txostenak lanbideen behatokia: “ hileko Buruzko lan-merkatuaren ” “ jarduera eta duten lanbideetarako joera positiboa da, eta kontratazio ” hileko informazioaren lan-merkatuaren okupazio eta tituludunen, baino lehen. 20 hilabete bakoitzeko.
- Jendaurrean jartzea. gure web orrian (www.sepe.es), el Boletín Trimestral del mercado del trabajo (BTM), en un plazo deegun baliodun hhiko argitaratzen denetik dagokion hiruhilekoan.
Kalitate-adierazleak
Ehunekoa:
- Kotizaziopeko prestazioak, eta hura berrabiaraztea hasierako alta, eta egoitza elektronikoaren bidez ordaindutako seperen eguna baino lehen 10 eta hurrengo hilabeteko ditu, besteak beste.
- Kontsulta elektronikoak epearen barruan erantzun, kontratuak eta hobariak eta TAED zerikusia duten.
- Empresas dadas de alta en el Portal Único de Empleo, “Empléate” en el plazo delan-ordu.
- Hileko estatistikak jendearen eskura jarritako data eta ordua.
- Ikerketak eta txostenak, behatokiaren “ hileko Buruzko lan-merkatuaren ” eta “ jarduerak eta duten lanbideetarako joera positiboa da eta kontratazio ” eta lan-merkatuaren hileko informazioaren okupatzeagatik eta tituludunen argitaratutako eguna baino lehen, web gune korporatiboan 20 hilabete bakoitzeko.
- Boletines Trimestrales del mercado del trabajo (BTM), publicados en nuestra web corporativa en un plazo de 10 egun balioduneko epean, argitaratzen denetik dagokion hhiko hiruhilekoa.
Zuzentze-neurriak betetzen ez badira, konpromisoak
Erreklamazio-bideak
Beharkizun horiek ez betetzeagatik, gutun honetan aitortutako erreklamazioak bideratu beharko da erantzule unitateko edo posta elektroniko bidez, posta helbideetara idatz-zatian adierazitako “ kartaren ardura duen unitatea ”.
Zuzentze-neurriak
Zure erreklamazioa jaso ondoren, gutun bat jasoko duzu, hauetan 15 egun baliodun gutun bat zuzendaritza nagusiaren titularra, seperen komunikatuko zaio, arrazoiak eragin dute eta hori erabiliko dugu, zuzentze-neurriak ez betetzea.
Konpromisoak ez betetzea, gutun honetan aitortutako inola ere ekarriko du administrazioaren ondarezko erantzukizuna.
Kexak eta iradokizunak aurkezteko modua
Como instrumento para la mejora continua, el SEPE responde a las quejas formuladas por los usuarios, y analiza sus sugerencias.
Kexak eta iradokizunak aurkeztu ahal izango dira:
- Postaz edo gure bulegoetan guztiak bertaratuta: empleo-prestaciones, probintzia-zuzendaritzetan eta zerbitzu nagusien kontsulta dezakezu helbide-atala. gure Informazio osagarria honen “ Zerbitzu-gutuna.
- Gure Egoitza Elektronikoan, https :// sede.sepe.gob.es/, ziurtagiri digitalarekin.
Aurkezten dituzten kexa ez dira inolaz ere, administrazio errekurtsotzat hartuko, eta bere aurkezpenak ez ditu indarrean dagoen araudian ezarritako epeak eten egingo ditu.
Kalitatea segurtatzeko neurriak, berdintasuna, lan-osasuna, zerbitzuaren eskuragarritasuna eta ingurumenaren babesa
Kalitatea ziurtatzea
Da ESTATUKO ENPLEGU ZERBITZU PUBLIKOA kudeatzeko sistema bat ezarri du, europako EFQM Bikaintasun-ereduan oinarritutako kalitatea kontuan hartuta, herritarrentzako gure zerbitzuei eta etengabeko hobekuntza. autoebaluazio-prozesuak, inkestak egiten dizkiete erabiltzaileei, eta barne-Bidez azimuta ezagututa hobetu daitezkeen alderdiak. Horrez gain, ebaluazioak egiten ari dira kanpoko kalitate-ereduari jarraituz EVAM.
