Traducción automática
El presente sitio Web está traducido a varias lenguas españolas oficiales en sus respectivos territorios, de conformidad con lo establecido en el artículo 3 de la Constitución Española de 1978 y sus Estatutos de Autonomía.
Las lenguas son el catalán, el euskera, gallego, valenciano, inglés y francés. Se advierte que, con carácter general, puede existir un desfase entre la versión en castellano y en las otras lenguas, derivado del proceso de traducción a las mismas.
Feiras e eventos EURES en España
Eventos EURES 2024 en Europa
Puedes consultar aquí
la página en inglés
sobre los Días Europeos del Empleo
Eventos EURES 2024

Esta información
no está adaptada a lectura fácil
Eventos EURES 2024
Maio 2024 |
Foro de Emprego da Universitat Politècnica de València (UPV)Data: 29 e 30 de maio de . 2024 Hora: 10 : 00 – 18 : 00 h |
Outubro 2023 |
Webinar: Vivir e Traballar en España. Data: 24 de outubro. Horario: 12 ; 00 - 13 : 30 |
Webinario: Integración laboral en Alemaña: procura de formación ou emprego, candidatura e mundo laboral.Data: 24 e 26 de outubro |
Organizado por EURES Bélxica, España e Portugal. Work in Flanders. Iberian Job Days. Webinar o 16 de outubro de . 2023 Horario: 16 : 00 h a : 17 30 h CEST. Proceso de selección o 7 de novembro en .. Madrid |
Organizado por EURES España e EURES Irlanda. Irish Recruitment Day in España. Data: 10 de outubro. Lugar: Málaga |
Seminario sobre “A mobilidade dos traballadores entre Portugal e España e os seus dereitos de Seguridade Social: estratexias de coordinación, cooperación e control”. Lugar: Coimbra. Data: 10 de outubro de . 2023 Horario: 08 : 45 h a : 17 00 h (horario portugués). |
EURES España participa en AUDITIONS DISNEYLAND PARIS OCTOBRE 2023 .Mirabel&Characters & Parade. Días: 7 de outubro en e Madrid 9 de outubro en . Málaga Horario: 9 : 00 h |
Nova edición do Programa de mentorazgo intersectorial REBECA by EURAXESS. Sesión informativa o 5 de outubro ás 12 : 00 CEST. A inscrición e detalles da sesión podédelos atopar aquí |
EURES España participa no Madrid MotorStudent. Data: 5 de outubro de . 2023 Lugar: Circuíto do Xarama ( Madrid ) |
Eventos EURES 2023
Novembro 2023 |
Webinar EURES-T Andalucía -Algarve"O dereito ao traballo no Algarve de extracomunitari@s residentes en " Andalucía . Data: 29 de novembro de . 2023 Hora: 11 : 30 – 13 : 30 h (ESP) |
EURES España participa no evento “Level Up Your Career! - Gaming and Infographics - Opportunities in Belgium and abroad”a través da plataforma de EURES EOJD. Martes 28 de novembro de h 10 a h. 16 Evento cancelado |
Segunda Feira de Emprego e Emprendimiento nel Burgo de Osma- Soria . Data: 21 de novembro. Horario: 09 : 00 a : 14 00 h
|
Taller en liña. Traballar en Portugal. Data: 10 de novembro. Horario: 11 : 00 a : 12 30 h |
Outubro 2023 |
Webinar: Vivir e Traballar en España. Data: 24 de outubro. Horario: 12 ; 00 - 13 : 30 |
Webinario: Integración laboral en Alemaña: procura de formación ou emprego, candidatura e mundo laboral.Data: 24 e 26 de outubro |
Organizado por EURES Bélxica, España e Portugal. Work in Flanders. Iberian Job Days. Webinar o 16 de outubro de . 2023 Horario: 16 : 00 h a : 17 30 h CEST. Proceso de selección o 7 de novembro en .. Madrid |
Organizado por EURES España e EURES Irlanda. Irish Recruitment Day in España. Data: 10 de outubro. Lugar: Málaga |
Seminario sobre “A mobilidade dos traballadores entre Portugal e España e os seus dereitos de Seguridade Social: estratexias de coordinación, cooperación e control”. Lugar: Coimbra. Data: 10 de outubro de . 2023 Horario: 08 : 45 h a : 17 00 h (horario portugués). |
EURES España participa en AUDITIONS DISNEYLAND PARIS OCTOBRE 2023 .Mirabel&Characters & Parade. Días: 7 de outubro en e Madrid 9 de outubro en . Málaga Horario: 9 : 00 h |
Nova edición do Programa de mentorazgo intersectorial REBECA by EURAXESS. Sesión informativa o 5 de outubro ás 12 : 00 CEST. A inscrición e detalles da sesión podédelos atopar aquí |
EURES España participa no Madrid MotorStudent. Data: 5 de outubro de . 2023 Lugar: Circuíto do Xarama ( Madrid ) |
Setembro 2023 |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA "Ofertas de emprego en Países Baixos" Data: 18 de setembro |
Xornada lúdico-formativapara dar a coñecer os programas de formación e emprego para jovenes da Unión Europea. Data: 22 de setembro. Lugar: Praza do Concello de Valencia |
