Sede electrónica

Traducción automática

El presente sitio Web está traducido a varias lenguas españolas oficiales en sus respectivos territorios, de conformidad con lo establecido en el artículo 3 de la Constitución Española de 1978 y sus Estatutos de Autonomía.

Las lenguas son el catalán, el euskera, gallego, valenciano, inglés y francés. Se advierte que, con carácter general, puede existir un desfase entre la versión en castellano y en las otras lenguas, derivado del proceso de traducción a las mismas.

Principado de Asturias

As convocatorias de Asturias

Aquí podes coñecer
todas as convocatorias de axudas e actividades
que podes pedir
na Comunidade Autónoma de Asturias.

Podes pedilas
se formas parte
do Sistema Nacional de Garantía Xuvenil
e vives en Asturias.

Comunidade autónoma:é o nome dos territorios nos que se divide España. Por exemplo, Andalucía , Galicia ou a Comunidad de Madrid .

Sistema Nacional de Garantía Xuvenil:é un ficheiro no aparecen todas as persoas novas apuntadas no proxecto de Garantía Xuvenil.

Subvencións para contratar a mozas

Son axudas para contratos en prácticas.

Subvencións: son cantidades de diñeiro que se dan para facer proxectos ou gastos concretos.

info icon

Aquípodes saber máis
sobre estas axudas.

Que organización ofrece esta axuda?
Comunidade Autónoma de Asturias

Para quen é esta axuda?
Concellos

Pódese pedir…
Desde o 22 de setembro de 2017
e ata 31 o de marzo de 2020

Subvencións para contratar a mozas

Son axudas para contratos en prácticas.

info icon

Aquípodes saber máis
sobre estas axudas.

Que organización ofrece esta axuda?
Comunidade Autónoma de Asturias

Para quen é esta axuda?
Concellos

Pódese pedir…
Desde o 4 de outubro de 2018
e ata 31 o de marzo de 2021

Subvencións para contratar a mozas

Son axudas para contratos de formación
e aprendizaxe
.

Contratos para a formación e a aprendizaxe: é o acordo entre unha empresa e unha persoa que non traballou aínda para que traballa para ela e aprenda a facer as tarefas do seu posto de traballo.

info icon

Aquípodes saber máis
sobre estas axudas.

Que organización ofrece esta axuda?
Comunidade Autónoma de Asturias

Para quen é esta axuda?
Empresas

Pódese pedir…
Desde o 1 de agosto de 2016
e ata 31 o de outubro de 2019

Subvencións para contratar a mozas

Son axudas para contratos de formación
e aprendizaxe.

info icon

Aquípodes saber máis
sobre estas axudas.

Que organización ofrece esta axuda?
Comunidade Autónoma de Asturias

Para quen é esta axuda?
Empresas

Pódese pedir…
Desde o 1 de outubro de 2017
e ata 31 o de outubro de 2021

Subvencións para contratar a mozas

Son axudas para contratos de formación
e aprendizaxe.

info icon

Aquípodes saber máis
sobre estas axudas.

Que organización ofrece esta axuda?
Comunidade Autónoma de Asturias

Para quen é esta axuda?
Empresas

Pódese pedir…
Desde el 1 de diciembre de 2017
e ata 31 o de outubro de 2020

Programas Ocúpache 2018

Son axudas para organizar e ofrecer
programas que mesturen cursos
e oportunidades de traballo.

Estes programas son para mozos
que non teñen aprobada a ESO.

O obxectivo do programa
é que as persoas novas aproben
ocertificado de profesionalidade.

Certificado de profesionalidade: son títulos que din que unha persoa ten unhas habilidades concretas. Por exemplo, saber como usar e cociñar a comida.

info icon

Aquípodes saber máis
sobre estas axudas.

Que organización ofrece esta axuda?
Comunidade Autónoma de Asturias

Para quen é esta axuda?
Empresas

Pódese pedir…
Desde o 2 de agosto de 2018
ata 26 o de xullo de 2019

Subvencións para contratar a mozas

Son axudas para contratos de formación
e aprendizaxe.

info icon

Aquípodes saber máis
sobre estas axudas.

Que organización ofrece esta axuda?
Comunidade Autónoma de Asturias

Para quen é esta axuda?
Empresas

Pódese pedir…
Desde o 2 de decembro de 2019
e ata 31 o de decembro de 2019

Oportunidades de traballo

Son 52 postos de traballo
de contratos en prácticas.

info icon

Aquípodes saber máis
sobre estas axudas.

Que organización ofrece esta axuda?
Concello de Oviedo

Para quen é esta axuda?
Mozos

Pódese pedir…
Desde o 2 de marzo de 2020
ata 11 o de marzo de 2020

Subvencións para contratar a mozas

Son axudas para contratos en prácticas.

info icon

Aquípodes saber máis
sobre estas axudas.

Que organización ofrece esta axuda?
Comunidade Autónoma de Asturias

Para quen é esta axuda?
Concellos

Pódese pedir…
Desde o 20 de maio de 2021

Subvencións para contratar a mozas

Son axudas para contratos en prácticas.

info icon

Aquípodes saber máis
sobre estas axudas.

Que organización ofrece esta axuda?
Comunidade Autónoma de Asturias

Para quen é esta axuda?
Concellos

Pódese pedir…
Desde o 20 de maio de 2021

Subvencións para contratar a mozas

Son axudas para contratos en prácticas.

info icon

Aquípodes saber máis
sobre estas axudas.

Que organización ofrece esta axuda?
Comunidade Autónoma de Asturias

Para quen é esta axuda?
Concellos

Pódese pedir…
Desde o 20 de maio de 2021

Subvencións para contratar a mozas

info icon

Aquípodes saber máis
sobre estas axudas.

Que organización ofrece esta axuda?
Cámara de Comerciode Oviedo

Para quen é esta axuda?
Empresas

Pódese pedir…
Desde o 4 de agosto de 2021

Cámaras de Comercio: son organizacións de empresas.

contract icon

Apúntache aquí
no Sistema de Garantía Xuvenil

hands icon

As empresas podes entrar no teu perfil
a través desta ligazón

document

Comproba aquí
que os teus documentos do SEPE
son válidos

Servizo Público de
Emprego Estatal ou
SEPE
: é o servizo de
a Administración de
España que se encarga
de atender os temas
relacionados co
traballo das españolas
e dos españois.