Aldez aurretiko hitzordua Egoitza elektronikoa

Traducción automática

El presente sitio Web está traducido a varias lenguas españolas oficiales en sus respectivos territorios, de conformidad con lo establecido en el artículo 3 de la Constitución Española de 1978 y sus Estatutos de Autonomía.

Las lenguas son el catalán, el euskera, gallego, valenciano, inglés y francés. Se advierte que, con carácter general, puede existir un desfase entre la versión en castellano y en las otras lenguas, derivado del proceso de traducción a las mismas.

Cataluña

Kataluniako deialdiak

Hemen ikus ditzakezu
laguntza-deialdiak eta jarduera guztiak
eskatu ditzakezu
en la Euskal Autonomia erkidegoko katalunia.

Egunetik egunera dezakezu
batekoa bazara
. Gazte bermea Sistema nazionala
eta vives katalunian.

Autonomia erkidegoa:lurraldeetako izena da banatzen da, eta Espainia. Adibidez, Andalucía , Galicia edo Comunidad de Madrid .

Gazte bermea Sistema nazionala:fitxategi bat da guztiak agertzen dira zehaztutako gazte bermea gazteen proiektua.

Programa Vives Emprendes

Animatzeko jarduerak dira
gazteak
a enpresa propioak sortzea.
Adibidez,
horretarako, ikastaroak, laguntza edo laguntza ematea da.

info icon

Hemen gehiago jakin dezakezu
programari buruz.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Acción Contra el Hambre taldeko erakundeak

Norentzako da laguntza hori?
Gazteak

Eska daiteke …
Aurrera 1 urtarrilaren 2019
eta arte 30 maiatzaren 2022

Noves Oportunitats Programa

Dira diru-laguntzak ikastaroak eskaintzeko
edo ikasketa-programak.

Diru-laguntzak: diru-kopuruak dira duten gastu konkretuetarako edo proiektuak egiteko.

info icon

Hemen gehiago jakin dezakezu
programari buruz.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Euskal autonomia erkidegoko Cataluña

Norentzako da laguntza hori?
Erakunde espezializatuak

Eska daiteke …
Aurrera 2 urtarrilaren 2019
eta arte 30 uztailaren 2022

TLN Mobilicat Programa

Emandako diru-laguntzak dira praktika eskaintzeko
beste herrialde batzuetako enpresetan
. Europako batasuneko.

Europako batasuna: europako herrialde antolatzea da garrantzitsuena.

info icon

Hemen gehiago jakin dezakezu
programari buruz.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Euskal autonomia erkidegoko Cataluña

Norentzako da laguntza hori?
Erakunde espezializatuak

Eska daiteke …
Aurrera 10 irailaren 2018
eta arte 15 urriaren 2019

Gazteen Ocupació Referent Programa

Kontratatzeko emandako diru-laguntzak dira.

info icon

Hemen gehiago jakin dezakezu
programari buruz.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Euskal autonomia erkidegoko Cataluña

Norentzako da laguntza hori?
Enpresak eta bestelako erakundeak

Eska daiteke …
Aurrera 17 abenduaren 2018
eta arte 31 abenduaren 2019

Singulars proiektua

Kontratatzeko emandako diru-laguntzak dira.

info icon

Hemen gehiago jakin dezakezu
programari buruz.

Zer eskaintzen erakundeak laguntza hori?
Euskal autonomia erkidegoko Cataluña

Norentzako da laguntza hori?
Enpresak eta bestelako erakundeak

Eska daiteke …
Aurrera 15 urriaren 2018
eta arte 31 abenduaren 2019

contract icon

Eman izena hemen
gazte bermea Sistema

hands icon

Enpresek, web orrian sar zaitezke zure profila
honen bidez, lotura

document

Egiaztatu hemen
zure dokumentuak ESTATUKO ENPLEGU ZERBITZU PUBLIKOA
baliozkoak direla

Zerbitzu publikoa
Edo Estatuko Enplegu
ESTATUKO ENPLEGU ZERBITZU PUBLIKOA
:-zerbitzua da.
administrazioa
Arduratzen den espainiako
gai kasu egiteko.
zerikusia duten
espainiako lan
espainiarren eta.