Egoitza elektronikoa

Traducción automática

El presente sitio Web está traducido a varias lenguas españolas oficiales en sus respectivos territorios, de conformidad con lo establecido en el artículo 3 de la Constitución Española de 1978 y sus Estatutos de Autonomía.

Las lenguas son el catalán, el euskera, gallego, valenciano, inglés y francés. Se advierte que, con carácter general, puede existir un desfase entre la versión en castellano y en las otras lenguas, derivado del proceso de traducción a las mismas.

Gazte bermea Plus plana 2021 - 2027 gazteen lan duin

Gazte bermea Plus Plana 2021 - 2027
gazteentzako lan duina-
erakundeen lana antolatzen du
.Gazte bermea Sistema nazionala
urteen artean 2021 eta 2027 .

Sistema nazionala
Gazte Bermea
:
fitxategi agertzen dira
pertsona guztiek
izena eman duten gazteak
proiektuan
gazte bermea.

La Europako batasuneko eskatu
gobernuak planak egitea
proiektua garatzeko Gazte Bermea
horretarako dirua emateko baldintza gisa.

Europako batasuna: da
erakundea
baino gehiagoko Europa
garrantzitsua da.

Gazte bermea Plus Plana
gazteen trebetasunak hobetu nahi
lana aurkitu ahal izateko.

Gazte bermea Plus Plana
Plan estrategikoan hartzen da kontuan Gazteria Aurreratzen du.

Estrategi-Plana Aurrera Gazteria
antolatzen dituen plana da, eta jarduera guztiak eta proiektuak
espainiako gobernuak garatzen
egiteko dauden pertsona gazteek uste izatea.

Azken plan hori jarduerak antolatu ditu
ia balio izan dute 5 milioi euro.
Espainiako gobernuko plana da
diru gehien inbertitu egingo
helburu horiek lortzeko.

Dira autonomia-erkidegoak
hartu zuten parte, plana sortzeko.

Euskal autonomia erkidegoko:
izena
hori dela eta, lurralde
Espainiako banatzen.
adibidez, Andalucía ,
Galicia edo komunitatearen
- Madrid .

Planeko jardueren ezaugarriak

Planaren helburuak betetzeko
hori garatzen duten profesionalak behar dituzte:

  • Pertsona bakoitza artatu gazte banan-banan.

  • Ikastaroak eskaintzea
    zeregin berriak egin dezaten
    lanak edo hobetzeko dakitenarekin lotura egin.

    Ikastaroak, eskaintzen diren erabaki behar da.
    kontuan izan behar dute
    zeintzuk diren lanpostuak
    lan-eskaintza gehiago dituzte; izan ere, dago.

  • Enpresei laguntzak ematea.
    egin ditzaten
    gazteak.

  • Pertsona guztiek berdin tratatu.

    Amaitzeko lan egin behar dute
    emakumeek pairatzen duten diskriminazioa bertan
    lanean.

  • Animatu Eta gazteak
    a enpresa propioak sortzea
    lagundu eta.

Planaren jarduera nagusiak

Planaren jarduera guztiak
modu berean antolatzen dira.

Adibidez:

  • Arduratu behar da
    gazte, pertsona bakoitzaren beharrak.

  • Pertsona bakoitzak proiektuan dioen gazte
    lan-eskaintza bat jaso behar du edo azterketa
    dira 4 hilabeteko epean.

  • Laguntza eskaini behar da eta zuzeneko arretarako
    pertsona guztiei, honako hauen bidez:

    • telefonoa

    • eta interneten ibiltzen ikastea.

Jarduerei eta proiektuei garrantzitsuenak
gazte bermea Plus plana 2021 - 2027 hauek dira:

  • Laguntzak eta jarduerak
    egiteko autoenpleguagazteak
    krisiak jotako COVID-. 19 .

    Hauek dira:

    • ordaintzeko laguntzak
      kuotak Gizarte Segurantza
      zehar 6 hilabete,

    • publizitatea egiteko laguntzak, proiektuak,

    • laguntzak transformazio digitala
      bere proiektuak

    • eta ikastaroak marketin digitala
      eta merkataritza.

Autoenpleguazuk sortu da:
zuk zeuk edo zure
norberaren lanpostuan.

