Traducción automática
El presente sitio Web está traducido a varias lenguas españolas oficiales en sus respectivos territorios, de conformidad con lo establecido en el artículo 3 de la Constitución Española de 1978 y sus Estatutos de Autonomía.
Las lenguas son el catalán, el euskera, gallego, valenciano, inglés y francés. Se advierte que, con carácter general, puede existir un desfase entre la versión en castellano y en las otras lenguas, derivado del proceso de traducción a las mismas.
Informació del SEPE a Melilla
Orientació

Programa d'Orientació professional per a l'ocupació i autoocupació 2024
Convocatòries de formació a la Ciutat Autònoma de Melilla.
Programa de projectes integrals d'ocupació (articles 24 - 28 RD 818 / 2021 )
Convocatòries de formació a la Ciutat Autònoma de Melilla.
Empreses

Subvenció contractació indefinida Ceuta i Melilla (RD 660 / 2023 , de 18 de juliol)
Convocatòries de formació a la Ciutat Autònoma de Melilla.
Planes d'Ocupació

Pla d'Ocupació 3 º sector (ONG) 2024
Convocatòries de formació a la Ciutat Autònoma de Melilla.
Pla d'Ocupació 3 º sector (ONG) 2023
Convocatòries de formació a la Ciutat Autònoma de Melilla.
Pla d'Ocupació CAM 2023
Convocatòries de formació a la Ciutat Autònoma de Melilla.
Pla d'Ocupació DG 2023
Convocatòries de formació a la Ciutat Autònoma de Melilla.
Pla d'Ocupació DG 2023
Convocatòries de formació a la Ciutat Autònoma de Melilla.
Formació per a l'ocupació en l'àmbit laboral a Melilla

Inscripció d'entitats.
Inscripció d'entitats en modalitat presencial
Convocatòries 2025
Convocatòries de formació a la Ciutat Autònoma de Melilla.
Històrics de Convocatòries
Informació sobre convocatòries passades.
Programes Experienciales d'Ocupació i Formació (ant. Escoles Taller i Taller d'Ocupació)

Convocatòria 2024
Convocatòria de programes experienciales d'ocupació i formació.
Històric de convocatòries
Informació sobre convocatòries passades.
Programes MRR components 23 .I 2 . Suport a dones en l'àmbit rural i urbà

Programes MRR component 23 .I 2
Suport a dones en l'àmbit rural i urbà
Planes d'Ocupació de la Delegació del Govern. Selecció de Candidats
- Llistat d'ocupacions PDF: 686 KB
- Modificació dels criteris de selecció dels candidats PDF: 168 KB
- Criteri de selecció de candidats PDF: 228 KB
- Document d'Al·legacions PDF: 84 KB
Llistes DEFINITIVES de substitució per vacant o renúncia. Planes d'Ocupació Delegació del Govern
- 07/08/2023 - Llistat definitiu de substitucions de les ocupacions: paleta, prefectura equipo d'obra, tècnic en Ed. Infantil, Maestro/a de Primària, Auxiliar Enfermeria, Infermeres/us (NOU) PDF: 417 KB
- 19/06/2023 - Llistat Definitiu de substitucions publicades el 14/06/2023 PDF: 309 KB
- 02/06/2023 - Llistat Definitiu del llistat de substitucions publicades el 22/05/2023 PDF: 424 KB
- 02/05/2023 - Correcció d'errors de llistes definitives de substitució publicades el 19/04/2023 PDF: 185 KB
- 26/04/2023 - Comunicació horari i data de presentació (IMPORTANT) PDF: 494 KB
- 26/04/2023 - Llistat definitiu de substitucions del llistat de 19/04/2023 PDF: 455 KB
- 25/04/2023 - Correcció d'errors resolució definitiva de 24/04/2023 PDF: 174 KB
- 24/04/2023 - Comunicació horari i data presentació de documentació PDF: 68 KB
- 24/04/2023 - Llistat Definitiu del llistat de substitucions publicades el 12/04/2023 PDF: 455 KB
- 19/04/2023 - Correcció d'errors de llista definitives de suplents ocupació Auxiliar de Conservació en Llengua Anglesa PDF: 232 KB
- 17/04/2023 - Comunicació d'horari i data presentació documentació PDF: 109 KB
- 17/04/2023 - Llistat Definitiu del llistat de substitucions publicat el 05/04/2023 PDF: 548 KB
- 13/04/2023 - Comunicació de presentació PDF: 478 KB
- 13/04/2023 - Llistat Definitiu del llistat de substitucions publicat el 31/03/2023 PDF: 708 KB
- 22/03/2023 - Llistat Definitiu de substitucions de dues ocupacions PDF: 328 KB
Llistes PROVISIONALS de substitució per vacant o renúncia. Planes d'ocupació Delegació del Govern
- 31 / 07 / 23 Llistat provisional de substitucions de les ocupacions: Paleta, Prefectura d'Equip d'Obra, Tècnic Superior en Educació Infantil, Maestro/a de Primària, Auxiliar d'Infermeria, Infermeres/us. (NOU) PDF: 389 KB
- 14 / 06 / 23 - Llistat provisional de substitucions de l'ocupació: Tècnic superior administratiu, en general (NOU) PDF: 309 KB
- 22/05/2023 - Listado Provisional de sustituciones de las ocupaciones: Mozo de carga, enfermeros de cuidados generales, educador social, limpiadores (NUEVO) PDF: 410 KB
- 19/04/2023 - Llistat Provisional de substitucions de les ocupacions: celador, neteja i ordenança PDF: 475 KB
- 12/04/2023 - Llistat Provisional de substitucions de diverses ocupacions PDF: 438 KB
- 05/04/2023 - Llistat Provisional de substitucions de diverses ocupacions PDF: 526 KB
- 31/03/2023 - Llistat Provisonal de substitucions d'onze ocupacions PDF: 689 KB
- 15/03/2023 - Llistat Provisional de substitucions de dues ocupacions PDF: 327 KB
Llistes Provisionals Delegació del Govern
- Nota Aclaridora: Presentació de documentació en el període d'al·legacions PDF: 76 KB
- 24/01/2023 - Ofertes d'Ocupació d'ocupacions amb contingent de Discapacitat PDF: 1 MB
- 11/01/2023 - Ofertes d'Ocupació d'ocupacions sense contingent de Discapacitat PDF: 476 KB
