JOBMADRID 2017

21 de novembro de 2017

A feira JOBMadrid celebrouse os pasados 21 e 22 de novembro de 2017

A primeira edición da Feira JOBMadrid (I Congreso Internacional de Emprego e Orientación Profesional para Universitarios e Titulados Junior) celebrouse os pasados 21 e 22 de novembro con presenza do Servizo Público de Emprego Estatal entre os seus expositores. Foi a primeira edición en Madrid dunha feira que tivo outras convocatorias con moito éxito en Barcelona, polo que este ano a organización decidiu comezar tamén a súa singradura en Madrid coa presenza de preto de empresas 60 e institucións que ofreceron máis de . 2000 oportunidades de emprego e prácticas para todo tipo de perfís profesionais.Entre as empresas que participaron en JOBMadrid, destacaron Lidl, Cepsa, Banco de Sabadell, Mahou San Miguel, FNAC, GFT IT, OVB, Uniqlo, Correos, CBRE, Allianz ou Gas Natural Fenosa. Entre as institucións hai que mencionar a presenza do Servizo Público de Emprego Estatal (SEPE), organismo que estivo a dar información sobre o Portal Único de Emprego Emprégache , os servizos de Eures , rede especializada na procura de emprego nos países de Europa, ou o Observatorio das Ocupacións (unidade técnica do Servizo Público de Emprego Estatal encargada de analizar a situación e as tendencias do mercado de traballo, as ocupacións, os colectivos de interese para o emprego e as transformacións que se producen no mesmo, entre outras cousas).JOBMadrid quixo facer fincapé nesta edición sobre todo no relativo a innovacións á hora de facer selección de candidatos a postos de traballo, introducindo conceptos como a gamificación (un sistema que se basea nas mecánicas dos videoxogos para lograr a motivación, por exemplo establecendo clasificacións ou méritos), e workshops (talleres e traballos en equipo) entre as actividades; formatos sen dúbida moi diferentes á entrevista de traballo tradicional.Os asistentes a JOBMadrid puideron contar con asesoramento de expertos nas diversas tarefas relativas á procura de emprego, tamén á hora de facer o que agora se denomina "marca persoal" a través de diversas canles como as redes sociais, especialmente LinkedIn, unha das máis importantes á hora de establecer contactos profesionais, currículos en liña ou páxinas web persoais.JOBMadrid tamén celebrou preto de conferencias 60 e relatorios por parte de expertos e empresas relacionadas coa oferta e demanda de emprego.