|
Xullo 2023 |
Intervención de EURES España en el Programa de radio MADRID TRABAJA "Ofertas de empleo en Noruega en el ámbito sociosanitario"Fecha: 26 de julio |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA "Ofertas de emprego en Laponia para a tempada de inverno" Data: 10 de xullo |
Canso da calor?. Working in Finland. Webinar informativo sobre as ofertas de emprego para Finlandia e o proceso de selección. Data: 27 de xullo ás 10 : 00 h |
EURES-T Andalucía -Algarve ten o pracer de anunciar o lanzamento da 1 ª Newsletterxunto coa primeira emisión radiofónica na canle de radio da Eurociudad do Guadiana |
Evento online: Make it in Germany – European Online Job Day. Fecha: 5 julio |
WEBINAR.Particularidades transfronterizas España-Portugal en materia de teletrabajo e igualdad,organizado por el EURES Transfronterizo Andalucía -Algarve a través del socio la Confederación de Empresario de Andalucía (CEA). Fecha: 4 julio, de 10 : 00 a 12 : 00 h |
Xuño 2023 |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA "Ofertas de emprego para electricistas e farmacéuticos en Noruega" Data: 26 de xuño |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA "Oportunidade de traballo para investigadores en " Andalucía Data: 12 de maio |
Intervención de EURES España no posto da Axencia de Emprego de Emprego en a 2 ª Feira de Emprego do Retiro ( Madrid ) Data: 8 de xuño de 10 17 a h. Lugar: Pavillón Cecilio Rodríguez. Paseo Uruguai, 5 (Parque do Retiro). Entrada por Porta de , Granada fronte a avenida de Menéndez Pelayo, 67 .
|
WEBINAR.Mobilidade transfronteiriza de traballadores extracomunitarios. España-Portugal. Data: 21 de xuño, de : 10 00 a : 12 30 h |
|
Maio 2023 |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA "Oportunidade de traballo en Finlandia para auxiliares de enfermaría e axuda a domicilio" Data: 29 de maio |
Ofertas EURESno I Semana de orientación, emprego e posgraos UCAM.Lugar: Claustro do Mosteiro dos Jerónimos (Guadalupe, Murcia ). Data: 18 de maio |
Ofertas EURESen o Foro de emprego UPV. Lugar: Campus de Beira ( Valencia ). Data: 17 e 18 de maio |
Online, Recruitment event. Building Ireland. Jobs in construction and engineering. Fecha: 11 Mayo |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA "Formación dual en Alemaña en mecánica e electricidade industrial" Data: 8 de maio |
Foro de Emprego da UCLM 3 Lugar: Antiga Fábrica de Armas en . Toledo Data: 4 de maio de 2023 |
Abril 2023 |
Infoday Gaming and Infographics - Opportunities in Belgium and abroad. Podedes consultar o programa en Une carrière dans lle gaming et l'infographie en Belgique, en Europe, au Canada ou au Québec | Axenda (leforem.be) Esta xornada desenvolverase en inglés e/ou francés. Para participar é necesario rexistrarse 👉 Cycle de conférence : Infoday Gaming & infographics - 27 avril 2023 (office.com). Xoves, 27 de abril, 9 : 30 h a : 16 00 h |
Feira Internacional de Emprego de . Granada Meeting Point. Lugar: Palacio de Congresos de . Granada Mércores, 26 de abril, 9 h a h 14 / 16 h a h. 20 |
Foro de Emprego UCMpleo. Lugar: Madrid . Cidade Universitaria. Edificio de Estudantes da Universidade Complutense. Avda Complutense, 1 . Dias: 18 , 19 e 20 de abril |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA "Oportunidade de traballo para as campañas agrícolas en Países Baixos"Data: 17 abril |
Semana da Empregabilidade ( 2023 ) - COIE da UNED. Lugar: Madrid . Facultade Ciencias Políticas e Socioloxía. Rúa Obispo Trejo, 2 . Días: do 17 20 ao de abril |
Sesión informativa "A Rede EURES: Procura de oportunidades laborais en Europa". Lugar: Colexio de Enxeñeiros Técnicos de Obras Públicas de , Madrid Rúa Ayala, 88 , Madrid . Mércores, 29 de marzo, ás 12 h. Público:Colexiados previa inscrición aquí. |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA "Ofertas de emprego en Alemaña para traballos de tempada en hostalaría e para condutores de autobús" Data: 27 marzo |
Sesión informativa sobre EURES: Emprego en Europa. 23 , 24 e 25 de marzo. Horario: 12 : 00 - 13 : 00 Lugar:Aula 2023 . IFEMA MADRID |
CHEFS X SWEDEN 2023 (Summer Season) Sevilla , 21 de marzo- Madrid , 23 de marzo |
DISNEYLAND PARIS. PARADE AUDITIONS. Barcelona 15 de marzo 2023 . Horario 9 h. |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA "Ofertas de emprego en Suecia: CHEFS X SWEDEN 2023 " Data: 13 marzo |
