Centres i Entitats de Formació Presencial
Els centres i entitats de formació, relacionats en l'article 9.1 del Reial decret 395/2007 de 23 de març, que desitgin impartir en modalitat presencial i en l'àmbit de gestió del Servei Públic d'Ocupació Estatal, les diferents iniciatives de formació integrades en el subsistema de formació professional per a l'ocupació, podran sol·licitar al Servei Públic d'Ocupació Estatal la inscripció l'acreditació del centre o entitat de formació per a les especialitats formatives que vagi a impartir el mateix, atenint-se a aquest procediment.
Els interessats hauran d'emplenar el model de sol·licitud disponible a la seu electrònica del Servei Públic d'Ocupació Estatal, i dirigir-ho al Director Provincial del Servei Públic d'Ocupació Estatal on radiqui el centre o entitat a inscriure/acreditar.
Els interessats hauran d'efectuar la presentació de la sol·licitud i de la documentació acreditativa exigida, a través de qualsevol dels mitjans establerts en l'article 6 de la Resolució de 29 de juliol de 2010 de el Director General del Servei Públic d'Ocupació Estatal per la qual es regula la inscripció i, si escau, acreditació de centres i entitats de formació.
Si la sol·licitud es presentés per mitjans electrònics a través del Registre electrònic del Servei Públic d'Ocupació Estatal serà imprescindible disposar de DNI electrònic o certificat digital en vigor admès per les Administracions Públiques.

- Sol·licitud d'acreditació en modalitat presencial (PDF, 337 KB)
- Sol·licitud d'inscripció en modalitat presencial (PDF, 376 KB)
- Sol·licitud d'ampliació d'especialitats-acreditació (PDF, 336 KB)
- Sol·licitud d'ampliació d'especialitats-inscripció (PDF, 374 KB)
- Sol·licitud de canvi de domicili-acreditació (PDF, 338 KB)
- Sol·licitud de canvi de domicili-inscripció (PDF, 347 KB)
- Sol·licitud de canvi titularitat-forma jurídica (PDF, 109 KB)
- Pàgines d'especialitats-acreditació (PDF, 167 KB)
- Pàgines d'especialitats-inscripció (PDF, 114 KB)