- 21/12/2022 - Ofereix Equip de Prevenció PDF: 384 KB
Llistes Definitives Delegació del Govern
- 22/03/2023 - Correcció d'errors de llista definitiva de l'ocupació infermeria de cures (NOU) PDF: 222 KB
- 17/02/2023 - Comunicació de Presentació Planes d'Ocupació (IMPORTANT!) PDF: 500 KB
- 28 / 12 / 22 - Informació aportada per la Delegació del Govern, sobre el lloc i documentació a presentar pels candidats PDF: 102 KB
- 01/03/2023 - Correcció d'errors causa de denegació en Llistes Definitives ofertes d'ocupació d'ocupacions amb contingent de Discapacitat (NOU) PDF: 142 KB
- 20/02/2023 - Correcció d'errors de les Llistes Definitives Ofertes d'Ocupació d'ocupacions amb contingent de Discapacitat PDF: 232 KB
- 17/02/2023 - Llistes Definitives Ofertes d'ocupació d'ocupacions amb contingent de Discapacitat PDF: 1 MB
- 06/02/2023 - Correcció d'errors llesta definitiva ofertes d'ocupació sense contingent de discapacitat PDF: 227 KB
- 01/02/2023 - Llistes Definitives Ofertes d'ocupació d'ocupacions sense contingent de discapacitat PDF: 565 KB
- 28 / 12 / 22 - Ofereix Equip de Prevenció PDF: 346 KB
Planes d'Ocupació CAM. Selecció de candidats
- Criteris de selecció de candidats PDF: 110 KB
- Document d'Al·legacions PDF: 88 KB
Llistes provisionals CAM
- 27 / 12 / 22 - Ofertes Diverses II PDF: 1007 KB
- 14 / 12 / 22 - Ofertes Vàries PDF: 713 KB
- 12 / 12 / 22 - Ofereix Equip de Prevenció PDF: 344 KB
- 12 / 12 / 22 - Ofereix Equip de Coordinació PDF: 343 KB
Llistes definitives CAM
- 30 / 12 / 22 - Informació de la modificació comunicada per la CAM sobre el lloc i dates de presentació, de totes les ocupacions excepte l'equip de prevenció i coordinació PDF: 145 KB
- 05/01/2023 – Llistes definitives de les Ofertes publicades el 27/12/2022 . PDF: 1 MB
- 23/12/2022 - Llistes definitives d'Ofertes diverses publicades el 14/12/2022 PDF: 786 KB
- 19/12/2022 - Informació aportada per la CAM, sobre el lloc i data de presentació, així com documentació necessària per a la contractació dels equips de coordinació i prevenció PDF: 110 KB
- 19/12/2022 - Ofereix Equip de Coordinació i Prevenció PDF: 457 KB
11/05/2023 - PROJECTE MMR
PERSONES
Persones seleccionades per participar en un projecte integrat d'inserció laboral a través d'itineraris individualitzats i personalitzats per al programa "Recolzo a Dones en l'àmbit rural i urbà" dins de la inversió 2 del component 23 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
Lloc de presentació: CEME (plaça 1 º de maig s/n)
Data de Presentació:En el termini de 15 dies a partir del de 17 maig de 2023 .
Hores de Presentació: De 9 00 . a 14 00 . hores.
19/04/2023 - PROJECTE MMR
PERSONES
Les persones indicades a continuació han estat seleccionades per participar en un projecte integrat d'inserció laboral a través d'itineraris individualitzats i personalitzats per al programa “Nous projectes territorials per al reequilibri i l'equitat col·lectius vulnerables” dins de la inversió 4 del component 23 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
Lugar de presentación: GESTLABOR HOSTELERÍA SL - C/ Cándido Lobera, 2 , 1 º B
Dates i hores de Presentació:
- 27 D'ABRIL DE 2023 1 : º GRUP del N.º 1 al 15 . Sessió d'informació i sensibilització. Hora: 09 : 30 a 11 : 30
- 27 D'ABRIL DE 2023 2 : º GRUP del N.º 16 al 25 . Sessió d'informació i sensibilització. Hora: 11 : 30 a 13 : 30
- 28 D'ABRIL DE 2023 3 : º GRUP del N.º 26 al 40 . Sessió d'informació i sensibilització. Hora: 09 : 30 a 11 : 30
- 28 D'ABRIL DE 2023 4 : º GRUP del N.º 41 al 50 . Sessió d'informació i sensibilització. Hora: 11 : 30 a 13 : 30
10 / 04 / 203 PROJECTE MRR
PERSONES
Persones seleccionades per participar en un projecte integrat d'inserció laboral a través d'itineraris individualitzats i personalitzats per al programa “Recolzo a Dones en l'àmbit rural i urbà” dins de la inversió 2 del component 23 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
Lloc de presentació: CEME (plaça 1 º de maig s/n)
Data de Presentació: A partir del d'abril 13 de 2023 .
Hores de Presentació: De 9 00 : h a 14 00 : hores.
24/03/2023 PROJECTE MRR
PERSONES
Selecció de persones per participar en un projecte integrat d'inserció laboral a través d'itineraris individualitzats i personalitzats per al programa “Nous projectes territorials per al reequilibri i l'equitat col·lectius vulnerables” dins de la inversió 4 del component 23 del Pla de recuperació, Transformació i Resiliència,
Lugar de presentación: Gestlabor Hostelería SL - C/ Cándido Lobera, 2 , 1 ºB
Data de Presentació:
27 DE MARÇ: 1 º GRUP del N.º 1 al 15 . SESSIÓ D'INFORMACIÓ I SENSIBILITZACIÓ. Hora: 09 : 00 a 11 00 : .
28 DE MARÇ: 2 º GRUP del N.º 16 al 30 . SESSIÓ D'INFORMACIÓ I SENSIBILITZACIÓ. Hora: 09 : 00 a 11 00 : .
Hores de Presentació: De 9 00 : h a 11 00 : hores.
15/03/2023 PROJECTE MRR
PERSONES
Persones seleccionades per participar en un projecte integrat d'inserció laboral a través d'itineraris individualitzats i personalitzats per al programa “Recolzo a Dones en l'àmbit rural i urbà” dins de la inversió 2 del component 23 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
Lloc de presentació:CEME (plaça 1 º de maig s/n)
Data de Presentació: En el termini de 15 dies a partir del de 17 març de 2023 .
Hores de Presentació: De 9 00 . a 14 00 . hores.