Gizarte Segurantzada:
babes-sistema
lan-osasuna, edo
estaltzen duen familia-bizitza
espainiar guztiei eta
espainiarrek eta
guztion artean ordaintzen.

Transformazio digitala:
egiteko prozesua da
enpresak
lan gehiago espainiako
eta hobeki
internet.

Marketin digitalada:
teknikoa gauza saldu
internet bidez.

  • Mikrokredituak . Programa

    Gazteak
    enpresa bat muntatu nahi duten
    dirua jaso ditzakete hasteko
    horien bidez, mikrokredituak.

    Programaren bidez, gainera, Ekin Dio
    enpresa profesional espezialista
    doggettengandik mikrokredituak jasotzen dutenak.

Mikrokredituak: dira
kantitate txikiak
dirua eskura jartzen ditu
lagunek izena eman
proiektuak.

  • Programak gehiago eta hobeak
    - orientazioa.

    Gobernuak hobetzea
    orientazio zerbitzua Re-Orienta izeneko lan.

    Egin nahi du gobernuak
    arduratzen diren pertsonak orientatzea
    gazteen eta laguntzeko
    lan-baldintza hobeak izatea
    era berean, ez eta haien lana.

    Baloratuko ere eskaintzen dituen zerbitzuen kalitatea
    aldian behin.

    Gobernuak erantzun nahi dio;
    modu berezian.
    gazteak
    familia osatzen duten.
    Batez ere,
    hobetu nahi erantzunkidetasuna
    eta ez izatea genero-estereotipoak.

    Lagunduko diren laneko orientazio zerbitzuak
    gazteak lana aurkitu
    honako hauen bidez:

    • ikastaroak eta materialak
      langileen eskubideen gainean,

    • prestakuntzako kontratuak

    • eta tresna digitalak.

Orientazioa:
ezagutzak eta
laguntzeko teknikak
pertsonei
lan bat aurkitu
hobetu egingo da.

Erantzunkidetasunada:
haren familia zaindu eta
artean etxea 2
osatzen duten pertsonak
bikote bat.

Estereotipoak
generoa
arauak:
nola esaten duten gizarte
gizonek eta izan behar dute
emakumeak.

Prestakuntzako kontratuak:
lan-kontratuak dira:
erakutsiko den
lehenengo pertsona
langile-lanak egitea.
lanpostu baten ataza
lana.

  • Hobetzeko jarduerak
    emakumeen eta gizonen arteko berdintasunerako
    la adiskidetze eta arduren banaketea bultzatuko dira.

    Nola:

    • laneko orientazio jarduerak
      arabera berdintasun-planak,

    • jarduerak
      emakumeentzat, herrien
      adibidez, ikastaroak edo eta autoenplegurako laguntza

    • edo jardueren ezagutzera ematea emakumeen profesionalak STEM.

Bateragarritasuna: boterea da
zenbat denbora eskaini
lan egunean horretarako,
familiarentzat eta
bizitza.

Berdintasun-planak:
dira hartutako erabakiak
enpresetan sinatu dute
aurka borrokatzeko
diskriminazioa
emakumeek jasaten.

STEMsiglak dira:
hitz egiteko erabiltzen diren
lanbide-
zerikusia duten
zientzia eta teknologiaren alorrean.

  • Laguntzak eta gazteen arreta
    ikastaro edo ikasketa-programak egitea.

    Egin nahi du gobernuak
    gazteek duten
    ikasketak utzi laster
    ikasketa-zentroaren berriro.

    Profesionalen sortuko
    ibilbide pertsonalizatuak
    nola lagundu aztertzeko
    behar duen orori laguntza hori.

Ibilbideak
pertsonalizatuak
hauek dira:
egiten diren azterlanak
egoerari buruz
gutxi gorabehera, deitzaile bakoitzak
laguntza behar du.

  • Lehenengo esperientzia profesionala.

    Antolatzen dituen programa bat da
    administrazio publikoetan lan-aukera
    inoiz baino gazteentzako, landutako hamaika gaiak abiapuntu hartuta.

  • Itzultzeko arreta lana aurkitzen lagundu.

    Enplegu-zerbitzu publikoek
    hiri eta herri landuko dituzte:
    gainerako herri-administrazioekin
    pertsona gazteek uste egiteko
    lan bilatzen ez duten
    aurkituko ez dutela uste dutelako
    aukera berriak izatea.