Decididas las áreas de mejora, se trabaja sobre ellas con una metodología de dirección por proyectos, por tratarse de una manera sistemática de organizar las actividades para asegurar la eficacia y eficiencia de los planes de trabajo. El resultado es el desarrollo de numerosos proyectos ejecutados, de principio a fin, por equipos multidisciplinares del propio SEPE.
Kalitate-arloan egindako ahalegina urteaz geroztik 2008 ikusi da onartzea saria zuzendaritza nagusiak gobernantza publikoa eman dituen, ESTATUKO ENPLEGU ZERBITZU PUBLIKOA hiru sari praktika egokien Herritarren zerbitzu publikoetarako, bi-ziurtagiriak bikaintasun-maila kudeaketa-ereduaren arabera, EFQM ereduaren arabera, bai eta sei eta zazpi EVAM kristalezko zigiluak bikaintasunaren EFQM +: 300 eta + 500 EVAM +, 200 eta + 300 .
Ingurumena babesteko
Argi zuzendaritzan orokorrean eta Probintzia-Zuzendaritza, gure plan bateratuak bada, jarduteko protokoloak eta egiteko praktika errealak seperen erakundea ekologikoa.
Genero-berdintasuna
Jarraibideei jarraituz: estatuko administrazio orokorrak materia, ESTATUKO ENPLEGU ZERBITZU PUBLIKOA hartzen du bere jardueretan genero-berdintasuna, portu-pilotuaren aholkuen arabera, gizonen eta emakumeen arteko diskriminaziorik ezaren harremanak pertsonen SEPE, hartzaileak eskaintzen dituen zerbitzuak edo langile.
Aurrera 2011 barne-komunikazioa bultzatzen da berdintasunaren arloan intranet bidez bat sortu zen, norberaren atala berri eman da araudia eta emaitzak zabalduko Concilia Plana aplikatzeko.
Eskuragarritasuna errazteko neurriak gure zerbitzuak
ESTATUKO ENPLEGU ZERBITZU PUBLIKOA da, bere web edukiak kudeatzeko arduradun gisa eta bere egoitza elektronikoaren apartak eskaintzen, oinarritutako zerbitzuak irisgarritasun unibertsala; horri esker, minusbaliotasun-mota desberdinak dituzten pertsonak (ikuspegia, hitz egin, mugikortasuna, kognitiboa, etab.) eta bestelako mugak funtzionalak, doan, zerbitzu elektroniko eskatu gabe. hala ere, hardware edo softwarea, modu gardenean eta instalaziorik, hori guztia edozein lekutatik eta gailuan.
Horrela, argitaratutako edukiak Errege Dekretua betetzen dituzte 1112 / 2018 , 7 irailaren 2018 irisgarritasunari buruzko, web guneetan eta tresna mugikorrentzako aplikazioak, sektore publikoko esparrura ekartzen ditufn zuzentaraua espainiako ordenamendu juridikoan (EB) 2016 / 2102 , europako parlamentuarena eta kontseiluarena, 26 urriaren 2016 , webguneen irisgarritasunari buruzkoa eta-tresna mugikorrentzako aplikazioak sektore publikoko organismoen. Arau hauen arabera, orriak seperen bete beharko dute adostasun-maila UNE arauan ezarritako AA 301549 : 2019 irisgarritasun-jarraibideak jarraitzeko aukera ematen duen WebContent Accesibility Guidelines 2 . 1 (WCAG 2 . 1 ).
Du 87 % de nuestras oficinas están adaptadas con medidas físicas de accesibilidad, y se identifican en nuestra web con este símbolo.