Seize the Summer with EURES 2023 |
A Axencia para o Emprego de programou Madrid un Evento informativo EURES, en modalidade en liña “Empregabilidade, recursos máis útiles e relevantes para primeiros empregos en Europa, conselleiros EURES e recursos dispoñibles na web da AEM” Data: 28 de febreiro. Horario: 12 h a h. 14 |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA " 70 Postos de traballo para unha granxa de mariscos en Noruega"Data: 27 febreiro |
Organizado por EURES España y EURES Irlanda. European Job Days: Careers in Retail and Childcare. Irish Recruitment Day in Seville Fecha: 23 de febrero |
Organizado por EURES España e EURS Noruega: Work in Norway | EURES - European Job Days. Data: 16 de febreiro |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA "Dúas feiras de emprego para traballar en Irlanda e Norueguesa"Data: 13 febreiro |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA Animadores turísticos en Data: Baleares 30 de xaneiro |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA Feira de emprego para traballar en Noruega Data: 16 de xaneiro |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA "Oportunidades de emprego para profesionais sanitarios españois en Francia" Data: 19 de decembro |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA "Emprego en Irlanda para enfermeiros, coidadores de anciáns e mestres de infantil" Data: 12 de decembro |
Recrutamento:Work in Malta - Benvidos a Malta!Data: 1 de decembro |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA "Formación Dual en Dinamarca" Data: 29 de novembro Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA "Ofertas de emprego en Bulgaria" Data: 21 de novembro |
"O futuro dos mozos: formación, emprego e oportunidades"evento organizado pola asociación de mozas europeístas federalistas de . Madrid Lugar: Biblioteca Municipal Eugenio Trías de . Madrid Horario: 16 : 00 a : 19 30 h. Necesaria inscrición previa. Data: 18 de novembro |
Organizado por EURES España e EURES Irlanda. European Job Days: “Benvidos a Irlanda” 2022 . Irish Recruitment Day inSpain . Data: 17 de novembro |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. "Benvidos a Malta". Feira Virtual de Emprego o 1 día de decembro. Data: 14 de novembro |
Intervención de EURES España no EOJD "Living and working in Baltic Countries"organizado por EURES Latvia, Estonia e Lithuania. Horario: 10 h a h. 13 Data: 11 de novembro |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Benvidos a Irlandia. Data: 7 de novembro |
Reunión Informativa para Sanitarios: o Sistema de Saúde en Francia: Lugar: Dirección Territorial de Labora ( Valencia ) Data: 2 novembro |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Oportunidade de emprego e formación en Alemaña en coidados xeriátricos. Data: 24 de outubro |
Workshop: Organizado por EURES España Vivir y Trabajar en Irlanda - Living and Working in Ireland. Online meeting– Thursday 20 th October 2022 - 12 : 00 h (CET) |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Taller “Condiciones de Vida e Traballo en Irlanda” para o 20 de outubro e "Feira de emprego en Madrid para traballar en Irlanda". Data: 17 de outubro |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Ofertas de emprego en Finlandia e da tempada de inverno nos países nórdicos. Data: 10 de outubro |
Auditions - Characters & Parade. Spain – Madrid 08 october – Sevilla 15 october - 2022 |
Participación de EURES España na Feira de Emprego Cruz Vermella 2022 . Jerez de la Frontera. Data: 5 outubro |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Oportunidades laborais no sector hoteleiro de e Baleares Estepona. Data: 26 setembro |
Procura de Emprego en Europa. Evento en liña de información organizado pola Axencia para o Emprego de . Madrid Xoves 22 de setembro de : 12 00 A : 14 00 h |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Oportunidades de emprego para traballar en países nórdicos-bálticos. Data: 19 setembro |
Encontro con l´AP-HP. Necesidades de contratación no sector sanitario francés, normativas e criterios para solicitar ofertas de emprego. Evento ourganizado por EURES España e EURES Francia. Idioma: francés. Venres 16 de setembro ás 13 h |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Ofertas de emprego en Alemaña para construción, educación infantil e condutores, entre outras. Data: 12 setembro |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Ofertas de emprego en Irlanda para traballar nunha cadea de supermercados. Data: 18 xullo |
