Sede electrónica

Traducción automática

El presente sitio Web está traducido a varias lenguas españolas oficiales en sus respectivos territorios, de conformidad con lo establecido en el artículo 3 de la Constitución Española de 1978 y sus Estatutos de Autonomía.

Las lenguas son el catalán, el euskera, gallego, valenciano, inglés y francés. Se advierte que, con carácter general, puede existir un desfase entre la versión en castellano y en las otras lenguas, derivado del proceso de traducción a las mismas.

Obrigas de comunicación, publicidade e difusión dos beneficiarios e xestores dos fondos do Mecanismo de Recuperación e Resiliencia

Imaxe lectura fácil Lectura fácil

Os beneficiarios e as entidades decisoras e executoras dos fondos do Mecanismo de Recuperación e Resiliencia (MRR), elemento central do instrumento NextGenerationEU, deben asumir a responsabilidade de publicitar, comunicar e difundir os proxectos cofinanciados con cargo ao mesmo. O Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia (PRTR), elaborado polo Goberno de España para xestionar os 160 . 000 millóns que chegarán de Bruxelas en forma de créditos e axudas a fondo perdido, sinala explicitamenteque os participantes do Plan deben encargarse da xestión da información e a “publicidade das accións financiadas” en aras de garantir a transparencia na xestión dos fondos e visibilizar o papel determinante da Unión Europea no proceso de reactivación e transformación da economía tras a pandemia da Covid- 19 .

Aínda que non hai fixado a priori unha porcentaxe específica do financiamento recibido que se debe destinar ás accións de comunicación e publicidade, o Regulamento Europeo 2021 / 241 do Parlamento Europeo e do Consello, polo que se establece o MRR, si que deixa claro que serán considerados gastos elegibles e, por tanto, poderán ser cubertos polas subvencións a fondo perdido. Así, os 312 . 500 millóns de euros dispoñibles para axudas financeiras non reembolsables poderán cubrir tamén os gastos correspondentes a “as accións de información e comunicación, incluíndo as de divulgación inclusivas, e á comunicación institucional das prioridades políticas da Unión na medida en que estean relacionadas cos obxectivos do presente Regulamento” (Artigo 6 ).

É importante ter en conta que só poderán ser financiadas con fondos do Plan aquelas accións de comunicación e publicidade que claramente estean vinculadas ao cumprimento de fitos e obxectivos, e que sempre se terán que aplicar criterios de proporcionalidade e asegurar que a contía empregada non poña en perigo o cumprimento do obxectivo que corresponda. A comunicación e a visibilidade son unha parte importante de todos os programas impulsados e financiados pola UE, que busca crear un sentimento de pertenza entre a poboación europea e que os cidadáns coñezan o labor de Unión Europea para mellorar a súa calidade de vida, a sustentabilidade económica e ambiental e o futuro. Así, a Comisión Europea ha elaborado unha guía coas accións que se poden levar a cabo para garantir a visibilidade de todos os fondos da UE e a súa materialización en proxectos concretos. Tamén publicou un libro de estilo para a inserción do emblema da UE nas distintas accións e as referencias á orixe de fondos segundo o programa.

Pola súa banda, o Goberno de España recolle as obrigas de comunicacións vinculadas co Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia (PRTR) e os fondos europeos na Orde 1030 / 2021 , de de 29 setembro, e puxo a disposición dos participantes no plan un manual de marca.

Identidade visual
Os proxectos que se executen baixo o Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia deben mostrar o logotipo oficial do Plan, ademais do emblema da Unión Europea acompañado do texto "Financiado pola Unión Europea - NextGenerationEU"