Egoitza elektronikoa

Traducción automática

El presente sitio Web está traducido a varias lenguas españolas oficiales en sus respectivos territorios, de conformidad con lo establecido en el artículo 3 de la Constitución Española de 1978 y sus Estatutos de Autonomía.

Las lenguas son el catalán, el euskera, gallego, valenciano, inglés y francés. Se advierte que, con carácter general, puede existir un desfase entre la versión en castellano y en las otras lenguas, derivado del proceso de traducción a las mismas.

Andalucía

Andaluziako deialdiak

Lan-aukerak

Lan-kontratuak eskaintzen
laguntza-lanak egiteko I + g + i.

Investigación, Desarrollo e innovación o I+D+i: son las tareas de investigación que hacen las organizaciones para mejorar su trabajo.

Hemen ikus ditzakezu
laguntza-deialdiak eta jarduera guztiak
eskatu ditzakezu
en la euskal autonomia erkidegoko andaluziako junta.

Egunetik egunera dezakezu
batekoa bazara
. Gazte bermea Sistema nazionala
andaluzian eta vives.

Autonomia erkidegoa:lurraldeetako izena da banatzen da, eta Espainia. Adibidez, Andalucía , Galicia edo Comunidad de Madrid .

Gazte bermea Sistema nazionala: fitxategi bat da guztiak agertzen dira zehaztutako gazte bermea gazteen proiektua.

Proiektua tokiko lankidetza-ekimen
gazteentzat

Besteak beste, eskaintzeko laguntzak
gazteak lan-aukerak
aurretik lan egin ez

info icon

Informazio gehiago hemen ikus dezakezu,
proiektuari buruz.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Euskal autonomia erkidegoko Andalucía

Norentzako da laguntza hori?
Enpresak eta bestelako erakundeak

Eska daiteke …
Aurrera 7 irailaren 2018
eta 18 urriaren 2018
arte 4 urriaren 2018
eta 31 urriaren 2018

Bonua proiektua Gazte-Enplegua

Kontratatzeko laguntzak dira.

Gero, haiei animatzen ditu
kontratu mugagabeak.

Kontratu mugagabea: arteko akordioa dela, eta enpresa baten lan egiteko pertsona bat, haren beti.

info icon

Informazio gehiago hemen ikus dezakezu,
proiektuari buruz.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Euskal autonomia erkidegoko Andalucía

Norentzako da laguntza hori?
Enpresak eta bestelako erakundeak

Eska daiteke …
Aurrera 12 uztailaren 2018
eta 31 abenduaren 2019

Gazteak kontratatzeko diru-laguntzak

Gazteak kontratatzeko laguntzak dira
ikerketa-lanetan
laguntza eta lanak I + g + b.

Diru-laguntzak: diru-kopuruak dira duten gastu konkretuetarako edo proiektuak egiteko.

Ikerketa, garapena eta berrikuntza edo I + g + b: ikerketa-lanen bidez egiten duten erakunde haren lana hobetzeko.

info icon

Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Euskal autonomia erkidegoko Andalucía

Norentzako da laguntza hori?
Unibertsitate

Eska daiteke …
Aurrera 1 azaroaren 2018
eta 1 ekainaren 2020

Lan-aukerak

Eskaintzen 25 lan-kontratuak
laguntza-lanak egiteko I + g + i.

info icon

Hemen gehiago jakin dezakezu
horien gainean lan egiteko aukera

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Unibertsitatea Córdoba

Norentzako da laguntza hori?
Gazteak

Eska daiteke …
Aurrera 26 otsailaren 2020
eta 18 martxoaren 2020

Emprendejoven proiektua

Hobetzeko proiektu bat da
lanerako trebetasunak
gazteek bizi dira Sevilla
eta ez lan egiten ez aztertzen.

info icon

Hemengehiago jakin dezakezuproiektuari buruz.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Probintzia-aldundia- Sevilla


Gazteak

Eska daiteke …

eta 13 martxoaren 2020

Probintziako diputazioak: dira administrazio espainiako probintzia bakoitzeko.

Lan-aukerak

Lan-kontratuak eskaintzen
laguntza-lanak egiteko I + g + i.

info icon

Hemen gehiago jakin dezakezu
horien gainean lan egiteko aukera.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Unibertsitatea Cádiz

Norentzako da laguntza hori?
Gazteak

Eska daiteke …
Aurrera 14 apirilaren 2020

Gazteak kontratatzeko diru-laguntzak
Kontratatzeko laguntzak dira, duten gazteei:

  • bizi diren edo, herri txikietan bizi

  • eta ez lan egiten ez aztertzen.

info icon

Hemenjakin nahi izanez gero
laguntza hauen inguruko

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Foru aldundiak Córdoba

Norentzako da laguntza hori?
Enpresak, langile autonomoak
eta beste erakunde batzuk
probintziako Córdoba

Eska daiteke …
Aurrera 31 uztailaren 2021

Gazteak kontratatzeko diru-laguntzak

info icon

Informazio gehiago hemen ikus dezakezu,
laguntza hauen inguruko.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Merkataritza ganberaJerez-

Norentzako da laguntza hori?
Enpresak, langile autonomoak
eta beste erakunde batzuk
Jerez-

Eska daiteke …
Aurrera 11 ekainaren 2021
arte 30 ekainaren 2021

Merkataritza-ganberak: enpresa-erakundeak dira.

Gazteak kontratatzeko diru-laguntzak

Gazteak kontratatzeko laguntzak dira
ikerketa-lanetan
eta diru-laguntzen artetik, I + g + b lanei.

Laguntza horietarako,
daude guztira 10 milioi eta erdi euro.

info icon

Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Euskal autonomia erkidegoko Andalucía

Norentzako da laguntza hori?
Unibertsitate eta ikerketa-zentro batzuetako

Eska daiteke …
Aurrera 3 abuztuaren 2021

Gazteak kontratatzeko diru-laguntzak

Enpresentzako laguntza dira
gazteei kontratatu duten
trebakuntza-planaren bidez.

Haientzat lan egin behar dute
zehar 6 hilabete gutxienez.

info icon

Hemengehiago jakin dezakezu
laguntza hauen inguruko.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Merkataritza ganbera Córdoba

Norentzako da laguntza hori?
Enpresak, langile autonomoak eta beste erakunde batzuk Córdoba

Eska daiteke …
Aurrera 2 apirilaren 2022
arte 31 abenduaren 2022

Orain Gazte programako diru-laguntzak

Dira kontratatzeko laguntzak
aurretik lan egin ez duten gazteei
garatzeko gizarte proiektuak.

Proiektu sozialetan: proiektu horiek pertsonen bizi kalitatea hobetzen dutela.

info icon

Hemengehiago jakin dezakezu
programari buruz.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Euskal autonomia erkidegoko Andalucía

Norentzako da laguntza hori?
Udalak
eta bestelako tokiko erakundeak.

Eska daiteke …
Aurrera 10 ekainaren 2021

contract icon

Eman izena hemen
gazte bermea Sistema

hands icon

Enpresek, web orrian sar zaitezke zure profila
honen bidez, lotura

document

Egiaztatu hemen
zure dokumentuak ESTATUKO ENPLEGU ZERBITZU PUBLIKOA
baliozkoak direla

Zerbitzu publikoa
Edo Estatuko Enplegu
ESTATUKO ENPLEGU ZERBITZU PUBLIKOA
:-zerbitzua da.
administrazioa
Arduratzen den espainiako
gai kasu egiteko.
zerikusia duten
espainiako lan
espainiarren eta.