Seu electrónica

Andalucía

Les convocatòries d'Andalusia

Oportunitats de treball

Ofereixen contractes de treball
per a tasques d'ajuda a la R+D+i.

Investigación, Desarrollo e innovación o I+D+i: son las tareas de investigación que hacen las organizaciones para mejorar su trabajo.

Aquí pots conèixer
totes les convocatòries d'ajudes i activitats
que pots demanar
en la comunitat autònoma d'Andalusia.

Pots demanar-les
si formes part
del Sistema Nacional de Garantia Juvenil
i vius a Andalusia.

Comunitat autònoma:és el nom dels territoris en els quals es divideix Espanya. Per exemple, Andalucía , Galicia o la Comunidad de Madrid .

Sistema Nacional de Garantia Juvenil: és un fitxer en l'apareixen totes les persones joves apuntades en el projecte de Garantia Juvenil.

Projecto Iniciativa de cooperació local
per a joves

Inclou ajudes per oferir
oportunitats de treball per a joves
que no han treballat abans

Aquí pots saber més
sobre el projecte.

Quina organització ofereix aquesta ajuda?
Comunitat Autònoma de Andalucía

Para qui és aquesta ajuda?
Empreses i altres organitzacions

Es pot demanar…
Des del de 7 setembre de 2018
i el d'octubre 18 de 2018
fins al d'octubre 4 de 2018
i el d'octubre 31 de 2018

Projecte Bono Empro Jove

Són ajudes per contractar a joves.

Després, els anima a fer-los
contractes indefinits.

Contracte indefinit: és l'acord entre una empresa i una persona perquè treballi en ella per sempre.

Aquí pots saber més
sobre el projecte.

Quina organització ofereix aquesta ajuda?
Comunitat Autònoma de Andalucía

Para qui és aquesta ajuda?
Empreses i altres organitzacions

Es pot demanar…
Des del de 12 juliol de 2018
i el de 31 desembre de 2019

Subvencions per contractar a joves

Són ajudes per contractar a joves
en tasques de recerca
i d'ajuda a les tasques de R+D+i.

Subvencions: són quantitats de diners que es donen per fer projectes o despeses concretes.

Recerca, Desenvolupament i innovació o R+D+i: són les tasques de recerca que fan les organitzacions per millorar el seu treball.

Aquípots saber més
sobre aquestes ajudes.

Quina organització ofereix aquesta ajuda?
Comunitat Autònoma de Andalucía

Para qui és aquesta ajuda?
Universitats

Es pot demanar…
Des del de 1 novembre de 2018
i el de 1 juny de 2020

Oportunitats de treball

Ofereixen 25 contractes de treball
per a tasques d'ajuda a la R+D+i.

Aquí pots saber més
sobre aquestes oportunitats per treballar

Quina organització ofereix aquesta ajuda?
Universitat de Córdoba

Para qui és aquesta ajuda?
Joves

Es pot demanar…
Des del de 26 febrer de 2020
i el de 18 març de 2020

Projecte Emprendejoven

És un projecte per millorar
les habilitats/habilitats per al treball
de les persones joves que viuen en Sevilla
i no estudien ni treballen.

Aquí pots saber méssobre el projecte.

Quina organització ofereix aquesta ajuda?
Diputació provincialde Sevilla

Para qui és aquesta ajuda?
Joves

Es pot demanar…
Des del de 26 febrer de 2020
i el de 13 març de 2020

Diputacions provincials: són les administracions de cada província d'Espanya.

Oportunitats de treball

Ofereixen contractes de treball
per a tasques d'ajuda a la R+D+i.

Aquí pots saber més
sobre aquestes oportunitats per treballar.

Quina organització ofereix aquesta ajuda?
Universitat de Cádiz

Para qui és aquesta ajuda?
Joves

Es pot demanar…
Des del d'abril 14 de 2020

Subvencions per contractar a joves
Són ajudes per contractar a joves que:

  • viuen o van a viure en pobles petits

  • i no estudien ni treballen.

Aquípots saber m&aacute
sobre aquestes ajudes

Quina organització ofereix aquesta ajuda?
Diputació provincial de Córdoba

Para qui és aquesta ajuda?
Empreses, persones treballadores autònomes
i altres organitzacions
de la província de Córdoba

Es pot demanar…
Des del de 31 juliol de 2021

Subvencions per contractar a joves

Aquí pots saber més
sobre aquestes ajudes.

Quina organització ofereix aquesta ajuda?
Cambra de comerçde Jerez

Para qui és aquesta ajuda?
Empreses, persones treballadores autònomes
i altres organitzacions
de Jerez

Es pot demanar…
Des del de 11 juny de 2021
fins al de 30 juny de 2021

Cambres de comerç: són organitzacions d'empreses.

Subvencions per contractar a joves

Són ajudes per contractar a joves
en tasques de recerca
i d'ajuda a les tasques de R+D+i.

 

Per a aquestes ajudes,
hi ha en total 10 milions i mitjà d'euros.

Aquípots saber més
sobre aquestes ajudes.

Quina organització ofereix aquesta ajuda?
Comunitat Autònoma de Andalucía

Para qui és aquesta ajuda?
Universitats i altres centres de recerca

Es pot demanar…
Des del d'agost 3 de 2021

Subvencions per contractar a joves

Són ajudes per a les empreses
que han contractat a joves
a través del Pla de Capacitació.

Han d'haver treballat per a ells
durant 6 mesos almenys.

Aquípots saber més
sobre aquestes ajudes.

Quina organització ofereix aquesta ajuda?
Cambra de comerç de Córdoba

Para qui és aquesta ajuda?
Empreses, persones treballadores autònomes i altres organitzacions de  . Córdoba

Es pot demanar…
Des del d'abril 2 de 2022
fins al de 31 desembre de 2022

Subvencions del programa Jove Ara

Són ajudes per contractar
a joves que no han treballat abans
per desenvolupar projectes socials.

Projectes socials: són projectes que milloren la vida de les persones.

Aquípots saber més
sobre el programa.

Quina organització ofereix aquesta ajuda?
Comunitat Autònoma de Andalucía

Para qui és aquesta ajuda?
Ajuntaments
i altres entitats locals

Es pot demanar…
Des del de 10 juny de 2021

Apunta't aquí
en el Sistema de Garantia Juvenil

Les empreses pots entrar en el teu perfil
a través d'aquest enllaç

Comprova aquí
que els teus documents del SEPE
són vàlids

Servei Públic de
Ocupació Estatal o
SEPE
: és el servei de
l'Administració de
Espanya que s'encarrega
d'atendre els temes
relacionats amb el
treball de les espanyoles
i dels espanyols.