ORIENTACIÓ PROFESSIONAL PER A l'OCUPACIÓ I ASSISTÈNCIA PER A l'AUTOOCUPACIÓ. (OPEA)
01/03/2023 PROPOSTA PROVISIONAL DE CONCESSIÓ DE SUBVENCIONS 2023 PER A la REALITZACIÓ D'ACCIONS D'ORIENTACIÓ PROFESSIONAL PER A l'OCUPACIÓ I ASSISTÈNCIA PER A l'AUTOOCUPACIÓ A ENTITATS COL·LABORADORES SENSE ÀNIM DE LUCRE
Es publica la proposta provisional de les entitats que han realitzat la sol·licitud en relació a la Resolució de 29 de desembre 2022 del Servei Públic d'Ocupació Estatal, per la qual s'aprova per procediment de tràmit anticipat, la convocatòria de subvencions en règim deconcurrencia competitiva, per a la realització d'accions d'orientació professional per a l'ocupació i assistència per a l'autoocupació, a entitats col·laboradores sense ànim de lucre per a l'any 2023 al territori de Melilla.
Accés als documents:
21/02/2023 - PROJECTE MRR
PERSONES
Persones seleccionades per participar en un projecte integrat d'inserció laboral a través d'itineraris individualitzats i personalitzats per al programa “Recolzo a Dones en l'àmbit rural i urbà” dins de la inversió 2 del component 23 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
- Lloc de presentació: CEME (Plaça 1 º de maig s/n)
- Dates de presentació: En el termini de 15 dies a partir de la present publicació
- Hores de presentació:de 09 00 : h a 14 hores
02/01/2023 - PROJECTE MRR
PERSONES
Les persones indicades a continuació han estat seleccionades per participar en un projecte integrat d'inserció laboral a través d'itineraris individualitzats i personalitzats per al programa “Nous projectes territorials per al reequilibri i l'equitat col·lectius vulnerables” dins de la inversió 4 del component 23 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
- Lloc de presentació: ACADÈMIA SOCE .C/ Comandante García Morato, 17
- Dates de Presentació:
- Setmana de l'a 2 el de 5 gener 2023 : 1 º GRUP del Nº 1 al 20 . Hora 09 : 00 h a 13 00 : h
- Setmana de el 9 a el 13 de gener 2023 : 2 º GRUP del Nº 21 al 40 . Hora 09 : 00 h a 13 00 : h
- Setmana de el 16 a el 20 de gener 2023 : 3 º GRUP del Nº 41 al 60 . Hora 09 : 00 h a 13 00 : h
22/12/2022 - PROJECTE MRR
PERSONES
Les persones indicades a continuació han estat seleccionades per participar en un projecte integrat d'inserció laboral a través d'itineraris individualitzats i personalitzats per al programa “Nous projectes territorials per al reequilibri i l'equitat col·lectius vulnerables” dins de la inversió 4 del component 23 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
D'ALEPH INICIATIVA I ORGANITZACIÓ, SL:
- Lloc de presentació:D’ALEPH INICIATIVA I ORGANITZACIÓ, S. a. Av. de la Democràcia, 15 - Sota Esq.
- Dates de Presentació: 28 DE DESEMBRE. Hora: 11 a 12 i de 16 17 a h.
INGEUS, SL:
- Lloc de presentació:INGEUS, SL – Av. De la Democràcia, 15 – Sota Esq.
- Dates de Presentació: 27 DE DESEMBRE. Hora: 11 a 12 i de 16 17 a h.
19/12/2022 - PROJECTE MMR
PERSONES
Selecció de persones per participar en un projecte integrat d'inserció laboral a través d'itineraris individualitzats i personalitzats per al programa “Nous projectes territorials per al reequilibri i l'equitat col·lectius vulnerables” dins de la inversió 4 del component 23 del Pla de recuperació, Transformació i Resiliència,
Lugar de presentación:Academia SOCE - C/ Comandante García Morato, 17
Data de Presentació: 21 de desembre: hora: 09 : 00 h a 13 00 : h
15/12/2022 - CANVI DE LES OCUPACIONS PELS PLANES D'OCUPACIÓ DE LA DELEGACIÓ DEL GOVERN.
Com realitzar el canvi de les ocupacions registrades prèviament en el SEPE.
Per canviar les ocupacions, si té cl@ve o signatura electrònica, ho pot fer des de la seva casa seguint el manual "CANVIAR OCUPACIONS", que pot descarregar-se punxant aquí.
Si necessita ajuda per canviar les ocupacions pot acudir als Punts de Suport Digital de les oficines del SEPE, sol·licitant torn.
Pots consultar les ocupacionsaquí.
07/12/2022 - ELECCIÓ DE LES OCUPACIONS DELS PLANES D'OCUPACIÓ DE LA CAM
Canvi en les ocupacions registrades en el SEPE per optar als llocs del Pla d'Ocupació de la CAM.
S'obre el termini per possibilitar que els demandants d'ocupació optin per les ocupacions que es recullen en les ofertes d'ocupació de la CAM, per donar compliment al recollit en el punt Dotzè de la Resolució del de 14 setembre del 2022 .
El Termini per canviar les ocupacions sol·licitades: Des del 7 dijous fins al 11 diumenge de desembre.
Com sol·licitar el canvi en les ocupacions:
1 . Per canviar les ocupacions, si té cl@ve o signatura electrònica, ho pot fer des de la seva casa seguint el manual “CANVIAR OCUPACIONS” que pot descarregar-se punxant aquí.
Si necessita ajuda, per canviar les ocupacions pot acudir als Punts de Suport Digital de les oficines del SEPE.
2 . Per triar l'ordre de preferència ha d'envíar un correu a la bústia dp 52 planescam@sepe.esindicant el seu nom i DNI, rebrà un correu amb l'enllaç del qüestionari que ha d'emplenar.
• Es podran sol·licitar 6 ocupacions, entre les quals s'ofereixen en el Pla d'Ocupació. S'ordenaran per ordre de preferència de l'a 1 el 6 , donant 1 l'a l'ocupació per la qual s'està més interessat i 6 a la qual menys li interessa.
• Haurà de complir el requisit de titulació que s'exigeix per a l'ocupació que es triï.
A la persona que pugui ser seleccionada en diverses ocupacions, per complir els requisits establerts en cada oferta, se li assignarà l'ocupació en l'ordre de preferència triat. De no realitzar canvis en les ocupacions, se li assignarà l'ocupació que aparegui en primer lloc en les ocupacions en les quals al seu moment es va inscriure.
Pots consultar les ocupacions aquí.