    Adibidez, lan-eskaintzak edo ikastaroak.

  • Egoera hobetzeko jarduerak
    . LGTBI gazteak.

    Bizi duten diskriminazioari LGTBI pertsonen
    aukera gutxi duten duela
    lana aurkitzeko.

    Egoera hobetzeko
    jarduera horiek garatuko dira:

    • pertsona gazteek uste LGTBI programa bat
      lan dauden
      ideiak proposatzeko
      diskriminazioarekin amaitzeko,

    • LGTBI pertsonen eskubideei buruzko ikastaroak
      laneko orientazioa profesionalentzako

    • kanpainak
      eta ezagutzera emateko beste modu batzuk
      LGTBI profesionalei

    • eta eskubideei buruzko kanpaina
      LGTBI pertsonen enpresetan.

Pertsona LGTBIhauek dira:
erabiltzen diren siglak
emakumeen hitz egiteko
lesbiana, gizonen
homosexualak, pertsonak
transexualak, pertsona
bisexualak eta pertsonak
intersex.

Kanpainakhauek dira:
jarduera
denbora batez egiten
jakin berri emateko
beste ezer ezagutzeko.

  • Hobetzeko jarduerak
    egoera gazteak migratzaileak.

    Nola:

    • jarduera-orientabidea

    • eta lan-aukerak.

Migratzaileak:
duten pertsonak dira
beste jaio dira
herrialde hartan orain bizi eta
Espainia.

  • Hobetzeko jarduerak
    desgaitasunen bat duten pertsonen egoera.

    Ezgaitasunen bat duten gazteek pertsona asko agertzen dira
    lanik gabe.
    Aspalditik dauden asko daude lanik egin gabe.

    Jarduerak
    egoera hobetzeko eman behar da honako hauek dira:

    • Ezagutza hobetzea
      pertsonen orientatzaileak
      laguntza ematen dieten desgaitasunen bat duten pertsonentzat.

    • Jarduera ezagutzera emateko
      urritasunen bat duten profesionalak
      eta ez ahaztu enpresei garrantzitsuena
      kontratatu da desgaitasunen bat duten pertsonentzat.

    • Zerbitzua hobetzeko Eta Zubia.
      Hau da, baino gehiago kontratatuko ditugu
      laguntza-lan prestatzaileak
      hobeto erantzun ahal izateko.
      urritasunen bat duten pertsonek dabiltza lan bila.

Lan-prestatzaileak
euskarriak:
pertsonak dira
batera doazen
pertsona
denean urritasunak
lan bat aurkitu dute
lagundu die, eta berria
moldatzea.

  • Gazteak herri arreta hobetzea
    hirien eta premia handienak dituzten.

    Jarduera eta proiektu:

    • Berreskuratzeko proiektuak
      bere herri eta hirien.

      Proiektuak antolatuko dira
      sormen-gazteekin.
      hobetzeko ideiak.

    • Ondorengotza-neurriak.

      Jarduerak dira
      pertsona gazteek uste egiteko herri
      lan egiteko molde tradizionala egin ikastea
      erabili ahal izatea eta horrek etorkizunean.

    • Lantegi-eskoletan, enplegu/tailerrak
      eta Empleo-formación programak.

    • Sare programa Gazte Tailerra.

      Programa honen bidez,
      gazteak
      joan ahal izango dute, beste hiri batera bizitzera joateko, espainiako herri edo
      lan bat egiten ikasteko
      edo harekin lan egiteko.

Eskaintza- programak
Prestakuntza:
dira
proiektuak nahasi egiten dituena
ikasketa-programak eta
lan-eskaintzak.

Trantsizio hau antolatzeko,
aukera-mapa bat egingo dute
beharrak eta eremu bakoitzean.

  • Aukerak
    trantsizio-garaian ekonomikoa.

    Trantsizio horren aldaketa edo
    du 2 zati nagusi ditu:

    • Aldaketa edo ekonomia gehiago digitala.

      Horretarako, antolatuko da:

      • ikastaroak edo ikasketa-programak
        gaitasuna garatzeko, digitalak,

      • lana bilatzeko programak
        internet bidez

      • jarduera eta murrizteko
        eremuen arteko desberdintasunak
        tresna digital berrien bidez.

    • Aldaketa
      hacia una economía gehiago iraunkorra
      eta eraginkorra.