Laneko segurtasuna eta osasuna
Legeria betez, laneko arriskuen prebentzioaren arloan, ESTATUKO ENPLEGU ZERBITZU PUBLIKOA, laneko segurtasun eta osasun-politikak garatzen, 36 m-ko gela guztietan dituen gaitasun dezi soria enpresa-jardueren koordinazioa eta beharrezko gainerako autonomia-erkidegoekin egindako eta parte hartzen, gaixotasunen prebentzioa, prestakuntza, lan planak, besteak beste, larrialdi-neurriak, osasuna zaintzea, etab. Hori guztia azaltzen da Laneko arriskuak prebenitzeko plana, intranetean argitaratu, eta sare batean bermatuta dagoen hiru Aurrezaintzako zerbitzu eta langile publikoak Izendatuak (plantilla betetzeko izendatutako pertsonak, jarduera jakin batzuk probintzia-esparruan prebentzio).
Kartaren ardura duen unitatea
La Unidad responsable de la Carta de Servicios es la encargada de velar por el cumplimiento de los compromisos contenidos en la misma y de impulsar las acciones de mejora que procedan.
Baliabideen zuzendariordetza nagusia eta antolaketa.
C/ Condesa de Venadito, 9 , 28027 - Madrid
Telefonoa: 91 585 98 88
Helbideak eta telefonoak
Guztietan sar zaitezke estatuko enplegu zerbitzu publikoaren helbideak eta telefonoak esteka honetan.
Zerbitzuen arauetan seperen
Enplegu-politika aktiboen araudia
Legegintzako Errege Dekretua 3 / 2015 , 23 de octubre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Empleo.
Lege Organikoa 5 / 2002 , 19 ekainaren, eta kualifikazioen eta lanbide heziketa.
Legea 43 / 2006 , 29 abenduarenhobetzeko, hazkundea eta enplegua hobetzekoa.
Legea 3 / 2012 , 6 uztailaren-, lan-merkatua erreformatzeko premiazko neurriei buruzkoa.
Ebazpena 7 abenduaren 2018 estatu idazkaritzaren, enplegu-, por la que se publica el Acuerdo del Consejo de Ministros de 7 de diciembre, por el que se aprueba el Plan de Choque por el Empleo Joven 2019 - 2021 .
Ebazpena 8 apirilaren 2019 estatu idazkaritzaren, enplegu-, por la que se publica el Acuerdo del Consejo de Ministros de 5 apirilaren 2019 , por el que se aprueba el Plan Reincorpora-t, Plan trienal para prevenir y reducir el Desempleo de Larga Duración 2019 - 2021 .
Legea 25 / 2015 , 28 uztailaren-, bigarren aukerako mekanismoarena, finantza-kargaren murrizketarena eta gizarte arloko bestelako neurriena.
Legea 30 / 2015 , 9 irailarenSistema arautzen duena, enplegurako lanbide-heziketaren lan-esparruan.
Legea 31 / 2015 , 9 irailarenaldatzen duena, eta buruzko arautegia eguneratzen eta autoenplegua sustatzeko neurriak hartzen dira eta lan autonomoa sustatzekoa eta.
Real Decreto-ley 4 / 2013 , 22 otsailaren, de medidas de apoyo al emprendedor y de estímulo del crecimiento y de la creación de empleo.
Errege Dekretua 16 / 2013 , 20 abenduarenneurri-kontratazioa sustatzea egonkorra eta langileen enplegagarritasuna hobetzea.
Legea 18 / 2014 , 15 urriaren-premiazko neurriak onartzeko, hazkuntza, lehiakortasuna eta eraginkortasuna.
Errege Dekretua 694 / 2017 , 3 uztailaren-, legea garatzen du. 30 / 2015 , 9 agindua, irailaren enplegurako lanbide-heziketaren Sistema arautzen du lan-munduan.
Errege Dekretua 1032 / 2017 , 15 abenduarenonartzen duena. enplegurako aktibatzeko espainiako Estrategia 2017 - 2020 .