Documents
NO SERÀ NECESSARI APORTAR el DNI, padró o titulacions universitàries o no universitàries, perquè el SEPE, en aplicació de l'article 28 . 2 de la Llei 39 / 2015 , de 1 de octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, els consultarà per mitjans electrònics, excepte en els següents casos:
A. Quan en el qüestionari s'assenyali que s'oposen al fet que el SEPE consulti a altres administracions. Hauran d'enviar pel correu dp 52 planescam@sepe.es, la documentació anterior.
En aquest cas és necessari aportar la documentació acreditativa que s'assenyala en el qüestionari i s'indica a dalt. Haurà d'escriure en el correu el seu nom, DNI i la frase “adjunt el meu DNI, padró actualitzat i títols universitaris i/o no universitaris dels estudis realitzats”, adjuntarà en pdf els documents.
B. Quan les titulacions universitàries i/o no universitàries que es tinguin siguin anteriors a l'any 1992 . Es lliuraran també en el correu dp 52 planescam@sepe.es. Haurà d'escriure en el correu el seu nom, DNI i la frase “adjunt els meus títols anteriors a l'any 1992 ”. Adjuntarà un pdf amb els títols que li serveixin per accedir a les ocupacions que li interessen.
C. Quan l'ocupació que li interessi requereix carnet de conducció que no han estat lliurats en el SEPE. S'escriurà al correu dp 52 planescam@sepe.es, el següent text “adjunt en pdf els permisos de conduir que necessito per a l'ocupació que m'interessa”, a més posarà el seu nom, cognoms i DNI, com a arxius adjunts, no oblidi afegir la còpia del document que necessita lliurar.
07/12/2022 - PLANES D'OCUPACIÓ CAM
Publicació de les ocupacions que es demanden en el Pla d'Ocupació de la Ciutat Autònoma de Melilla.
En compliment de l'establert en el punt Dotzè de la resolució de 14 de setembre del del 2022 Servei Públic d'Ocupació Estatal a Melilla, per la qual s'aprova la convocatòria, en règim de concurrència competitiva, per a la concessió de subvencions en l'àmbit de la col·laboració amb les corporacions locals per a la contractació de treballadors aturats en la realització d'obres i serveis d'interès general i social al territori de la ciutat autònoma de melilla per a l'exercici 2022 , una vegada rebudes les ofertes d'ocupació per cobrir els llocs de treball dins del denominat “pla d'ocupació de la Ciutat Autònoma de Melilla. Programació 2022 ”, es publiquen les ocupacions ofertes, amb indicació del codi i nom de l'ocupació, nombre de llocs que s'ofereixen i titulació exigida per poder accedir a cadascun d'ells. Pot consultar-les descarregant EL LLISTAT D'OCUPACIONS PLANES D'OCUPACIÓ 2022 .
02/12/2022 - PROJECTE MMR
PERSONES
Selecció de persones per participar en un projecte integrat d'inserció laboral a través d'itineraris individualitzats i personalitzats per al programa “Nous projectes territorials per al reequilibri i l'equitat col·lectius vulnerables” dins de la inversió 4 del component 23 del Pla de recuperació, Transformació i Resiliència,
Lugar de presentación:Gestlabor Hostelería SL - C/ Cándido Lobera, 2 , 1 ºB.
Data de Presentació:
12 de diciembre: 1 º Grupo del N.º 1 al 15 . Sesión de información y sensibilización. Hora: 09 : 30 a 11 : 30
13 de diciembre: 2 º Grupo del N.º 16 al 30 . Sesión de información y sensibilización. Hora: 09 : 30 a 11 : 30
14 de desembre: 3 º Grup del N.º 31 al 45 . Sessió d'informació i sensibilització. Hora: 09 : 30 a 11 : 30
15 de desembre: 4 º Grup del N.º 46 al 60 . Sessió d'informació i sensibilització. Hora: 09 : 30 a 11 : 30
DATA: 24/11/2022 PERSONES TERMINI PER SOL·LICITAR PARTICIPAR EN ELS CURSOS DE FORMACIÓ DEL 2022 SUBVENCIONATS PEL SEPE DE MELILLA.
El Termini de presentacióde les sol·licituds finalitzarà el 27 diumenge de novembre ( 22 : 00 hores).
Participació en els cursos de Formació.Per poder participar en els cursos de formació, els aturats que estiguin interessats, hauran d'escriure, utilitzant un correu personal, a la bústia dp 52 cursosformacionmelilla 2022 @sepe.es, indicant en l'ASSUMPTE: “CURSOS DE FORMACIÓ” i en el cos del correu, el seu nom i cognoms, DNI/NIE i la frase "vull participar en els cursos de formació de l'any 2022 ".
Rebran un correu de contestació en el qual s'indicarà l'accés a un qüestionari que hauran d'emplenar. A més d'emplenar el qüestionari, les persones interessades, hauran de respondre, al correu rebut, afegint, els arxius corresponents a la còpia del DNI i de la certificació acadèmica, necessària per poder accedir al curs de formació del seu interès.
No podran participar en la selecció les persones aturades que no compleixin els requisits acadèmics que s'indiquen en cadascun dels cursos o que no hagin sol·licitat participar en aquesta convocatòria.