      Horretarako, proiektuak aurrera eramaten lagunduko da:

      • sortzen duten proiektuak
        aipaturiko lanpostuei
        teknologiarekin eta ikerketa

      • edo sortzen duten proiektuak
        lanpostuak portuetan,
        garraioan, itsasoan,
        itsasoko energia edo turismoa).

Iraunkorra: da
duen ezaugarri nagusia;
bateragarria da eta errespetatu
gainerako pertsonak,
animalia eta norberaren
Lurra.

Mapa
aukerak eta
beharrak
hauek dira:
egiten diren azterlanak
gune baten gainean
haien
beharrak eta nola
hobetzea.

  • Gazteen laguntza
    praktikak egitea edo egonaldiak
    ikerketa-zentroetan
    enpresetan eta teknologia.

  • Lanbide-heziketako eskolen dualak dira.

    Lotzen duten programak dira
    lanbide heziketako ikasketak
    enpresa batean ordaindutako lan bat.

    Programa horiek urtebete irauten dute
    eta urte eta erdi.

    Herri administrazioen profesionalak
    pertsona bakoitzak, eskabidearekin batera, gazte
    programa horietan parte hartzen duen.

  • Bigarren aukera-eskolak.

    Programak dira.
    lana aurkitzen lagundu laguntzeko
    gazteentzat
    ikasketak utzi zuten laster.

    Programa horiek parte hartzen duten pertsonek
    lortzeko aztertuko
    Profesionaltasun-ziurtagiriak.

Ziurtagiriak
Profesionaltasuna
hauek dira:
omen duen tituluak
pertsona batek batzuk
trebetasunak zehatzak.
Adibidez, nola
erabili eta janariak prestatu janaria.

Planaren neurri eta jardueren prezioa

Actividades o proyectos

El Plan GJ+

Se va invertir...

3 mil 263 millones
de euros
entre los años 2021 y 2027.

Se pagarán con dinero
del Fondo Social Europeo.

Fondo Social Europeo:
es dinero que ponen los
países de la Unión
Europea para hacer
proyectos para mejorar
la vida de la gente.

Actividades o proyectos

El Plan de Recuperación,
Transformación y Resiliencia

Se va invertir...

765 millones de euros
divididos entre:

  • 330 millones
    de euros
    en el programa
    Primeras Experiencias

  • 315 millones
    de euros
    en el programa
    Investigo

  • Y 120 millones
    de euros
    en el programa tándem

Actividades o proyectos

Otras inversiones
del Plan de Recuperación,
Transformación y Resiliencia

Se va invertir...

172 millones de euros

Actividades o proyectos

Programas de Formación
y Empleo

Se va invertir...

600 millones de euros

Actividades o proyectos

Actividades
con la Secretaría de Estado de Digitalización
e Inteligencia Artificial

Se va invertir...

150 millones de euros

Actividades o proyectos

En total..

Se va invertir...

4 mil 950 millones de euros

Planari buruzko dokumentu garrantzitsuak

Dokumentu honetan irakur dezakezu hemen:
buruz gehiago jakiteko, Gazte Bermea Plus plana 2021 - 2027 :

  • Ebazpena 24 ekainaren 2021
    ministro kontseiluaren erabakia argitaratzen duena
    Gazte Bermea Plus plana onartzen duena 2021 - 2027
    lan duina-gazteentzat.

    Honetan klik egin loturadokumentua irakurtzeko.

  • Resolución de 24 de junio de 2021
    por la que se publica el Acuerdo del Consejo de Ministros
    que aprueba el Plan Garantía Juvenil Plus 2021-2027
    de trabajo digno para las personas jóvenes.

    Haz click en este enlace para leer el documento.

contract icon

Eman izena hemen
gazte bermea Sistema

hands icon

Enpresek beren profilean sar zaitezke:
honen bidez, lotura

document

Egiaztatu hemen
zure dokumentuak ESTATUKO ENPLEGU ZERBITZU PUBLIKOA
baliozkoak direla

Zerbitzu publikoa
Edo Estatuko Enplegu
ESTATUKO ENPLEGU ZERBITZU PUBLIKOA
:-zerbitzua da.
administrazioa
Arduratzen den espainiako
gai kasu egiteko.
zerikusia duten
espainiako lan
espainiarren eta.