Errege Dekretua 1796 / 2010 , 30 abenduaren, enplegu-agentziak arautzen dituena.
Legegintzako Errege Dekretua 1 / 2013 , 29 azaroaren-, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley General de derechos de las personas con discapacidad y de su inclusión social.
Errege Dekretua 1451 / 1983 , 11 maiatzarenlegean aurreikusitakoa betez, 13 / 1982 , 7 de abril, se regula el empleo selectivo y las medidas de fomento del empleo de los trabajadores minusválidos.
Indargabetua zati bat Real Decreto-ley 3 / 2012 , 10 otsailarenerreformatzeko premiazko neurriei buruzko lan-merkatuaren eta dagokionez, enpresa-kuoten hobarien indargabetua gizarte kontratatzen bada, ezintasunen bat duten langileak edo lan elkartuko kooperatibetan bazkide gisa, xedapen indargabetzaile bakarra 2 a) Lege-zk. 43 / 2006 , 29 PARAGRAFOA abenduaren\. 2006 \ 2338 .
Errege Dekretua 2273 / 1985 , 4 abenduaren, por el que se aprueba el Reglamento de los Centros Especiales de Empleo definidos en el artículolegea/,, apirilaren minusbaliatuak integratzeko.
Errege Dekretua 290 / 2004 , 20 otsailarenarautzen dituena, enplegu-enklabeak ezintasunen bat duten pertsonentzako enplegua sustatzeko neurri gisa. (Indargabetu egingo dira, eta erreferentzia, enpresen kuotak hobariak gizarte segurantzako xedapen indargabetzaile bakarra. 2 aurreko) legea 43 / 2006 , 29 abenduaren).
Errege Dekretua 870 / 2007 , 2 uztailaren-, por el que se regula el programa de empleo con apoyo como medida de fomento de empleo de personas con discapacidad en el mercado ordinario de trabajo.
Errege Dekretua 34 / 2005 , 8 apirilaren, por el que se regula el cumplimiento alternativo con carácter excepcional de la cuota de reserva en favor de trabajadores con discapacidad.
Errege Dekretua 1529 / 2012 , 8 azaroaren-, por el que se desarrolla el contrato para la formación y el aprendizaje y se establecen las bases de la formación profesional dual.
Errege Dekretua 7 / 2015 , 16 urtarrilaren, por el que se aprueba la Cartera Común de Servicios del Sistema Nacional de Empleo.
ESS/ 381 / 2018 , 10 apirilaren, por la que se aprueba la Guía técnica de referencia para el desarrollo de los protocolos de la Cartera Común de Servicios del Sistema Nacional de Empleo.
Esate Baterako, Bulego nazionala EURES España, koordinazioa araudia (EB) 2016 / 589 , europako parlamentuarena eta kontseiluarena, 13 apirilaren 2016 buruzkoa, europako sarea egin enplegu-zerbitzuak (EURES) sartzeko, langileak mugikortasun-zerbitzuak eta lan-merkatuen gehiago integratzea eta aldatzen dituen Erregelamenduak (EB) erregelamenduan xedatutako oinarriak 492 / 2011 eta (EB) erregelamenduan xedatutako oinarriak 1296 / 2013 Errege Dekretua, bai eta 207 / 2019 , 29 de marzo, por el que se regula el sistema nacional de admisión de miembros y socios de la Red EURES en España.
ITZULPEN-agindua/ 369 / 2019 , 28 martxoarenerregistroa arautzen duena, estatuko prestakuntza erakundeen lanbide-heziketaren sistemaren lan-arloko enplegurako, baita prozesu orokorrak egiaztapena eta erregistroa egiteko prestakuntza-erakundeak prestakuntza espezialitateak emateko katalogoan sartutako Prestakuntza-Espezialitateak.