CURSOS DE FORMACIÓN APROBADOS:
FAMÍLIA PROFESSIONAL: COMERÇ I MÀRQUETING | ||||
CODI | NOM | NIVELL | PLACES | REQUISITS |
COMT 07 | GESTIÓ BÀSICA D'ALMACEN | 2 | 15 | • Títol d'Educació Secundària Obligatòria (ESO) o nivell equivalent a efectes acadèmics o professionals. Certificat de professionalitat nivell 1 de comerç. |
COML 03 | LOGÍSTICA INTEGRAL | 3 | 15 | • Titulación en Bachiller, formación profesional de grado superior o equivalente. Conocimientos informáticos a nivel de usuario. |
COMT 02 | GESTIÓ DEL PUNT DE VENDA DE MODA | 2 | 30 | • Títol d'Educació Secundària Obligatòria (ESO) o nivell equivalent a efectes acadèmics o professionals. Quan l'aspirant al curs no posseeixi el nivell acadèmic indicat demostrarà coneixements suficients a través d'una prova d'accés |
FAMÍLIA PROFESSIONAL: INFORMÀTICA I COMUNICACIONS | ||||
CODI | NOM | NIVELL | PLACES | REQUISITS |
IFTC 36 | EXCEL AVANÇAT | 2 | 15 | • Graduat escolar, ESO o equivalent. Coneixements ofimàtics |
IFTC 37 | EINES WEB 2 . 0 | 2 | 30 | • Graduat escolar, ESO o equivalent. Coneixements d'informàtica i ofimàtics. |
IFCI 17 | TÈCNIC EN PROGRAMARI OFIMÀTIC | 3 | 45 | • Ciclo formativo de grado superior o FP-II (preferentemente rama de informática) •BUP, Batxiller o equivalent, amb coneixements de sistema operatiu i programari de base • Coneixements d'un sistema operatiu (Windows) Coneixements d'aplicacions ofimàtiques |
FAMÍLIA PROFESSIONAL: ADMINISTRACIÓ I GESTIÓ | ||||
CODI | NOM | NIVELL | PLACES | REQUISITS |
ADGD 01 | TÈCNIQUES DE QUALITAT I MILLORA CONTÍNUA EN L'EXCEL·LÈNCIA EMPRESARIAL | 3 | 15 | • FP Cicle Superior en branques tècniques •Preferiblement haver estat en algun departament tècnic o de producció d'una empresa |
FAMÍLIA PROFESSIONAL: SERVEIS SOCIOCULTURALS I A la COMUNITAT | ||||
CODI | NOM | NIVELL | PLACES | REQUISITS |
SSCG 18 | ATENCIÓ INTEGRAL I CENTRADA EN LA PERSONA PER A PROFESSIONALS D'ATENCIÓ CONTINUADA EN CENTRES I DOMICILIÀRIA. | 1 | 30 | • No s'exigeix cap requisit per accedir a la formació, encara que s'han de posseir les habilitats/habilitats de comunicació lingüística suficients que permetin cursar amb aprofitament la formació. |
SSCE 20 | COMPETÈNCIES DIG. PER FORM I TUTORS | 2 | 15 | • Formadores, tutores de formación profesional para el empleo. Conocimientos de informática a nivel de usuario. |
SSCE 03 | ANGLÈS B 1 | 2 | 15 | • Edat: 16 anys complerts •Nivell acadèmic o de coneixements generals mínim: segon curs d'educació secundària obligatòria (ESO) o nivell equivalent a efectes acadèmics o professionals • Nivell de coneixement de la llengua anglesa: nivell A 2 acreditat o contrastable mitjançant prova específica de nivell |
SSCE 28 Exp | PROGRAMA ELEMENTAL DE LLENGUA I MATEMÀTICA | 1 | 225 | • No es requereixen estudis ni requisits previs |
Data: 23/11/2022 Centres de Formació
PROPOSTA PROVISIONAL DE LA SOTSDIRECCIÓ PROVINCIAL DE PRESTACIONS D'APROBACION DELS CURSOS DE FORMACIÓ CORRESPONENTS A l'ANY 2022
Es publica la relació d'activitats formatives aprovades als centres de formació que han participat en la convocatòria resolució de 14 de octubre de 2022 , de l'Adreça Provincial del Servei Públic d'Ocupació Estatal de Melilla, per la qual s'aprova la convocatòria per a la concessió de subvencions públiques en el marc del subsistema de formació professional per a l'ocupació, dirigides prioritàriament als treballadors aturats, en aplicació de la Llei 30 / 2015 , de 9 de setembre, per la qual es regula el Sistema de Formació Professional per a l'Ocupació en l'àmbit laboral i en el Reial decret 694 / 2017 , de 3 de juliol, que la desenvolupa, en l'àmbit territorial de l'Adreça Provincial de Melilla per a l'exercici 2022 , l'extracte del qual s'ha publicat en el Butlletí Oficial de l'Estat del dia 18 d'octubre de 2022 .
Per consultar els cursos aprovats a cada entitat, punxa aquí.
Els centres formatius disposen de 4 dies naturals per a la presentació de les al·legacions oportunes, des del dia de la publicació d'aquesta proposta.
08/11/2022 - PERSONES: NOU SERVEI PER Als TRÀMITS DE DEMANDA I PRESTACIONS.
S'activa el funcionament de PUNTS D'AJUDA DIGITALper a la realització onlinedels tràmits que els aturats inscrits com a demandants d'ocupació necessitin. S'oferirà ajuda a tots els usuaris que, tinguin cl@ve o certificat digital i mòbil amb dades.
En cada oficina, s'ha instal·lat un PUNT D'AJUDA DIGITAL, en el qual poder gestionar de forma ràpida i senzilla els seus tràmits de demanda o prestacions.
Per rebre aquest servei, tan sols hauran de personar-se en l'oficina del SEPE que ofereixi l'ajuda en el tràmit que necessita, i sol·licitar TORN.
Aprèn a sol·licitar torn punxant aquí .
Els tràmits que ofereix el PUNT D'AJUDA DIGITAL de cada oficina, a continuació i també podran consultar-se en les oficines.
NO T'OBLIDIS A casa EL TEU MÒBIL AMB ACCÉS A INTERNET, LA TEVA CL@VE O EL TEU CERTIFICAT DIGITAL
TRÀMITS OFERTS EN ELS PUNTS D'AJUDA DIGITAL, MANUALS DE SUPORT.
T'oferim manuals de com fer tu solament els tràmits de demanda i prestacions que s'ofereixen en el PUNT D'AJUDA DIGITAL.
Si necessites AJUDA, veuen a les nostres oficines. Un funcionari t'ajudarà a realitzar el tràmit que necessitis.
El funcionari t'oferirà el manual perquè puguis consultar-ho les vegades que ho necessitis al teu domicili. Si se li oblida al funcionari, DEMANA-LI-HO,ho hem preparat per a tu. També els pots consultar a la nostra pàgina web.
Acudeix al punt d'ajuda digital sempre que ho necessitis.
PRESTACIONS: Manuals explicatius dels tràmits online | |||
---|---|---|---|
TRÀMIT | MANUAL | PUNTO DIGITAL / RATEL | |
1 . Sol·licito la meva prestació i reconegui la seva prestació contributiva | ![]() | No | |
2 .Sol·liciti la seva prestació o subsidi per desocupació | ![]() | No / RATEL | |
3 . Realitzi la pròrroga del seu subsidi (cada 6 mesos) | ![]() | No / RATEL | |
4 .Presento el meu pre-sol·licitud individual de prestacions per desocupació | No | ||
5 . El meu certificat sobre situació prestació | ![]() | Adreça Provincial / RATEL | |
6 . El meu certificat sobre prestació atual | ![]() | Adreça Provincial / RATEL | |
7 . Certificat IRPF | ![]() | Adreça Provincial / RATEL | |
8 . Certificat imports anuals | ![]() | Adreça Provincial / RATEL | |
9 . Certificat situació importis per períodes | ![]() | Adreça Provincial / RATEL | |
10 . Modifico les meves dades bancàries | ![]() | Adreça Provincial / RATEL | |
11 .Comunico la variació de situació personal, familiar, laboral o de rendes | No | ||
12 .Gestiono la documentació per a la meva prestació. | No | ||
13 .Dono de baixa la meva prestació. | No | ||
14 .La meva declaració de la renda (para majors d'anys). 52 | No | ||
15 .Desistiment de la meva sol·licitud | No | ||
16 .Verifico els documents electrònics | No | ||
17 .Calculo la meva prestació | No | ||
18 . Consulti les dades i rebut de la seva prestació | ![]() | Oficina Prestacions / RATEL | |
19 .Demani cita prèvia per ser atès | No |
També podràs cridara RATEL al telèfon 952990798 parés rebre informació i realitzar els següents tràmits relatius a RATEL.