A Axencia para o Emprego de programou Madrid dous eventos informativos en liña EURES
|
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Ofertas de emprego en Austria para albaneis, técnicos de construción e enxeñeiros. Data: 11 xullo |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Oferta de emprego para traballar en Dinamarca en atención a persoas dependentes. Data: 4 xullo |
Participación de EURES España no Salon de l'emploi, da formation et de l'entreprenariat en . Barcelona Data: 30 xuño |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Como podes optar a postos 650 de traballo nunha empresa de cruceiros de Chipre? Data: 27 xuño |
NAVARRA JOBS: VIII FEIRA DE EMPREGO E TALENTO DE . NAVARRA 23 de xuño |
Webinario En liña: RETORNO A ESPAÑA TRAS O BREXIT. Mércores 22 de xuño, ás 11 : 00 h. |
Living & Working in Slovenia. Organizado por EURES España e EURES Slovenia. Idioma: inglés. Martes 21 de xuño ás 13 h |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. NH Hoteis busca a persoal de limpeza e cociña para traballar en Países Baixos. Data: 20 xuño |
Living & Working in Spain. Organizado por EURES España y EURES Irlanda. Idioma: inglés. Jueves 16 de junio |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Oferta de emprego para traballar en gardarías infantís en Irlanda.Data: 13 xuño |
Feira Internacional de Emprego de . Granada Xoves. 9 de xuño. |
A Axencia para o Emprego do Concello de , Madrid membro da Rede EURES, participa na 1 ª Feira de Emprego de Retiro en . Madrid Mércores, 8 de xuño, de h. 10 a h.. 14 |
Living & Working In TheNetherlands . Organizado por EURES España e EURES Países Baixos. Idioma: inglés. Mércores 8 de xuño, 10 : 30 h. |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. EURES: Que axudas teñen as persoas que queiran traballar en Europa?.Data: 6 xuño |
Living and Working in Slovakia. Organizado por EURES España-EURES Eslovaquia. Idioma: inglés. Jueves 2 de junio |
EURES España participa nasXornadas de Emprego e Emprendimiento do Concello de Alcobendas ( Madrid ). 1 e 2 de xuño. |
Participación de EURES España no Salon de l'emploi, da formation et de l'entreprenariat en . Barcelona Data: 30 xuño |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Como podes optar a postos 650 de traballo nunha empresa de cruceiros de Chipre? Data: 27 xuño |
NAVARRA JOBS: VIII FEIRA DE EMPREGO E TALENTO DE . NAVARRA 23 de xuño |
Webinario En liña: RETORNO A ESPAÑA TRAS O BREXIT. Mércores 22 de xuño, ás 11 : 00 h. |
Living & Working in Slovenia. Organizado por EURES España e EURES Slovenia. Idioma: inglés. Martes 21 de xuño ás 13 h |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. NH Hoteis busca a persoal de limpeza e cociña para traballar en Países Baixos. Data: 20 xuño |
Living & Working in Spain. Organizado por EURES España y EURES Irlanda. Idioma: inglés. Jueves 16 de junio |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Oferta de emprego para traballar en gardarías infantís en Irlanda.Data: 13 xuño |
Feira Internacional de Emprego de . Granada Xoves. 9 de xuño. |
A Axencia para o Emprego do Concello de , Madrid membro da Rede EURES, participa na 1 ª Feira de Emprego de Retiro en . Madrid Mércores, 8 de xuño, de h. 10 a h.. 14 |
Living & Working In TheNetherlands . Organizado por EURES España e EURES Países Baixos. Idioma: inglés. Mércores 8 de xuño, 10 : 30 h. |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. EURES: Que axudas teñen as persoas que queiran traballar en Europa?.Data: 6 xuño |
Living and Working in Slovakia. Organizado por EURES España-EURES Eslovaquia. Idioma: inglés. Jueves 2 de junio |
EURES España participa nasXornadas de Emprego e Emprendimiento do Concello de Alcobendas ( Madrid ). 1 e 2 de xuño. |
Living and Working in Malta. Organizado por EURES España-Eures Malta. Idioma: inglés. Martes 31 de mayo. |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Oferta de emprego para mecánicos industriais en Tortosa ( Tarragona ).Data: 30 maio |
EURES España participa no VIII Feira de Emprego de Collado-Villalba( Madrid ). Mércores 25 de maio.