ITZULPEN-agindua/ 283 / 2019 , 12 martxoaren, prestakuntza espezialitateen katalogoa arautzen duen esparruan, lan-arloko enplegurako lanbide-heziketaren sistema.
Kotizaziopeko prestazioen araudia eta laguntza
Título III del Texto Refundido de la Ley General de la Seguridad Social, aprobado por Legegintzako Errege Dekretua 8 / 2015 , 30 urriaren-.
Errege Dekretua 625 / 1985 , 2 apirilaren, legea garatzen du. 31 / 1984 , 2 langabezia-babes abuztuaren.
Real Decreto-ley 28 / 2018 , 28 abenduaren 2018 balioa eguneratzeko, pentsio publikoen eta gizarte-arloko beste premiazko neurri batzuei buruzkoa, lanari eta erabilera.
Azken xedapenetako berrogeita. Legea 6 / 2018 , 3 uztailaren-, estatuko aurrekontu orokorrei buruzkoa 2018 Testu bategina aldatzea. gizarte segurantzaren lege orokorraren bidez onartu zen) Legegintzako Errege Dekretua 8 / 2015 , 30 urriaren-Langabezia-Subsidioa. aparteko.
Errege Dekretua 950 / 2018 , 27 uztailaren-Errege Dekretua aldatzen duena. 625 / 1985 , 2 , apirilaren legea garatzen du. 31 / 1984 , 2 langabezia-babesa, abuztuaren.
Real Decreto-ley 4 / 2008 , 19 irailarenordaintzeari buruzko, aurretiaz, metatutako kotizaziopeko langabezia-prestazioa a langile atzerritarrak ez duten komunitate borondatez retornen euren jatorrizko.
Errege Dekretua 1369 / 2006 , 24 azaroaren-arautzen duena, gizarteratze errenta aktiboaren programan premia bereziak dituzten langabeendako ekonomia eta lana aurkitzeko zailtasunak.
Errege Dekretua 5 / 1997 , 10 urtarrilaren, por el que se regula el subsidio por desempleo a favor de los trabajadores eventuales incluidos en el Régimen Especial Agrario de la Seguridad Social.
Errege Dekretua 426 / 2003 , 11 apirilaren, por el que se regula la renta agraria para los trabajadores eventuales incluidos en el Régimen Especial Agrario de la Seguridad Social residentes en las Comunidades Autónomas deeta.
Legea 28 / 2011 , 22 irailaren, eta gizarte segurantzaren nekazaritzako araubide berezia, Gizarte segurantzaren araubide orokorra.
Xedapen iragankorra 4 ª.Legea 45 / 2002 , 12 abenduarenerreformatzeko premiazko neurriei buruzko langabezi-babes sistema etengabe hobetzea eta lana aurkitzeko aukera gehiago izan dezaten.
Diru-laguntzen arautegia
Legea 38 / 2003 , 17 azaroaren-, Dirulaguntzei buruzkoa.
Errege Dekretua 887 / 2006 , 21 de julio, por el que legearen araudia onartzen 38 / 2003 , 17 orokorra, azaroaren Diru-laguntzak.
Real Decreto-ley 1 / 2011 , 11 otsailarenpresako neurriak zehazteari buruzkoa trantsizioa sustatzeko enplegu egonkorra eta lanbide-prestakuntza langabetuei.
ITZULPEN-agindua/ 379 / 2019 , 28 martxoaren, onesten dituen diru-laguntzak emateko oinarri arautzaileak, estatuko enplegu zerbitzu publikoak, prestakuntzarako planak finantzatzeko, estatu-eremukoak, zuzendutako garatzeko gaitasuna dagokionez gizarte-elkarrizketa eta negoziazio kolektiboa.
ITZULPEN-agindua/ 368 / 2019 , 28 martxoarenErrege Dekretua garatzen duena 694 / 2017 , 3 , uztailaren legea garatzen du. 30 / 2015 , 9 agindua, irailaren lanbide-heziketaren Sistema arautzen duen lan-arloko enplegurako prestakuntza-eskaintza, eskumena duten administrazioek eta horien finantziazioa, eta oinarri arautzaileak ezarri hura finantzatzeko diru-laguntza publikoak emateko.