Si no tens mòbil amb internet, seguim atenent-te presencialment, demanant cita prèvia, entrant aquí.
19/10/2022 -PROJECTE MMR
Peronas seleccionades per participar en un projecte integrat d'inserció laboral a través d'itineraris individualitzats i personalitzats per a el programa “Nous projectes territorials per al reequilibri i l'equitat col·lectius vulnerables” dins de la inversió 4 del component 23 del Pla de recuperació, Transformació i Resiliència,
Lugar de presentación: Gestlabor Hostelería SL - C/ Cándido Lobera, 2 , 1 ºB.
Data de Presentació:
20 d'octubre: 1 º Grup del N.º 1 al 15 . Sessió d'informació i sensibilització. Hora: 13 : 00 h a 15 00 : h.
24 d'octubre: 2 º Grup del N.º 16 al 30 . Sessió d'informació i sensibilització. Hora: 13 : 00 a 15 00 : .
25 d'octubre: 3 º Grup del N.º 31 al 45 . Sessió d'informació i sensibilització. Hora: 13 : 00 a 15 00 : .
26 d'octubre: 4 º Grup del N.º 46 al 60 . Sessió d'informació i sensibilització. Hora: 13 : 00 a 15 00 : .
17/10/2022 -PERSONES
TERMINI PER SOL·LICITAR PARTICIPAR A les ESCOLES TALLER I TALLERS D'OCUPACIÓ DEL 2022 SUBVENCIONADES PEL SEPE DE MELILLA.
El Termini de presentació de sol·licituds serà des del 17 dilluns ( 9 . 00 hores) fins al 21 divendres d'octubre ( 14 . 00 hores).
Participació en les Activitats de Formació. Per poder participar en els Tallers d'Ocupació i a l'Escola Taller, els aturats que estiguin interessats, hauran d'escriure amb un correu personal, a la bústia
dp 52 ET-TEMelilla 2022 @sepe.es, indicant en l'ASSUMPTE: “ET-ET ” 2022 i en el cos del correu, el seu nom i cognoms, DNI/NIE i la frase vull participar en l'ET/TE de l'any 2022 .
Rebran un correu de contestació en el qual s'indicarà l'accés a un qüestionari que hauran d'emplenar. A més d'emplenar el qüestionari, les persones interessades, hauran de respondre, al correu rebut, afegint, els arxius corresponents a la còpia del DNI i de la certificació acadèmica, necessària per cursar el taller d'ocupació o l'Escola Taller del seu interès.
Per participar en les activitats formatives s'ha de complir algun dels següents requisits acadèmics:
Per a certificats de professionalitat Nivell 1 :No s'exigeixen requisits acadèmics ni professionals, encara que s'han de posseir les habilitats/habilitats de comunicació lingüística suficients que permetin l'aprenentatge.
Per a certificats de professionalitat Nivell 2 :
- Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria.
- Certificat de professionalitat de nivell 2 d'altres famílies i àrees professionals.
- Certificat de professionalitat de nivell 1 de la mateixa família i àrea professional.
- Complir el requisit acadèmic d'accés als cicles formatius de grau mitjà o ben haver superat les corresponents proves d'accés regulades per les administracions educatives.
- Tenir superada la prova d'accés a la universitat per a majors d'anys 25 i/o d'anys.. 45
- Tenir les competències clau necessàries, d'acord amb el recollit en l'annex IV del reial decret 34 / 2008 , per cursar amb aprofitament la formació corresponent al certificat de professionalitat.
Per a certificats de professionalitat Nivell 3 :
- Títol de Batxiller.
- Certificat de professionalitat de nivell 3 d'altres famílies i àrees professionals.
- Certificat de professionalitat de nivell 2 de la mateixa família i àrea professional.
- Complir el requisit acadèmic d'accés als cicles formatius de grau superior o ben haver superat les corresponents proves d'accés regulades per les administracions educatives.
- Tenir superada la prova d'accés a la universitat per a majors d'anys 25 i/o d'anys.. 45
- Tenir les competències clau necessàries, d'acord amb el recollit en l'annex IV del reial decret 34 / 2008 , per cursar amb aprofitament la formació corresponent al certificat de professionalitat.
No podran participar en la selecció les persones aturades que no compleixin els requisits i que no hagin sol·licitat participar a les Escoles Taller i Tallers d'Ocupació corresponents al 2022 .
Les Escoles taller van destinades a menors d'anys, 25 mentre que els Tallers d'Ocupació, van destinats a majors d'anys 25 i pretenen que l'alumnat participant aconsegueixi la certificació de professionalitat corresponent.
A la Fundació Soci Cultural i Esportiva de la Federació De Melilla de Futbol, se li ha autoritzatel Taller d'Ocupació ajuda a joves en dificultats i amb desarrelament social, en el qual s'impartirà l'especialitat Formativa: “Dinamització d'activitats de temps lliure educatiu infantil i juvenil NIVELL 2 ”, assignant-se-li la quantitat sol·licitada de 189 238 . , 50 euros.
A la Ciutat Autònoma de Melilla, en concret, a la Conselleria Hisenda, Ocupació i Comerç, se li ha autoritzat el Taller d'Ocupació Prestació de serveis a persones amb dependències assistencials, en el qual s'impartiran dues especialitats “Promoció i intervenció socioeducativa amb persones amb discapacitats NIVELL 3 ” i “Atenció soci sanitària a persones amb dependències assistencials en institucions NIVELL 2 ”, amb una assignació la quantitat sol·licitada de 411 915 . , 00 euros per a tots dos Tallers i l'Escola Taller del Patrimoni Artístic i Cultural amb una subvenció de 413 645 . , 76 , per a la impartició de les següents especialitats “Talla d'elements decoratius en fusta NIVELL 2 ” i “Arranjaments i adaptacions de peces i articles en tèxtil i pell, cortinaje i complements de decoració NIVELL 1 ”
14/10/2022 - EMPRESES I PERSONES
PROPOSTA PROVISIONAL DE LA SOTSDIRECCIÓ PROVINCIAL DE PRESTACIONS D'APROBACION DE LES ESCOLES TALLER I TALLERS D'OCUPACIÓ DE MELILLA 2022
Accedeix a ella punxant aquí.