|
Living and Working in Croacia. Organizado por EURES España-Eures Croacia. Idioma: inglés. Martes 24 de mayo. |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Ofertas de emprego da empresa Novo Nordisk para traballar en Dinamarca.Data: 23 maio |
Evento en liña de recrutamento: Health professional, Veterinarians and Teachers for Sweden, organizado por ERUES Suecia. 19 de maio ás 12 : 00 h. |
Es Veterenirario/a? Gustaríache traballar en Suecia?EURES España e EURES Suecia organizaron un proceso de selección en para Zaragoza o 18 de maio |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Oportunidades de emprego para educadores infantís en Alemaña.Data: 16 maio |
Living and Working inItaly .Organizado por EURES España-Eures Italia. Idioma: inglés. Venres 13 de maio, ás 11 h. de España |
Feira de Emprego da Universitat Politécnica de València (UPV). 20 Edición. Valencia . 11 e 12 de maio |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Ofertas de veterinarios para Suecia e de recentemente graduados para a empresa Novo Nordisk en Dinamarca Data: 9 maio |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Ofertas de emprego para as campañas agrícolas en Bélxica.Data: 25 abril |
Taller EN LIÑA organizado por EURES España e EURES Portugal: Vivir e Traballar en Portugal. Xoves 21 de abril 2022 - 11 : 00 CEST |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Oferta de emprego para perruqueiros/as en Noruega, Suecia e Finlandia.Data: 4 abril |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Ofertas de emprego en Finlandia, Dinamarca, Noruega e Suecia.Data: 28 marzo |
O vindeiro martes 22 de marzo ás 10 : 30 CET (e ata 16 as : 30 ) a rede EURES organiza a 5 ª edición do evento "Seize the Summer with EURES 2022 ". A maior feira de emprego europea virtual no sector turístico e da hostalaría. |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Oferta de emprego en Alemaña para o sector turístico e en hostalaría para a tempada de verán. Data: 21 marzo |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Oferta de emprego en Suecia, Noruega e Dinamarca para a tempada de verán 2022 . Data: 14 marzo |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Seize the Summer. Feira do sector turístico e da hostalaría. Data: 7 marzo |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Traballar en Irlanda no sector sanitario e o 15 de marzo “Jobs in 2022 Ireland ”. Data: 28 febreiro |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Traballar en en Canarias o sector de animación 3 D. Data: 21 febreiro |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Oufertas de emprego en Suecia para traballar no sector da hostalaría e da saúde. Data: 14 febreiro |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. 12 de febreiro. Casting de Disney en . Madrid Data: 7 febreiro |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Traballar en Irlanda no sector sanitario e o 15 de marzo “Jobs in 2022 Ireland ”. Data: 28 febreiro |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Traballar en en Canarias o sector de animación 3 D. Data: 21 febreiro |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Oufertas de emprego en Suecia para traballar no sector da hostalaría e da saúde. Data: 14 febreiro |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. 12 de febreiro. Casting de Disney en . Madrid Data: 7 febreiro |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. Ofertas de emprego en Irlanda xestionadas pola rede EURESData: 31 xaneiro |
EURES España e CEBE (Asociación de Científicos Españois en Bélxica) en " Emprego Científico-Técnico en España e Bélxica" Datas: 27 xaneiro |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. "O Emprego Científico-Técnico en España e Bélxica"Data: 24 xaneiro |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. "Ofertas de emprego para traballar nun resort en Chipre, 1 . 600 postos de traballo en ocupacións 60 diferentes"Data: 17 xaneiro |
Intervención de EURES España no Programa de radio MADRID TRABALLA. "Oferta de emprego en Finlandia para auxiliares de enfermaría" Data: 10 xaneiro |