Administrazio-Araudia, oro har, eta Administrazio Elektronikoa bereziki
ERREGELAMENDUA (EB) 2016 / 679 Europako parlamentuaren eta kontseiluaren 27 apirilaren 2016 pertsona fisikoen babesari buruzkoa tratamenduari dagokionez, datu pertsonalak eman beharreko datuak eta indargabetzen duena 95 / 46 /EE (datuak babesteko araudi orokorra).
Lege Organikoa 3 / 2018 , 5 abenduarendatu pertsonalak babesteko, eta eskubideen bermea digitalak.
Lege Organikoa 3 / 2007 , 22 martxoaren, emakumeen eta gizonen berdintasun eragingarriarena.
Legea 39 / 2015 , 1 urriaren-, Herri-administrazioen administrazio prozedura erkidearena.
Legea 40 / 2015 , 1 urriaren-, sektore publikoaren araubide juridikoarena.
Legea 11 / 2007 , 22 ekainaren, herritarrek zerbitzu publikoetan sarbide elektronikoa izateari buruzkoa.
Legearen bidez indargabetzen araua 39 / 2015 , 1 administrazio prozedura erkideari buruzko legea, urriaren herri administrazioen indarge Araua da, eta ondorioak 2 urriaren 2016 , xedapen indargabetzaile bakarra. 2 .b) legea 39 / 2015 , 1 urriaren-.
Hala ere, harik eta xedatutakoarekin bat, azken xedapenetako zazpigarrena, 2.1. artikuluan ezarritakoarekin bat etorriz emandako 6 Real Decreto-ley 11 / 2018 , 31 BOE-A- abuztuaren. erref. 2018 - 12131 ahalordetzeen erregistro elektronikoari, ondorio aurreikuspenak, erregistro elektronikoa, sarbide-puntu orokor elektronikoari eta artxibo elektroniko bakarra izango da, eta biharamunean jarriko da indarrean 2 urriaren 2020 , se mantendrán en vigor los artículos relativos a las materias mencionadas.
Errege Dekretua 208 / 1996 , 9 otsailaren, por el que se regulan los servicios de información administrativa y atención al ciudadano.
Errege Dekretua 951 / 2005 , 29 uztailaren-esparru orokorra ezartzen duen kalitatea hobetzeko estatuko administrazio orokorra.
Legea 19 / 2013 , 9 abenduarengardentasunari, informazio publikoa eskuratzeari eta gobernu onari buruzkoa.
Errege Dekretua 1671 / 2009 legea garatzeko, 11 / 2007 herritarrek zerbitzu publikoetan sarbide elektronikoa izateari buruzkoa.
Legearen bidez indargabetzen araua 39 / 2015 , 1 Administrazio Prozedura Erkidearen legea, urriaren administrazio publikoetan.
Hala ere, harik eta xedatutakoarekin bat, azken xedapenetako zazpigarrena, 2.1. artikuluan ezarritakoarekin bat etorriz emandako 6 Real Decreto-ley 11 / 2018 , 31 ondorio aurreikuspenak, abuztuaren erregistro elektronikoari, ahalordetzeen erregistro elektronikoa, sarbide-puntu orokor elektronikoari eta artxibo elektroniko bakarra izango da, eta biharamunean jarriko da indarrean 2 urriaren 2020 , se mantendrán en vigor los artículos relativos a las materias mencionadas.
Errege Dekretua 1720 / 2007 , 21 abenduaren, por el que se aprueba el Reglamento de desarrollo de la Ley Orgánica/,datu pertsonalak babesteko abenduaren pertsonalak.
Errege Dekretua 3 / 2010 - 8 urtarrilarenarautzen duen administrazio elektronikoaren esparruan segurtasun eskema nazionala.