Termini d'al·legacions: 10 dies hàbils des del dia de publicació de la proposta en aquesta web.
Termini per sol·licitar participar en les ET i T'aprovades: Es publicarà l'el 17 termini i el procediment de sol·licitud en aquesta web.
14/10/2022 - EMPRESES i PERSONES
CONVOCATÒRIA, EN RÈGIM DE CONCURRÈNCIA COMPETITIVA, PER A la CONCESSIÓ DE SUBVENCIONS PÚBLIQUES EN EL MARC DEL SISTEMA DE FORMACIÓ PROFESSIONAL PER A l'OCUPACIÓ EN L'ÀMBIT LABORAL A MELILLA 2022 .
Publicació de la convocatòria: en la setmana vinent. Pot consultar-se la resolució punxant aquí.
Pressupostos: 3 . 000 . 000 €
Termini de presentació de la sol·licitud: 7 dies hàbils des de la publicació del seu extracte en BOE.
Beneficiaris: Entitats de Formació públiques o privades, contemplades en l'article 14 . 2 de la Llei 30 / 2015 , de 9 de setembre que, en la data de presentació de la seva sol·licitud, estiguin inscrites en el corresponent Registre d'Entitats de Formació, per a les especialitats formatives objecte de la formació, en la modalitat presencial, i amb presència en l'àmbit territorial de la Ciutat de Melilla.
Valoració dels cursos sol·licitats: Un òrgan col·legiat estarà compost per deu vocals: sis designats a proposta del Servei Públic d'Ocupació Estatal, dues a proposta de les associacions empresarials i dues a proposta de les organitzacions sindicals, més representatives en l'àmbit estatal. La composició d'aquest òrgan, serà publicat en els tres dies següents a la finalització del termini de presentació de sol·licituds, amb la finalitat de que qui ho consideri necessari, present davant l'Adreça Provincial del SEPE de Melilla, la recusació de qualsevol dels seus membres, en compliment de l'establert en l'art. 24 de la Llei 40 / 2015 , de 1 de octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.
Destinataris: Amb caràcter prioritari, i amb una participació d'almenys el 80 per 100 respecte del total dels treballadors a formar, els treballadors aturats inscrits en el Servei Públic d'Ocupació Estatal a Melilla. Amb caràcter no prioritari, i amb una participació màxima de fins al 20 per 100 respecte del total dels treballadors a formar, els treballadors ocupats que ho sol·licitin, en el model establert.
Procediment per participar en els cursos de formació:Els aturats tindran un termini a partir de la publicació en aquesta web de la relació provisional de cursos autoritzats, per sol·licitar el curs del seu interès, segons el procediment que se de a conèixer per l'Adreça Provincial del SEPE en aquest moment.
A.Formulari per a ofertes de treball dirigides a la contractació treballadors residents.Formulari Verd(Aquí).
B.Formulari per a ofertes de treballdirigides a ocupacions de baixa qualificació i difícil cobertura no incloses al Catàleg de les Ocupacions per a la contractació d'estrangers no residents. (Certificat d'Insuficiència). Formulari Blau. (Aquí).
Ajudes per a l'emplenament dels Formularis:
Persones seleccionades per participar en un projecte integrat d'inserció laboral a través d'itineraris individualitzats i personalitzats per al programa “Recolzo a Dones en l'àmbit rural i urbà” dins de la inversió 2 del component 23 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
Lloc de presentació: CENTRE DE FORMACIÓ ÀGORA., C/ Ibañez Marín nº 103 .
Data de Presentació: En el termini de 15 dies a partir de la present publicació.
Hores de Presentació: De 09 00 : a 14 00 : hores.
Persones seleccionades per participar en un projecte integrat d'inserció laboral a través d'itineraris individualitzats i personalitzats per al programa “Recolzo a Dones en l'àmbit rural i urbà” dins de la inversió 2 del component 23 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
Lloc de presentació: CENTRE DE FORMACIÓ ÀGORA., C/ Ibañez Marín nº 103 .
Data de Presentació: En el termini de 15 dies a partir de la present publicació.
Hores de Presentació: De 09 00 : a 14 00 : hores.
19/09/2022 Demanda d'Ocupació.
NOVETAT: en el tràmit de REACTIVACIÓ DE L'ALTA/BAIXA en la demanda d'ocupació
A través de la nostra SEU ELECTRONICA online es pot reactivar l'alta i donar de baixa en la demanda.Per a això, hauràs d'entrar en: “TRAMITIS DE DEMANDA D'OCUPACIÓ” (“Actualitzar la meva situació”) També pots accedir mitjançant el QR Tràmit de demanda.
Pots descarregar-te el Manualpunxant l'aquí . O a través del QR Manual de Reactivació de la demanda.
Esmanté l'atenció presencial per a est tramiti mitjançant la cita prèvia. O amb el següentQR Cita Prèvia
En breu, s'oferirà aquest tràmit enel PUNT DE SUPORT DIGITALde l'OFICINA DE DEMANDA.
Aquest procediment pot ser utilitzat per aquelles persones que hagin demanat alta en la bústia de demanda a partir del 01/09/2022 , ja que des de l'estigui 01/09/2022 bústia ha deixat d'estar operatiu.
Aquest servei NO ÉS VÀLID per la sol·licitar el PRIMER ALTAcom a demandant d'ocupació.
QuedaANUL·LATla bústia de demanda (dp 52 demanda@sepe.es)
QR Tràmit de demanda
QR Manual Reactivació de la Demanda
QR Cita Prèvia
Persones seleccionades per participar en un projecte integrat d'inserció laboral a través d'itineraris individualitzats i personalitzats per al programa “Nous projectes territorials per al reequilibri col·lectius vulnerables” dins de la inversió 4 del component 23 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
Lugar de presentación: GESTLABOR HOSTELERÍA SL- C/ Cándido Lobera, 2 , 1 º B.