Errege Dekretua 4 / 2010 - 8 urtarrilarenarautzen duen administrazio elektronikoaren esparruan elkarreragingarritasun eskema nazionala.
TAS Agindua/ 3261 / 2006 , 19 urriaren-araupetzen duena edukiaren komunikazio enpresa egiaztagiriaren buruzko datuak eta beste jarduera eta langileen laneko eta baliabide telematikoak erabiltzeko baimena ematea eta hura zerrenda.
TIN/agindua 790 / 2010 , 24 martxoarenarautzen duena enpresek bidaltzea datuak enpresaren ziurtagiria, estatuko enplegu zerbitzu publikoari bitarteko elektronikoen bidez egitea.
ESS/ 1490 / 2013 , 29 uztailaren-, por la que se regula el Tablón Edictal del Servicio Público de Empleo Estatal y se crea el fichero de datos de carácter personal del Tablón Edictal.
Ebazpena 16 martxoaren 2010 estatuko enplegu zerbitzu publikoaren,, erakundearen erregistro elektronikoa arautzen duena.
Legegintzako Errege Dekretua 8 / 2015 , 30 urriaren-, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley General de la Seguridad Social, artículoseta.
Normativa aprobada con ocasión de la situación generada por la pandemia COVID-
Real Decreto-ley 7 / 2020 , 12 martxoaren, por el que se adoptan medidas urgentes para responder al impacto económico del COVID-.
Real Decreto-ley 8 / 2020 , 17 martxoaren, de medidas urgentes extraordinarias para hacer frente al impacto económico y social del COVID-.
Real Decreto-ley 9 / 2020 , 27 martxoaren, neurriak onartzekoa osagarriak, lan-eremuan COVID- eragindako kalteei aurre egiteko 19 .
Real Decreto-ley 11 / 2020 , 31 martxoaren, por el que se adoptan medidas urgentes complementarias en el ámbito social y económico para hacer frente al COVID-.
Real Decreto-ley 13 / 2020 , 7 apirilaren, por el que se adoptan determinadas medidas urgentes en materia de empleo agrario.
Real Decreto-ley 15 / 2020 , 21 apirilaren, de medidas urgentes complementarias para apoyar la economía y el empleo.
Real Decreto-ley 17 / 2020 , 5 maiatzaren, por el que se aprueban medidas de apoyo al sector cultural y de carácter tributario para hacer frente al impacto económico y social del COVID-.
Real Decreto-ley 18 / 2020 , 12 maiatzarengizarte-neurriak, enpleguaren defentsa.
Real Decreto-ley 19 / 2020 , 26 maiatzaren, por el que se adoptan medidas complementarias en materia agraria, científica, económica, de empleo y Seguridad Social y tributarias para paliar los efectos del COVID-.
Real Decreto-ley 24 / 2020 , 26 ekainarenneurri sozial, enplegu eta lan autonomoa eta babes berriro aktibatuz industria-sektorearen lehiakortasuna.
Real Decreto-ley 25 / 2020 , 3 uztailaren-ekonomia indartzean laguntzeko premiazko neurriei buruzkoa, eta enplegua direla.
Real Decreto-ley 30 / 2020 , 29 irailarengizarte-neurriak, enpleguaren defentsa.
Real Decreto-ley 32 / 2020 , 3 azaroaren-onartzen dituen neurri sozial osagarriak langabezia-babesa eta kultura-sektoreari laguntzeko.
Real Decreto-ley 35 / 2020 , 22 abenduaren, de medidas urgentes de apoyo al sector turístico, la hostelería y el comercio y en materia tributaria.
Real Decreto-ley 36 / 2020 , 30 abenduarenpremiazko neurriak hartzea onesten da, administrazioa eraberritzeko publikoa eta berreskuratzeko plana gauzatzeko, eraldatu eta Erresilientzia.