Data de Presentació: Dependrà del Grup (mirar document adjunt)
DONES seleccionades per participar en un projecte integrat d'inserció laboral a través d'itineraris individualitzats i personalitzats per al programa “Recolzo a Dones en l'àmbit rural i urbà” dins de la inversió 2 del component 23 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
Lloc de presentació:PROJECTE MELILLA, SAU C/ Dalia nº 36 . Melilla.
Data de Presentació:A partir de la publicació del present llistat Hores de Presentació: De 9 00 . a 13 00 . hores.
DONES seleccionades per participar en un projecte integrat d'inserció laboral a través d'itineraris individualitzats i personalitzats per al programa “Recolzo a Dones en l'àmbit rural i urbà” dins de la inversió 2 del component 23 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
Lloc de presentació:PROJECTE MELILLA, SAU C/ Dalia nº 36 . Melilla.
Data de Presentació:A partir de la publicació del present llistat Hores de Presentació: De 9 00 . a 13 00 . hores.
03/08/2022 - DONES seleccionades per participar en un projecte integrat d'inserció laboral a través d'itineraris individualitzats i personalitzats per al programa “Recolzo a Dones en l'àmbit rural i urbà” dins de la inversió 2 del component 23 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
Lloc de presentació: PROJECTE MELILLA, SAU C/ Dalia nº 36 . Melilla
Data de Presentació: A partir de la publicació del present llistat Hores de Presentació: De 9 00 . a 13 00 . hores.
Accés al document15 juliol 2022 - Es posa a la disposició de les empreses el model de sol·licitudde certificació d'insuficiència de demandants d'ocupació i la bústia d'Informació per a empreses de la DP de Melilla:dp 52 consultes-empresas@sepe.es
Projectes MRR
Consulta el llistat de demandants d'ocupació seleccionats per participar al programa C 23 .I 4 - col·lectius vulnerables.
NOUS SERVEIS del SEPE
A partir deldimarts 28 de juny, es podran realitzar en el Punt d'ajuda digital de l'oficina d'ocupació els següents tràmits a través de la web:
- Renovació de la demanda d'ocupació (segellat).
- Veure dades de la demanda d'ocupació.
- Treure justificant de la demanda d'ocupació.
- Obtenir informes de:
- Període ininterromput inscrit com a demandant.
- Ocupacions demandades.
- Situació administrativa.
- Períodes d'inscripció com a demandant.
- Informe negatiu de rebutjos.
Ademas, podrà sol·licitar Atenció presencial amb “TORN sense cita prèvia” per als tràmits:
- Registre. (Adreça Provincial)
- Tràmits a través del PUNT D'AJUDA DIGITAL. (Oficina d'Ocupació)
- OFERTES de Formació (Adreça Provincial) i de Treball (Oficina d'Ocupació)
Pot treure torn presencial escanejant el següent codi QR:

Comunicació Sortida-Retorn Estranger
A partir del de 7 juny de les 2022 comunicacions de sortida i retorn de l'estranger es presentaran de forma, exclusivament, telemàtica.
Per correu electrònic
Es podran comunicar per correu electrònic, adjuntant el model oficial de comunicació i el passaport complet, en l'adreça:
dp 52 salidasextranjero@sepe.es
A través d'un escrit
També es podrà remetre un escrit dirigit a l'adreça provincial del SEPE a Melilla a través del punt de registre general de l'administració general de l'estat. És necesesario Certificat Digital.
Documentació
- Model de comunicació PDF: 857 KB
Per a atenció telemàtica web
Tràmits de Demanda d'Ocupació
Tràmits de Demanda d'Ocupació a partir del de 1 setembre 2021 :
Renovació de la demanda: Si desitja renovar presencialment la seva demanda demani CITA PRÈVIA a través d'aquesta pàgina web, www.sepe.es, en aquest següent enllaç: https://sede.sepe.gob.es/portalsede/procedimientos-y-servicios/personas/proteccion-por-desempleo/cita-previa.html
*Recordi que també podrà realitzar aquesta gestió accedint amb cl@ve al tràmit online o cridant al telèfon de RATEL: 952 99 07 98
Expedició de claus: Si desitja realitzar presencialment aquest tràmit demani CITA PRÈVIA a través d'aquesta pàgina web, www.sepe.es, al següent enllaç: https://sede.sepe.gob.es/portalsede/procedimientos-y-servicios/personas/proteccion-por-desempleo/cita-previa.html
Modificació/actualització de dades personals i/o informació general: Si desitja realitzar presencialment aquest tràmit demani CITA PRÈVIA a través d'aquesta pàgina web, www.sepe.es, al següent enllaç: https://sede.sepe.gob.es/portalsede/procedimientos-y-servicios/personas/proteccion-por-desempleo/cita-previa.html
Tramitació de Prestacions
Cita prèvia per la nostra web:https://sede.sepe.gob.es/citaprevia/solicitudcitaprevia.do.
No es podrà duplicar una mateixa sol·licitud per diferents vies (cita prèvia i presolicitud).
Des del de 1 juny d'és 2021 necessari acreditar la BAE davant el nostre organisme. Per a això, si Un. vol sol·licitar l'acreditació de la BAE per al SEThaurà de manar l'arxiu “sol·licitud acreditació BAE para SIGUEU”, annexat a l'apartat de documentació, a la següent adreça: dp 52 bae@sepe.es.
Documentació
- Guia per a la inscripció de demandants no perceptors (Melilla) PDF: 160 KB
- Fitxa provisional de dades professionals PDF: 158 KB
- Model de Sol·licitud d'Ofertes de Treball PDF: 796 KB
- Model per a la sol·licitud del BAE PDF: 109 KB
Històric Planes d'Ocupació de Melilla
Informació sobre subvencions de la DP de Melilla
Documentació subvencionis de l'Adreça Provincial de Melilla
- Proposta provisional de concessió de subvencions 2021 per a la realització d'accions d'orientació professional per a l'ocupació i assistència a l'autoocupació, a entitats col·laboradores sense ànim de lucre PDF: 88 KB
- Annexo Càlculs proposada provisional PDF: 885 KB
- Proposta provsional de concessió subvencionis 2021 per al programa d'Escoles Taller i Cases d'Oficis al territori de la Ciutat Autònoma de Melilla PDF: 127 KB
- Proposta provisional de concessió de subvencions 2022 per a la realització d'accions d'orientació professional per a l'ocupació i assistència per a l'autoocupació a entitats col·laboradores sense ànim de lucre PDF: 129 KB
Per a atenció Telefònica:
RATEL: 952 99 07 98 (locució Opció 2 )